  • 1. Data: 2014-05-04 10:47:31
    Temat: Nowa odsłona synka
    Od: Ryrzy Rysz <r...@g...com>

    My tu pitu pitu, a na rynku powstał nowy twór.
    Co sądzicie o wyglądzie?
    Jak dla mnie, to mogliby dać inne tło; białe mi nie pasuje.

    P.S. mam nadzieję, że zostaną przy tymczasowych opłatach.

    --
    Ryrzy

  • 2. Data: 2014-05-04 10:49:44
    Temat: Re: Nowa odsłona synka
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tak, tło i czcionka to tragedia, nic nie widać :)

    Wojtek

  • 3. Data: 2014-05-04 13:02:27
    Od: wefe <k...@i...pl>

    w/g mie stary Sync miał o wiele lepszą grafikę strony, wyrazistą przykuwającą uwagę a
    teraz różowe masło maślane... :-(

  • 4. Data: 2014-05-04 13:25:30
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 04/05/2014 10:47, Ryrzy Rysz wrote:
    > My tu pitu pitu, a na rynku powstał nowy twór.

    Twór? POtwór raczej. A Sync to była taka cool nazwa.

  • 5. Data: 2014-05-04 13:28:07
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2014-05-04 13:25, mx pisze:

    > Twór? POtwór raczej. A Sync to była taka cool nazwa.

    Co za guano!
    Od tego majtkowego koloru aż oczy bolą.

  • 6. Data: 2014-05-04 13:48:47
    Od: W <w...@w...pl>

    Ryrzy Rysz wystukał, co następuje:

    > My tu pitu pitu, a na rynku powstał nowy twór.
    > Co sądzicie o wyglądzie?
    > Jak dla mnie, to mogliby dać inne tło; białe mi nie pasuje.

    Za duży kontrast różowy/biały i się zwyczajnie gryzie. Do tego czionka jest
    mocno dziwna i czytelność po prostu leży. Jakby trochę poprawili to wygląd
    byłby ok (kanciastość i kwadratowość mi akurat pasuje) :-)

  • 7. Data: 2014-05-04 14:10:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 May 2014 10:49:44 +0200, sunwick napisał(a):
    > tak, tło i czcionka to tragedia, nic nie widać :)

    Taka musi byc, trzeba trzymac korporacyjne standardy.
    Zreszta milionom ludzi sie podoba, to i nam sie spodoba.

    Widze natomiast ze organizacja strony tez korporacyjna, to bedzie
    dopiero tragedia, w kwestii komorek to ja tam nic nie potrafie
    znalezc, tu pewnie skonczy sie tak samo.

    Na szczescie bankow wiecej niz operatorow, to moze uda sie ten trend
    powstrzymac ... choc w sumie to cel obaj maja podobny - przyciagnac
    frajera i niech placi ..

    Ciekawe swoja droga co sie stalo - Alior podupadl i szuka sponsora,
    czy T-mobile szuka nowych rynkow i zaplacil najwiecej ?

    J.

  • 8. Data: 2014-05-04 14:27:36
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2014-05-04 14:10, J.F. pisze:

    > Taka musi byc, trzeba trzymac korporacyjne standardy.
    > Zreszta milionom ludzi sie podoba, to i nam sie spodoba.

    To zupełnie jak w typ powiedzonku:

    Jedz g..o! Miliardy much nie mogą się mylić!

  • 9. Data: 2014-05-04 14:32:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 May 2014 14:27:36 +0200, Marvin napisał(a):

    > To zupełnie jak w typ powiedzonku:
    > Jedz g..o! Miliardy much nie mogą się mylić!

    Powiedzenie jak powiedzenie, ale taki styl jakos nie doprowadzil
    demobilu do bankructwa :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-05-04 18:07:25
    Od: jn <j...@g...pl>

    wefe pisze:
    > w/g mie stary Sync miał o wiele lepszą grafikę strony, wyrazistą przykuwającą uwagę
    a teraz różowe masło maślane... :-(

    Pełna zgoda. Ta nowa grafika jest o kant stołu... Jakaś inwersja kolorów, albo
    więcej czarnego tła by się przydało, bo ten biały z różem to koszmar.