  • 11. Data: 2009-09-10 09:46:36
    Temat: Re: Nowa TOiP eGetin
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h8ahvo$iso$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > bzwbk wysylal nieaktywne karty i *zapraszali chetnych* do oddzialu
    > na podpisanie umowy o karte. getin natomiast leci ostro z klientami.

    Czy karta, którą wysyła getin jest również widoczna w systemie?

  • 12. Data: 2009-09-10 10:02:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 11:45:24 +0200, Paweł napisał(a):

    > bzwbk wysylal nieaktywne karty i *zapraszali chetnych* do oddzialu na
    > podpisanie umowy o karte. getin natomiast leci ostro z klientami.

    Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-09-10 10:09:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.09.10.10.02.02@rudak.org

    > Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

    Cholera ich tam wie - znając getin jest to możliwe. Po za tym jak inaczej
    interpretować to co na bankier.pl można było przeczytać odnośnie kretyńskich
    praktyk (dodajmy, niezgodnych z prawem) getina?

  • 14. Data: 2009-09-10 10:12:48
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Olgierd wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

    jak czytamy w artykule:

    "Zgodnie z regulaminem banku przyznanie karty kredytowej oznacza zawarcie
    umowy, (...). Ten sam regulamin wskazuje, że brak aktywacji nie zwalnia
    z opłat.", czytamy w "Rz"."

    jesli dobrze to zrozumialem, wspanialomyslny bank przyznaje ci karte,
    wysyla poczta i jestes w doopie.

  • 15. Data: 2009-09-10 10:19:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Paweł" <root@[127.0.0.1]> wrote in message

> [...]
    > z opłat.", czytamy w "Rz"."
    >
    > jesli dobrze to zrozumialem, wspanialomyslny bank przyznaje ci karte,

    Cos za bardzo kombinujecie. Moze dwa lata temu otrzymalem karty kredytowe z
    ING i Getina bez zamawianie, obie karty wyrzucilem. bez podpisania umowy o
    karte platnicza to moga sobie wysylac wszystko, ale bezkutecznie. jak dobrze
    pamietam to byly one z malym limitem i zawsze bylo pismo, zeby zglosic sie
    do oddzialu, podpisac papiery i aktywowac karte.

  • 16. Data: 2009-09-10 10:40:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:12:48 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > zawarcie
    > umowy, (...). Ten sam regulamin wskazuje, że brak aktywacji nie zwalnia

    Nie umiem znaleźć regulaminu kart Getina, ale to jest w sumie niemożliwe.
    Bez umowy o kartę nie ma takiej możliwości.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2009-09-10 10:50:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:02:03 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

    Karty są nieaktywne, co nie znaczy, że nie można za nie kasować ;)
    Mój ojciec właśnie tak popłynął. Zamówiłem mu przez www ROR+KO bez karty,
    pamiętam dokładnie. Kurier dostał podpisał papiery bez zaglądania a ja
    nie sprawdziłem. Kartę się okazało dorzucili wspaniałomyślnie i ostatnio
    skasowali opłatę mimo, że nieaktywna. Opłata oczywiście już z nowego
    TOiP, którego ojciec nie dostał, no ale co tam ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-09-10 11:38:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:50:06 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > skasowali opłatę mimo, że nieaktywna. Opłata oczywiście już z nowego
    > TOiP, którego ojciec nie dostał, no ale co tam

    No to Getin jest do zarąbania.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 19. Data: 2009-09-10 13:12:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h8alku$qcd$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > skasowali opłatę mimo, że nieaktywna. Opłata oczywiście już z nowego
    > TOiP, którego ojciec nie dostał, no ale co tam ;)

    Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

  • 20. Data: 2009-09-10 13:19:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h8asru$sf$1@news.interia.pl...

    > Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

    Karta nieaktywna jest widziana w systemie. Moja karta była widziana w
    systemie zaraz po podpisaniu umowy e-getina, przed jej otrzymaniem pocztą.
    Gdy ja tylko dostałem, zaraz zwróciłem bez aktywacji. Dopiero wtedy
    zniknęłą.

    wiatrak