  • 11. Data: 2008-10-29 12:33:38
    Temat: Re: "Nowa funkcjonalność KK Citibank"
    Od: Dawid 'Zydol' <d...@t...nospam.info.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > rozlozyc 200zl wystarczy zadzwonic na citiphone zglosic ze zaraz wyciagne
    > 600zl i ta transakcje + tamte 200 chcialem rozlozyc na raty ;-) rozlozą po
    > czym wplacamy wyciagnieta 600zl spowrotem ;-) i zostaje nam tak czy siak do
    > splacenia tylko 200 ;-) mi bez wiekszych problemow nawet chcieli 400zl
    > rozlozyc jak zadzwonilem na infolinie ;-) ale ciekawe w ktorym momencie sie
    > to rozklada przy placeniu w internecie zazwyczaj podaje sie tylko numer
    > karty i koniec co bedzie jakies dodatkowe menu :-/ czy chesz rozbic na raty
    e.googlegroups.com...

    > Nie jestem pewien, ale odsetki pewnie na tym samym poziomie jak
    > rozłożenie transakcji na raty z pomocą doradcy na infolinii. Jedyną
    > różnicę widzę w wysokości minimalnej kwoty. Citi obniżył pułap z 800
    > zł do 300 zł dla transakcji internetowych.

    Wczoraj korzystalem z tego rozwiazania - 600 PLN na 6 rat, w momencie
    podawania numeru karty jest pole do zaznaczenia ze chce rozlozyc
    platnosc na raty - w nawiasie dopisek, ze dotyczy to jedynie kart
    wydanych przez Citi. Odsetki sa nizsze niz normalnie w planie Komfort -
    6,99%.

    --
    Dawid 'Zydol'

  • 12. Data: 2008-10-29 12:39:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > platnosc na raty - w nawiasie dopisek, ze dotyczy to jedynie kart
    > wydanych przez Citi. Odsetki sa nizsze niz normalnie w planie Komfort -

    a podają jakie jest RRSO?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-10-29 12:43:59
    Od: Dawid 'Zydol' <d...@t...nospam.info.pl>

    RobertS pisze:

    > a podają jakie jest RRSO?

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania kredytu, przy założeniu rocznego
    okresu spłaty zadłużenia w 12 kolejnych równych ratach wynosi 13,42%.

    --
    Dawid 'Zydol'

  • 14. Data: 2008-10-29 20:16:35
    Temat: Re:
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    RobertS pisze:

    > 1. szkoda, że jest ograniczenie tylko do jednego akłajera, ale to, że
    > płacę i od razu można rozłożyć na raty (bez dzwonienia, czekania na
    > rozliczenie itp.) to fajny pomysł

    ale czy to znaczy, ze _kazda_ transakcja przez ecard powyzej 300pln
    bedzie rozbijana na raty, i nie bedzie splacana od razu w terminie?
    No chyba nie, bo te raty sa pewnie jakos oprocentowane..

    Sierp

  • 15. Data: 2008-10-29 20:50:45
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "RobertS" wrote in message
    [...]
    > czy to prawda, że tylko kk daje taką możliwość? czy ktoś wie jakie są
    > warunki?

    https://www.online.citibank.pl/retail/landing/kupuj_
    na_raty/?prID=10003014

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 16. Data: 2008-10-29 21:01:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale czy to znaczy, ze _kazda_ transakcja przez ecard powyzej 300pln
    > bedzie rozbijana na raty, i nie bedzie splacana od razu w terminie?
    > No chyba nie, bo te raty sa pewnie jakos oprocentowane..

    nie każda, tylko te które klient będzie chciał rozłożyć...oprocentowania
    nie znam dlatego o to pytałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-10-29 21:07:48
    Temat: Re: Re:
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > 1. szkoda, że jest ograniczenie tylko do jednego akłajera, ale to, że
    > płacę i od razu można rozłożyć na raty (bez dzwonienia, czekania na
    > rozliczenie itp.) to fajny pomysł
    > 2. ostatnio płaciłem (kk bzwbk) w necie za notebooka i warunki rozłożenia
    > na raty były nawet znośne, wyszło ok. 10% więcej i sporo taniej niż raty
    > jakie proponował sklep...

    Do tej pory, to raty na karcie BZWBK były za free, no powiedzmy płatne
    ryczałtem 3 zł / miesiąc.
    Od 1.11 niestety będzie to już 12% rocznie, ale i tak całkiem dobrze, biorąc
    pod uwagę, że na linii kredytowej oprocentowanie wynosi w BZWBK coś około
    16%.

  • 18. Data: 2008-10-29 23:19:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > Od 1.11 niestety będzie to już 12% rocznie, ale i tak całkiem dobrze,
    > biorąc pod uwagę, że na linii kredytowej oprocentowanie wynosi w BZWBK

    Nie raty, tylko przelew.
    A jesli nie splacisz 100% zadluzenia karty w GP, to wejdziesz oprocz
    tego 1% za przelew w normalne oprocentowanie karciane.
    uwzgledniajac splacanie w GP i ponowne przelwanie - wtedy wypowiedz jest OK.