  • 1. Data: 2008-11-20 10:22:13
    Temat: Nowa karta VISA z tokenem
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Wychodzi na to, że pasek nie odchodzi jeszcze do historii i chip tak
    szybko go nie zastąpi ;)

    http://itbiznes.pl/art34402.html

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-11-20 10:35:19
    Temat: Re: Nowa karta VISA z tokenem
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 10:22:13 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Wychodzi na to, że pasek nie odchodzi jeszcze do historii i chip tak
    > szybko go nie zastąpi
    >
    > http://itbiznes.pl/art34402.html

    Było ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-20 11:23:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 10:35:19 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Było ;-)

    A to przepraszam nie jestem ostatnio na bierząco i z doskoku działam.

    Xenocide