  • 1. Data: 2004-11-22 22:41:45
    Temat: Nowa kafejka w Domach Centrum ? Ktoś był ?
    Od: "Rafal Mrzyglocki" <a...@p...onet.pl>

    Właśnie wracam z zakupów w Domach Centrum (dawne WARS i SAWA) i zrobili tam
    nowa kawiarenkę na pierwszy piętrze. Bardzo przytulnie, można pogadać i nie
    ma tłoków. Chyba jest tam od nie dawna bo częstują gorącą czekoladą. SUPER.

    Ktoś jeszcze był ?

  • 2. Data: 2004-11-22 23:17:37
    Temat: Re: Nowa kafejka w Domach Centrum ? Ktoś był ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Mrzyglocki <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Ktoś jeszcze był ?

    Tak. Bardzo odradzam. Nie warto.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-23 02:08:06
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 23 Nov 2004 00:17:37 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Tak. Bardzo odradzam. Nie warto.

    A może by mu pozalepiać okna reklamami pl.biznes.banki? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-11-23 08:22:33
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Rafal Mrzyglocki napisał:

> [...]
    > ma tłoków. Chyba jest tam od nie dawna bo częstują gorącą czekoladą. SUPER.

    Śmierdzi i jest strasznie drogo. A przy wejściu potrącił mnie jakiś dres
    z wygolonym karkiem, więc sobie odpuściłem jego towarzystwo.
    Jednym słowem: nie warto.

    Pozdrawiam
    PWZ

  • 5. Data: 2004-11-23 08:32:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-22 23:41, kiedy Rafal Mrzyglocki
    napisał(a) co następuje:
> [...]
    > ma tłoków. Chyba jest tam od nie dawna bo częstują gorącą czekoladą. SUPER.

    Właśnie szukałem tłoków (do lokomotywy) i się zawiodłem. Całkowity brak
    rozpoznania gustów potencjalnych klientów. Nie polecam.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 6. Data: 2004-11-23 08:47:12
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Rafal Mrzyglocki napisał:

    > Właśnie wracam z zakupów w Domach Centrum (dawne WARS i SAWA)

    Afair, one nadal sie nazywaja WARS i SAWA.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 7. Data: 2004-11-24 09:23:13
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    On Mon, 22 Nov 2004 23:41:45 +0100, "Rafal Mrzyglocki"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >W?a?nie wracam z zakupów w Domach Centrum (dawne WARS i SAWA) i zrobili tam
    >nowa kawiarenk? na pierwszy pi?trze. Bardzo przytulnie, mo?na pogada? i nie
    >ma t?oków. Chyba jest tam od nie dawna bo cz?stuj? gor?c? czekolad?. SUPER.

    jak bawisz sie w reklame, to rob ja z glowa:

    http://skocz.pl/jqf

    wersja oryginalna linku:
    http://groups.google.pl/groups?as_epq=%22aram@poczta
    .onet.pl%22&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=11&as_miny=2
    004&as_maxd=24&as_maxm=11&as_maxy=2004&lr=&num=100&h
    l=pl

    ciekaw jestem w ilu grupach pl* to bedziesz reklamowal ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb