  • 61. Data: 2003-12-10 14:19:16
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Harry Zimm <b...@g...pl> wrote:
    > konta to też chcę cos z tego mieć. Co trzy miesiace narośnie mi ten %
    > który co miesiąc zapłacę za prowadzenie i wyjde na 0 w najlepszym
    > wypadku. Więc mieć konto tylko aby mieć? Pozdrawiam HZ
    > ps. Gdzie jest granica między pieniądzem, a drobnicą wg Ciebie?

    A popatrz z punktu widzenia banku - generuje same koszty, male przychody
    zupelnie nie pokrywajace kosztow jego utrzymania.
    Nie wiem dlaczego - ale wiekszoc osob uwaza, ze jak posiadam konto i z niego
    nie korzystam, to nie tworze kosztow dla banku.
    A przeciez tak nie jest!
    Jesli ci to konto nie odpowiada ppo prostu je zamknij :)
    Powiedz mi dlaczego bank ma do ciebie doplacac?

    Co do pieniedzy i drobnicy - zalezy od banku ale mysle, ze saldo > 2,5
    tysieciaca jest calkiem ok ;)
    W innym przypadku bank tylko doplaca do Ciebie jako klienta.

    Dlatego takie zmiany sa moim zdaniem najlepsze i uczciwe. Korzystasz - nie
    placisz - chcesz utrzymywac konto, nic na nim nietrzymasz - musisz za to
    zaplacic.
    Zreszta - porownaj sobie oplatyy Lukasa z innymi bankami - tak znowu drogo
    wychodzi?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 62. Data: 2003-12-10 14:21:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Kurde, i tam dotarl ten robot z mBanku co wymysla nowe slowa! ;)

    To nie robot, to Stona. Powiedziała niedawno, że jak jej nie dam więcej
    ziemniaczków, to mi zrobi anulację. Boję się!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 63. Data: 2003-12-10 14:22:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:
    > Dokladnie. Trzeba sobie zdawac sprawe, ze grupowicze NIE sa typowymi
    > klientami. Pojedynczy ludzie beda "oscylowac" i na tych oczywiscie
    > Lukas nie zarobi, natomiast na typowych klientach jak najbardziej.

    Medrkujacy (do ktorych sam naleze ;) nie sa typowymi klientami.
    Reszta jest jak najbardziej typowa.
    (ile przeciez osob czyta grupy a nigdy nic nie pisze, albo pisze raz na
    miesiac... :)

    Dlatego takie kasandryczne wizje roztaczana przez niektorych smiesza mnie :)
    No i ciekawi - czy w innych wypadkach tez rzeczywistosc postrzegaja przez
    wlasny punkt widzenia.
    Ale chyba Polacy tak maja....

  • 64. Data: 2003-12-10 14:28:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    napisał w wiadomości news:br7a68$5h4$1@news.onet.pl...

    > Medrkujacy (do ktorych sam naleze ;) nie sa typowymi klientami.

    A ja, a ja?? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 65. Data: 2003-12-10 14:34:05
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:br7a1i$p44$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zaplacic.
    > Zreszta - porownaj sobie oplatyy Lukasa z innymi bankami - tak znowu drogo

    No i będę musiał zamknąć chociaż faktycznie to są dośc małe opłaty jak na
    bank. Korzystam z konta prawie codziennie więc chyba aktywnie;-) Jednak moje
    wynagrodzenie, które spływa do tego banku nie mieści się w darmowym
    utrzymaniu chociaż mało brakuje;-). W sumie to dziwi mnie pozycja banku, bo
    na rynku nie poszaleją z płatnym kontem oprocentowanym na 1%. Pozdrawiam HZ

  • 66. Data: 2003-12-10 14:34:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Medrkujacy (do ktorych sam naleze ;) nie sa typowymi klientami.
    > Reszta jest jak najbardziej typowa.
    > (ile przeciez osob czyta grupy a nigdy nic nie pisze, albo pisze raz na
    > miesiac... :)

    Masz rację. Z resztą Lukas ewidentnie chce przestać dopłacać do nieaktywnych
    oraz przy okazji chce zachęcic do płacenia kartami. Do listu ze zmianą toip
    i regulaminu dodali ulotkę z informacją o "promocji" polegającej na tym, że
    jeżeli w ciągu miesiąca zapłacisz kartą przynajmniej 300 PLN dostaniesz
    złocisza ;-))) Czyli przy braku odpowiednich wpływów można sobie opłatę
    zrekompensować płatnościami. Nie ma informacji, czy ma to być 1 płatnośc na
    300 PLN, czy suma płatności w miesiącu ma być 300 PLN. Ulotka odsyła do
    regulaminu na www, który pojawi się dopiero po 05.01. Oprócz tego dali
    jeszcze 50% zniżki na KK VC dla ekonta na stałe (to już nie promocja).
    Czyli - promują karty i przy okazji chcą coś urwać tym, którzy mają konto
    dla samego "mania" lub mają z punktu widzenia banku za niskie saldo.

> [...]
    :)
    > No i ciekawi - czy w innych wypadkach tez rzeczywistosc postrzegaja przez

    A tu się nie zgodzę. Jacy Polacy? Dlaczego mam patrzeć na coś z punktu
    widzenia banku? patrzę z punktu widzenia własnego interesu - to jest
    najzdrowsze. A jak punkt widzenia banku jest zbieżny z moim i dla mnie
    korzystny to tym lepiej ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 67. Data: 2003-12-10 14:34:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> wrote:
    > A ja, a ja?? :-D

    Oooo. Ty to juz stary "zbok" ;)))))
    Tobie do typowego klienta to brakuje tyle jak oleksemu do bujnej czupryny ;)

  • 68. Data: 2003-12-10 14:35:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A ja, a ja?? :-D

    Dzieki Tobie Wojtek dostaliśmy papiery ze zmianami ;-))) DZIĘKUJEMY ;-)))
    BTW - co UOKIK na niecne praktyki Lukasa ;-)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 69. Data: 2003-12-10 14:42:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > widzenia banku? patrzę z punktu widzenia własnego interesu - to jest
    > najzdrowsze. A jak punkt widzenia banku jest zbieżny z moim i dla mnie

    Pewnie - dlatego doplacamy do gornikow czy kolejarzy przy ogolnej
    akceeptacji spoleczenstwa i jednoczesnie narzekaniu na bezroocie i wysokie
    podatkie

  • 70. Data: 2003-12-10 14:44:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pewnie - dlatego doplacamy do gornikow czy kolejarzy przy ogolnej
    > akceeptacji spoleczenstwa i jednoczesnie narzekaniu na bezroocie i wysokie
    > podatkie

    Ale przywaliłeś z grubej rury ;-))) Do górników, kolejarzy dopłacamy, bo
    ludzie nie wiedzą, CO jest w ich interesie. Ale to to już nie na tę grupę
    dyskusja ;-)) Nie zmienia to faktu, że powinno się pilnować SWOJEGO interesu
    ;-) .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn