eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Nowa kampania reklamowa mBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2002-04-13 15:44:09
    Temat: Nowa kampania reklamowa mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA -
    rozpoczął kampanię reklamową pt.: Ujawniamy braki w ofercie mBanku. Z
    początkiem kwietnia rozpoczęła się dwumiesięczna kampania
    wizerunkowo-produktowa mBanku. Głównym celem działań komunikacyjnych...

    jest uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty mBanku.
    Jednocześnie mBank nadal podkreśla, że jest nowoczesną instytucją finansową
    o bardzo atrakcyjnej ofercie.


    Motywem przewodnim kampanii jest słowo "BRAK". Przewrotnie i dobitnie -
    mBank sam sobie wytyka braki:

    BRAK opłat za prowadzenie rachunku,
    BRAK prowizji za dokonywane przelewy,
    BRAK wymaganej minimalnej wpłaty.

    Braki te stanowią jednak atuty mBanku. Oferta mBanku pozwala na eksponowanie
    braków w komunikacji z Klientami. "A CO JEST?" w mBanku - korzyści, które
    przyciągnęły ponad 180 tys.


    Klientów: oprocentowanie kilkakrotnie wyższe niż w tradycyjnych bankach, 24
    godzinny dostęp do rachunku i pieniędzy przez Internet, telefon stacjonarny,
    komórkowy, WAP i SMS z dowolnego miejsca na świecie oraz stale poszerzana
    oferta.


    Kampania reklamowa jest eksponowana za pomocą czterech różnych mediów:
    prasy, telewizji, outdoor'u i Internetu. Ogłoszenia prasowe są kluczowym
    nośnikiem informacji ze względu na maksymalne rozwinięcie komunikatu. Prasa
    pozwala na wyliczenie wszystkich zalet oferty mBanku oraz dostarcza
    argumenty Klientom, by porównali ofertę własnego banku z ofertą mBanku.


    Jako billboardy wykorzystano prestiżowe nośniki typu backlight, które dzięki
    swym wymiarom i lokalizacjom doskonałe wpisują się w założenia kampanii.
    Telewizja emituje trzy rodzaje filmów. Pierwszy film pt. "Złota Rybka"
    przekazuje komunikat o podstawowych wartościach jakie proponuje mBank:
    wolność, niezależność oraz maksimum korzyści. Ponadto utrwala atut wysokiego
    oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku eKONTO.


    Dwa pozostałe filmy odwołują się bezpośrednio do reklam prasowych i potęgują
    przekaz: braku opłat za prowadzenie rachunku, braku opłat za przelewy i
    braku wymaganej minimalnej wpłaty.

    Za mediarun.pl (ma juz roczek :)
    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl



  • 2. Data: 2002-04-15 08:47:08
    Temat: Re: Nowa kampania reklamowa mBanku
    Od: "Bolek" <b...@h...com>

    Czemu ma służyć ten post?



  • 3. Data: 2002-04-15 16:52:02
    Temat: Re: Nowa kampania reklamowa mBanku
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Bolek <b...@h...com> wrote:
    > Czemu ma służyć ten post?

    zdobyciu pierwszego miesjca w kwietniowym zwierciadle grupy pbb? ;-D

    pozdrawiam

    romekk

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1