  • 31. Data: 2003-12-10 08:34:44
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Swoja droga malo oplacalny jest ten oscylator, bo z 2000 przez te kilka
    dni odsetek wiecej sie gdzie indziej dostanie niz 1 zl...

    M.

  • 32. Data: 2003-12-10 09:14:55
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:br4duf$c5t$1@news.onet.pl...
    > Wybaczcie, ze taka sobie jakosc, ale tam nie bylo zadnego programu do
    > skanowania poza MS Image :D
    >
    > http://www.prnews.pl/lukas1.gif
    > http://www.prnews.pl/lukas2.gif
    >
    > Jednym slowem - zegnamy przedostatni duzy bank bez oplat. Ciekawe kiedy
    beda
    > oplaty w mBanku? :)

    Jak do tej pory spełniałem wszystkie warunki (i mam nadzieję spełniać
    dalej), które powodują, że nie ma żadnych opłat za korzystanie z e-Konta
    Pro. Przypisy 1, 4 i 5.

    kriskel

  • 33. Data: 2003-12-10 09:31:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Swoja droga malo oplacalny jest ten oscylator, bo z 2000 przez te kilka
    > dni odsetek wiecej sie gdzie indziej dostanie niz 1 zl...

    Jezeli 2k potrzymasz 1 dzien w VW (4,25 rocznie na pluskoncie), to
    dostaniesz 0,23 odsetek. Ekonto w Lukasie jest oprocentowane chyba 1%, wiec
    trzymajac tam jeden dzien 2k dostaniesz 0,05 odsetek. A wiec robiac
    oscylator jednodniowy do Lukasa zyskujesz 1,05 - w VW "tracisz" 0,23 - a
    wiec jestes do przodu o cale 0,82 PLN. Czyli 9,84 rocznie. Bartol - jestes
    ze mnie dumny - nie ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 34. Data: 2003-12-10 09:32:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Napewno nie Lukasbank . Przyszło mi upomnienie na 11,0 PLN a za
    przesłanie
    > tego policzyli 25,0 PLN
    > W umowie mam , ze jezeki odsetki nie przekrosza kosztu pieciu przesylek
    > poleconych to nie place tych odsete. Powstałe one zreszta przez splacenie
    24
    > rat , ktore splacilem w calocsi . Nie polecam LukasBanku . I Uwarza , ze
    > jest to hamstwo godne pokomunistycznych biznełajdaków . Won do Chin . Choć
    > to może nie pieniącze ale czuję się taki malutki jak bym byl ich klientem
    .

    Po pierwsze się powtarzasz ;-))) Po drugie - złożyłeś reklamację?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2003-12-10 09:43:01
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze się powtarzasz ;-))) Po drugie - złożyłeś reklamację?

    Hehe co do reklamacji to mi ściągnęli bezprawnie 3,5 za zmiane hasła.
    Napisałem reklmacje zaniosłem do placówki, uznali, że błąd po ich stronie
    kase oddali i jeszcze taki notesik elektroniczy dostałem. W sumie pieniądze
    małe, ale chodziło mi o zasade. Pozdrawiam HZ

  • 36. Data: 2003-12-10 09:45:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br6ps2$bru$...@a...news.tpi.pl,
    Harry Zimm <b...@g...pl>:

> [...]
    > stronie kase oddali i jeszcze taki notesik elektroniczy dostałem. W
    > sumie pieniądze małe, ale chodziło mi o zasade.

    Mily gest!
    P.S. W ktorym oddziale maja nadmiar notesikow? ;)

    --
    Robert

  • 37. Data: 2003-12-10 09:59:36
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > br6ps2$bru$...@a...news.tpi.pl,

    > Mily gest!
    > P.S. W ktorym oddziale maja nadmiar notesikow? ;)

    Pewnie że miły;-) Notes dostałem pocztą wraz przeprosinami. HZ

  • 38. Data: 2003-12-10 10:32:28
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003, Glenn wrote:

    > Jezeli 2k potrzymasz 1 dzien w VW

    Ale 1 dzien to chyba za malo? Trzeba dac kilka dni rezerwy, zeby nie
    zabulic 30 zl za debet w Lukasie...

    M.

  • 39. Data: 2003-12-10 10:57:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale 1 dzien to chyba za malo? Trzeba dac kilka dni rezerwy, zeby nie
    > zabulic 30 zl za debet w Lukasie...

    Jaki debet? Co ma do tego debet? Robisz zlecenie stale VW-Lukas i Lukas-VW z
    odstepem jednodniowym na 2k i zapominasz o sprawie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2003-12-10 11:29:51
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    > Jaki debet? Co ma do tego debet? Robisz zlecenie stale VW-Lukas i Lukas-VW
    > odstepem jednodniowym na 2k i zapominasz o sprawie.

    Jestes tego pewna, ze mozna zapomniec o sprawie? Uwzglednilas, ze zlecenie
    moze wypasc w sobote, w niedziele lub inny dzien wolny od pracy KIR?

    Waldek

    PS.
    A swoja droga zastanawiam sie czy mam nadal posiadac konto w banku, ktorego
    polityka nie jest dla mnie logiczna.