  • 11. Data: 2003-10-25 17:26:52
    Temat: Re: Nowa karta KK - Lukas&Real
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi wrote:
    > A w Realu Lukas nie ma wyłączności na ratalne? Stoiska Lukasa są w
    > każdym markecie.

    No ale to troche co innego. MediaMarkt raczej nie jest miejscem tak czsto
    odwiedzianym i nie robisz tam tak czesto malych kwotowo zakupow. (dodaj do
    tego, ze przeciez rat na kostke masla nie bedziesz bral ;)

  • 12. Data: 2003-10-25 17:43:03
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    napisał w wiadomości news:bn97en$q2o$1@news.onet.pl...
    > Sieć hipermarketów Real wspólnie z LUKAS Bankiem wprowadziła do oferty
    kartę
    > kredytową Real.
    > Karta służy do dokonywania zakupów w dowolnym hipermarkecie Real drogą
    > bezgotówkową w ramach indywidualnie przyznanego klientowi limitu
    > kredytowego.
    > calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3571

    Czy poza Twoją zajawką ktoś (real, Lukas) przyznaje się już do tego
    i ujawnia konkrety? Wczoraj ani w Lukasie ani w realu nie mogłem niczego
    znaleźć (poza obrazkiem w realu). Stosunkowo często robię tam zakupy (i
    pewnie jeszcze długo będę, bo nowa władza w Opolu odwrotnie niż w
    Grudziądzu - goni Tesco z miasta jak wściekłego lisa, więc jedynym
    hipermarketem spożywczym w mieście pozostaje od kilku lat real, mający
    dzięki temu 2. miejsce w Polsce i 6. w Europie pod względem obrotów
    rocznych), więc jeśli karta ma grace period, to może będzie warta
    "obejrzenia".

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 13. Data: 2003-10-26 11:36:39
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:bnebol$i8h$1@news.onet.pl...
    <CIACH>
    > tego, ze przeciez rat na kostke masla nie bedziesz bral ;)

    Jesteś pewien ? A Eklerek , czy kamfor ?
    Ludzie masło na raty kupują, i nie powiesz mi że nie ...

    A potem szok, że masło nie miało 5 % (tłuszczu ;>) , tylko jakieś
    rzeczywiste 40 % w skali roku ;>

    SP