  • 1. Data: 2009-09-08 18:55:48
    Temat: Nowa TOiP eGetin
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Czytam umowę Rachunku eGetin i warunkiem wprowadzenia nowej tabeli jest jej
    dostarczenie przez bank
    Czy ktoś dostał nową tabelę pocztą czy drogą elektroniczną czy wystarczy
    tylko ogłoszenie na stronie banku nowa tabela obowiązuje po upływie 14 dni
    od jej dostarczenia
    i ewentualnie jak skutecznie rozwiązać umową nie płacąć 50 złoty kary lub
    opłaty za użytkowanie karty.

    4407 (20090908) __________

  • 2. Data: 2009-09-08 19:06:06
    Temat: Re: Nowa TOiP eGetin
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    ja na razie nie dostalem :(

  • 3. Data: 2009-09-08 20:07:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h869ul$juc$1@news.wp.pl

    > ja na razie nie dostalem :(

    Nie Ty jeden.

  • 4. Data: 2009-09-09 06:38:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 22:07:28 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "eg" news:h869ul$juc$1@news.wp.pl

    > Nie Ty jeden.

    I pewnie nikt nie dostanie, bo getin wprowadza nowe standardy przed
    fuzją ;) a poza tym szkoda tylu cennych klyentów hłe hłe.
    Ja dzisiaj idę z ojcem sprawdzić jak to wygląda w praniu. Z pół roku temu
    zamówiłem mu przez neta TOP+ROR (nie egetin) bez karty. Wczoraj
    zaglądnąłem w papiery i kartę mu oczywiście wcisnęli (nie sprawdził przy
    podpisywaniu umowy :/) i coś w ogóle mi się wydaje, że mu tego e-getina
    wcisnęli mimo, iż wyraźnie zamawiałem przez www coś innego. No, ale jak
    umowa podpisana, to teraz im raczej się nic nie udowodni. Za kartę już
    sobie 5 pln pobrali, nie chce mi się zaglądać, ale to już chyba z nowej
    TOiP, której ojciec ani nie otrzymał i tym bardziej zaakceptował, ale już
    go rezolutnie kasują :/ IMO jak tak ogólnie patrze to getin jest
    aktualnie porażką na całej linii od podejścia do klienta na www kończąc.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-09-09 14:11:30
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Byłem w banku Pani (nie blondynka) potwierdziła
    że faktycznie przy koncie eGetin nawa TOiP powinna obowiązywać 14 dni po
    dostarczeniu przez bank listownie przez pocztę nie była w stanie wyjasnić
    dlaczego takowej nie otrzymałem (nie ja jeden)
    Co do prowizji za operacje z rachunku TOP to można wykonąc w miesiącu
    bezpłatnie 5 (3 w banku i dwie w domu) nie jest tak źle.
    pozdrawiam

    4409 (20090909) __________

  • 6. Data: 2009-09-09 14:33:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h87ihi$28v$1@inews.gazeta.pl

    > IMO jak tak ogólnie patrze to getin jest
    > aktualnie porażką na całej linii od podejścia do klienta na www kończąc.

    Jeszcze kilka miesięcy i się z nimi pożegnamy :) - bez żalu.
    Patrząc jednak z dystansem na Getin i mBank - to idealne przykłady jak z
    perspektywicznego projektu i oferty można zrobić rasową kupę.

  • 7. Data: 2009-09-10 06:11:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 16:33:32 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Jeszcze kilka miesięcy i się z nimi pożegnamy :) - bez żalu. Patrząc
    > jednak z dystansem na Getin i mBank - to idealne przykłady jak z
    > perspektywicznego projektu i oferty można zrobić rasową kupę.

    mBank i w ogóle BRE jakby wyhamowało, ale getin się rozkręca coraz
    bardziej :/

    http://tinyurl.com/getin-kk

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-09-10 09:06:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h8a5a5$hfg$1@inews.gazeta.pl

    > mBank i w ogóle BRE jakby wyhamowało, ale getin się rozkręca coraz
    > bardziej :/
    > http://tinyurl.com/getin-kk

    Nic dodać, nic ująć... Kolejny powód, że podjęcie decyzji o rozwodzie z
    Gebelsem za kilka miesięcy to słuszny wybór :)
    Na całe szczęście mi tego dziadostwa nie wysłali (mam nadzieję, że ten stan
    rzeczy się nie zmieni) bo jestem w stanie zjechać na dwa dni do PL i zrobić
    totalną rozróbę w oddziale jeżeli tylko się dowiem, że jakieś plastikowe
    g... znajdzie się w skrzyni pocztowej bez mojej zgody. :)

    PS.
    mBank jeżeli już wysyłał karty to były ich plastikowe atrapy, któremu nikomu
    szkody nie wyrządzały :)

  • 9. Data: 2009-09-10 09:28:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 11:06:01 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > mBank jeżeli już wysyłał karty to były ich plastikowe atrapy, któremu
    > nikomu szkody nie wyrządzały

    BZWBK też swego czasu wysyłał żywe karty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-09-10 09:45:24
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Olgierd wrote:

    > BZWBK też swego czasu wysyłał żywe karty.

    bzwbk wysylal nieaktywne karty i *zapraszali chetnych* do oddzialu
    na podpisanie umowy o karte. getin natomiast leci ostro z klientami.