  • 11. Data: 2010-02-17 21:09:07
    Temat: Re: Nowa era w bankowości internetowej za sprawą mBanku?
    Od: "UHF" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > wygląda na to, że jesteś dość słabym stałym klientem...

    Zastanawiam się jakie są ich kryteria oceniania klienta, może nie
    lubią "pożeraczy wiśni"? Bo konto w mBanku mam od 2001, a dopóki mieli
    sensowną ofertę depozytową to i salda były w dziesiątkach kPLN ;)
    W każdym razie ich oferta jest śmieszna, np. Citi namolnie próbowało mnie
    naciągnąć na linię kredytową 120 kPLN. Jak widać można mieć rating w różnych
    bankach różniący się sto razy :-)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-02-17 21:11:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-02-17 18:40, RobertS pisze:
    > wygląda na to, że jesteś dość słabym stałym klientem...

    Czy ja wiem ? Mnie zaoferowali kredyt gotówkowy w wysokości mniejszej
    niż moje średnie miesięczne wpływy do tego banku. Po co miałby mi być
    taki kredyt ? Nie mam pojęcia. Inne kwiatki w postaci kredytu
    odnawialnego na 1,2k PLN też mi składali :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2010-02-17 21:28:28
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-02-17 18:58, Krzysztof wrote:>
> [...]
    > praktycznie sporo bankow ma konta dedykowane do internetu, np DBnet.
    > Zestaw roznych rachunkow ror+oszczedn. DBnet, Alior, BZWBK, Eurobank,
    > Meritum, lokaty Open, Getin-tradycyjny w calosci pokrywa moje potrzeby a
    > koszty prowadzenia tego wszystkiego sa za 0zl a wygoda duzo wieksza od
    > tych czysto internetowych McBankow, gdyz w razie wiekszych problemow ide
    > do placowki i sprawa jest duzo lepiej, szybciej zalatwiona. Generalnie
    > nie mam oporow do otwierania i zamykania rachunkow, oczywiscie bankowcy
    > takich klientow nie lubia, ale to juz ich problem a nie moj.

    Tak. Twoim problemem jest paranoja. Zapytam - tak na codzien biznesy
    zalatwiasz, ze rzucasz komus, ze ktos komus placi za teksty? Zenujacy
    jestes.

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 14. Data: 2010-02-17 22:07:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.02.2010 Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał/a:
    > Tak. Twoim problemem jest paranoja. Zapytam - tak na codzien biznesy
    > zalatwiasz, ze rzucasz komus, ze ktos komus placi za teksty? Zenujacy
    > jestes.

    A co, Ty ten tekst napisałeś z własnej inicjatywy? Te peany o przełomie? No
    ja bym się wstydził to przyznać. Chłopie, automatyczny scoring to już
    Inteligo miało przy okazji limitu debetowego, w pierwszej połowie minionej
    dekady. Dlatego ten Twój artykuł z użyciem zwrotów (pozwolę sobie wymienić):

    - "Rewolucja w bankowości internetowej."
    - "Data 17 lutego 2010 roku z całą pewnością powinna zapisać się jako czas
    pojawienia się kolejnego z kamieni milowych rozwoju polskiej bankowości
    internetowej i polskiego systemu bankowego. "
    - "ruch mBanku rozpocznie lawinę, która odmieni polską bankowość."
    - "Sukces może szybko zostać zauważony przez konkurencję"

    przypomina bełkot w kronice filmowej z czasów propagandy sukcesu, albo
    faktycznie - 'artykuł sponsorowany'. I to właśnie z powodu osoby
    autora, który kilka lat temu na tej grupie wstydziłby się takie rzeczy
    pisać.
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2010-02-17 22:15:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-17 22:28, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Tak. Twoim problemem jest paranoja. Zapytam - tak na codzien biznesy
    > zalatwiasz, ze rzucasz komus, ze ktos komus placi za teksty? Zenujacy
    > jestes.

    Hm. Szanuję Amrę (z czasów kiedy jeszcze nie występował na etacie
    gwiazdy TVNu/TVN24 i (nie)zwykłym był uczestnikiem grup
    dyskusyjnych) i gdy zobaczyłem jego nazwisko pod "inkryminowanym
    tekstem" zawahałem się i ostatecznie powstrzymałem od napisania
    komentarza. Oczywiście, z racji tego, że nie jestem "młodym, w
    gorącej wodzie kąpanym", to, co bym napisał, gdybym napisał, nie
    ociekałoby tak jadem krytycyzmu nie tylko skierowanego przeciwko
    bankom, ale i przeciwko dziennikarzom o bankach w bankom poświęconym
    portalach piszącym.
    [Czy to już dostatecznie pokręcona składnia i szyk ? :-))))]

    Niemniej jednak, gdybym podpisu nie zauważył, to kto wie, co by się
    stało ? Pewnie i ja bym od Amry oberwał - choć właściwie za co ?

    Ja na miejscu Amry nie upodobniałbym się do nożyc, a tylko zwrócił
    uwagę (choć może on to i zrobił, tylko o tym nie wspomniał ?)
    koledze, żeby wspólny tekst przed opublikowaniem dawał mnie (znaczy
    Amrze) do przejrzenia, bo on (Amra) poważnym dziennikarzem jest -
    nawet jeśli gwiazdą :-)
    Ale to ja, a przecież wzorcem do porównań być nie mogę, bo
    dziennikarzem nie byłem i nie jestem, a tylko malutkim postopisarzem
    (postówpisarzem ?).

    Pozdr.

    witrak()

  • 16. Data: 2010-02-17 22:49:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:4b7c5f7c$1@news.home.net.pl...

    > Tak. Twoim problemem jest paranoja. Zapytam - tak na codzien biznesy
    > zalatwiasz, ze rzucasz komus, ze ktos komus placi za teksty? Zenujacy
    > jestes.

    Moze i 'podplacanie' jest troche za ostrym sformulowaniem, ale niestety
    artykuly dotyczace mBanku sa nader czesto obdarzone duza dawka braku
    obiektywizmu i to nie dotyczy tylko bankiera.pl, ale i innych zrodel w
    sieci.

  • 17. Data: 2010-02-17 23:23:43
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Lut, 09:23, kw <k...@g...com> wrote:
    > do poczytaniahttp://www.bankier.pl/wiadomosc/Zaczyna-si
    e-nowa-era-w-bankowosci-int...

    > co wy na to?

    "Nowa era", "rewolucja" i "kamien milowy", ale dalej czytam ze
    Millennium byl pionierem, BZ WBK tez ma, a w Citi i ING BSK "próby
    podobnej sprzedaży" "miały lub wciąż mają miejsce". Hmm...
    Troche trudno sie dziwic niektorym zarzutom stawianym autorom.

    A sam pomysl konsekwentnie wpisuje sie w reszte oferty mB. Troche
    pozno, ale tez fajnie. Dotad klient musial sie przejsc w rog sali zeby
    pobrac tacke na hamburgera, a teraz rzucaja w niego tacka juz przy
    wejsciu. OK, ale zeby zaraz "kamien milowy rozwoju [...] polskiego
    systemu bankowego"?

    Oczywiscie zyski wypracowane z okazji redukcji kosztow rozpatrywania
    wnioskow posluza do zaoferowania tanszych kredytow i zniesienia czesci
    oplat, a nie zostana wytransferowane do Centrali, prawda? ;)

  • 18. Data: 2010-02-18 06:33:21
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > Tak. Twoim problemem jest paranoja. Zapytam - tak na codzien biznesy
    > zalatwiasz, ze rzucasz komus, ze ktos komus placi za teksty? Zenujacy
    > jestes.

    Amra - przegiąłeś, jak Ci już wiele osób tu napisało, także już po
    powyższym poście. Zgadzam się z tymi uwagami.
    Takiej ilości blichtru i lukru rozsądny człowiek nie aplikuje z własnej
    woli.
    Albo Ci odbiło, albo się sprzedałeś.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 19. Data: 2010-02-18 07:50:25
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-02-17 20:36, mk2010 pisze:
    > Niezadowolony klient

    Jakiś czas temu zauważyłem, że te ich propozycje kredytowe to można
    sobie o przysłowiowy kant potłuc. Wrzucają jakąś kwotę, zapraszają, a na
    końcu okazuje się, że nie masz zdolności kredytowej na to co zaproponowali!

    Mam tylko jedną wątpliwość - czy to zwyczajny burdel i głupota,
    czy może coś innego ("strategia")?

    Nie wydaje mi się, bym kiedykolwiek jeszcze dał się w coś takiego
    wpuścić; szkoda czasu, innym też odradzam.

    ~|_.

  • 20. Data: 2010-02-18 07:55:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:11:15 +0100, Mithos napisał(a):

    > Inne kwiatki w postaci kredytu
    > odnawialnego na 1,2k PLN też mi składali :)

    Prawie jak Polbank, też zaproponowali mi kredyt odnawialny 1kzł ;).

    --
    Kojer