  • 11. Data: 2005-04-21 08:37:31
    Temat: Re: Nowa TOiP VWbanku
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d45vfa$24r$1@inews.gazeta.pl...
    > Na www VW banku pojawila sie dlugo oczekiwana nowa TOiP. Wlasciwie
    wszystko
    > jest juz znane od dawna z tym ze uscisleniu ulegla oplata za token - 1zl
    za
    > rok (promocja) dla kilentow nie korzystajacych z konta edirekt. Rozumiem
    ze
    > dla edirekt pozostaje bezplatny token. Coz - wypowiadam umowe o edirekt
    ale
    > zostawiam sobie token do Pluskonta. Za rok moze powroca do bezplatnego
    > edirekt albo dadza znow token za 1zl - w kazdym razie jeszcze rok z VW
> [...]

    no wlasnie tez tak sie zastanawiam, mam edirect i plukonto, skoro edirect
    5zl miesiecznie a pluskonto 0zl, to wystarczy zamknac edirect i nic juz sie
    nie bedzie placilo, token ktory jest do tych dwoch rachunkow wtedy zostaje
    do pluskonta, czy dobrze rozumiem to?

  • 12. Data: 2005-04-21 08:41:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >to wystarczy zamknac edirect
    > i nic juz sie nie bedzie placilo, token ktory jest do tych dwoch
    > rachunkow wtedy zostaje do pluskonta, czy dobrze rozumiem to?

    Nie. Za token do pluskonta promocyjnie zapłacisz 1 PLN od maja
    (na rok). Potem będzie tyle ile jest w toip czyli 36 PLN (o ile nie ogłoszą
    nowej promocji, albo nie zmienią taryfy).

  • 13. Data: 2005-04-21 09:51:38
    Od: "Slavko" <n...@p...com>

    > Nie. Za token do pluskonta promocyjnie zapłacisz 1 PLN od maja
    > (na rok). Potem będzie tyle ile jest w toip czyli 36 PLN (o ile nie
    ogłoszą
    > nowej promocji, albo nie zmienią taryfy).

    Czyli tego starego tokena się odsyła? Byłaby to zbędna formalność i
    biurokracja, ale z VW wszystko możliwe... Ktoś sprawdził to u konsultanta?

  • 14. Data: 2005-04-21 09:54:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czyli tego starego tokena się odsyła? Byłaby to zbędna formalność i
    > biurokracja, ale z VW wszystko możliwe... Ktoś sprawdził to u
    > konsultanta?

    Nie wiem jak oni to zmierzają rozwiązać. Mam nadzieję, że nie w najgłupszy z
    mozliwych sposobów czyli zabawe z odsyłaniem starego tokena i wysyłką
    nowego. Ale pamiętając ich ostatnią akcję przy tracących ważność tokenach,
    to wszystko jest możliwe. Trzeba ich podręczyć :-)

  • 15. Data: 2005-04-21 10:00:35
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Glenn* napisał:

> [...]
    > nowego. Ale pamiętając ich ostatnią akcję przy tracących ważność tokenach,
    > to wszystko jest możliwe. Trzeba ich podręczyć :-)

    Ja obecnie mam e-direct który chcę zamknąć i otworzyć plus konto - przy
    okazji zatrzymując ten token co już mam do plus konta. Vlinka
    powiedziała, że są dwa sposoby to zrealizować - albo otworzyć plus konto
    teraz gdy mam jeszcze e-direct (token zostaje u mnie), albo zamknąć
    e-direct - odesłać wszystko (karta i token) po czym otworzyć plus konto
    i ewentualnie zamówić nowy token. Tak to widzi pani Vlinka ;-)

    Gree

  • 16. Data: 2005-04-21 10:18:02
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-04-21 11:51, Użytkownik Slavko napisał:
    > Czyli tego starego tokena się odsyła? Byłaby to zbędna formalność i
    > biurokracja, ale z VW wszystko możliwe... Ktoś sprawdził to u konsultanta?

    Z VWLinii: powinienieś najpierw założyć PlusKonto, wysłać wypowiedzenie
    konta eDirect i w wypowiedzeniu zaznaczyć, że posiadany token (którego
    nie odsyłasz) powinien być "przepięty" do PlusKonta. Tudzież dopisać, że
    chcesz skorzystać z promocji 1 zł opłaty za tokena przez rok.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl