  • 21. Data: 2009-10-11 15:28:54
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Fidelio wrote:

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hehe to jak my jesteśmy ugotowani to tacy brytyjczycy czy amerykanie to
    > już chyba wyparowali ;-)?

    A o powiesz o Japonczykach ?
    http://www.wykop.pl/ramka/194526/zadluzenie-krajow-n
    a-swiecie-znowu-zielona-wyspa

    --
    in

  • 22. Data: 2009-10-11 16:29:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Gonzo wrote:

> [...]
    > uzyte kupony bedzie mozna wymienic na gotowke.
    > - Pelny ZUS dla najbogatszych rolnikow. To obnizy skladke i
    > stopniowo bedzie mozna oblozyc zusem wszystkich rolnikow.
    > - Ustalenie jednakowych podrecznikow szkolnych w calej Polsce i
    > niezmienianie ich przez 10 lat. Prywatyzacja szkolnictwa z kuponami
    > na wzor sluzby zdrowia.
    > - Polityka prorodzinna: Bezdzietni placa 19% pit, jedno dziecko 15%,
    > dwoje 10%, troje 0%. Podobnie z innymi podatkami bezposrednimi.
    > Likwidacja becikowego.
    > - Czlonkiem partii moze zostac tylko osoba urodzona po 1971 roku.

    Ja jestem chętny. W niektórych momentach bardziej radykalny ale to
    oczywiście do dyskusji. Nic nie ma o ustroju gospodarczym.

  • 23. Data: 2009-10-11 16:41:49
    Od: reptile <m...@g...com>

    http://projektpi.pl

  • 24. Data: 2009-10-11 17:35:52
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    totus wrote:
    > Ja jestem chętny.
    Dzieki, chociaz jeden pozytyw w morzu narzekan "ze sie nie da".

    > Nic nie ma o ustroju gospodarczym.
    No oczywiscie kapitalizm :-)

  • 25. Data: 2009-10-11 18:32:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Gonzo wrote:

    > Dzieki, chociaz jeden pozytyw w morzu narzekan "ze sie nie da".

    > No oczywiscie kapitalizm :-)

    Tak. Uważam też, że należy zmienić prawo tak by nie było nakierowane na
    zemstę tylko na całkowite lub jak największe naprawienie szkody. Ale jak sam
    widzisz nic z Twojej inicjatywy nie będzie. Ja oceniam ludzi po tym co
    robią, a nie po tym co mówią. Kłamać poprzez gadanie jest łatwo, oszukiwać
    przez działanie prawie się nie da. Wielu tu narzeka ale wysilić się, żeby
    coś zmienić to się nie chce. Wyobrażasz sobie kogoś kto maszeruje z
    gwoździem w bucie i go nie wyjmie bo mu się nie chce? Krew mu chlupie w
    bucie ból rozwala głowę, a gostkowi nie chce się wyjąć gwoździa w bucie. Na
    pytanie dlaczego odpowiada, że się nie da albo, że takie działanie nic nie
    da. Narzekają bo lubią ale ta rzeczywistość odpowiada przytłaczającej
    większości.

  • 26. Data: 2009-10-11 18:40:18
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Ludzie nie wybieraja madrych ale tych, ktorzy mowia, to co ludzie chca
    > uslyszec. Pocieszac sie mozna jedynie tym, ze wszedzie tak jest.
    >
    > D.

    czy nie oznacza to że demokracja to system niefunkcjonalny, niemoralny

    IWSP

  • 27. Data: 2009-10-11 18:44:52
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > Polska jedyne co posiada, to dwoch nieciekawych sasiadow, Ryżego przygłupa i
    > kosmiczne dlugi.
    >
    > Dieter, mam propozycję: zostań ministrem finansów i wicepremierem.
    Wprowadzisz
    > całkowicie nową politykę finansową państwa opartą na astrologii finansowej.
    > W swoim CV napisz, że jesteś wybitnym spekulantem giełdowym i na dowód
    dołącz
    > kilka swoich prognoz: m.in. o 200% wzrostów w 2008r. pewnej spółki na literę
    > P, oraz krachu gospodarczego USA zapoczątkowanego w 2007r. przy którym
    Wielki
    > Kryzys 1929-1932 to miało być "małe miki".
    >
    > p.s. Tak poważnie mówiąc, jak czytam niektóre Twoje opinie to przypomina mi
    > się z dzieciństwa bohater kreskówek dziecięcych, który "błąkał się po całym
    > świecie, aby dojść do Pacanowa" :-)
    >
    > Sławek

    coż ja się akurat w miarę zgadzam z diagnozą Dietera

    Polska jedyne co posiada, to dwoch nieciekawych sasiadow, Ryżego przygłupa,
    zakompleksionego kurdupla i kosmiczne dlugi.

    IWSP

  • 28. Data: 2009-10-11 18:51:54
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > W liście motywacyjnym napisz koniecznie, że Balcerowicz, Orłowski czy
    Rozłucki
    > to amatorzy i dyletanci, którzy mogliby Ci parzyć kawę i czyścić obuwie.
    > Nie zapomnij podkreślić, że L.Wałęsa to Twoim zdaniem Bolek a Ryży jest
    > przygłupem.

    cóż Balcerowicz - kiedyś go bardzo szanowałem, teraz mam nieco mieszane
    zdanie, udało mu się zbić inflację, dokonał czegoś jeszcze? rząd Mazowieckiego
    miał jedyną okazję aby przeprowadzić reformy państwa - na czym się skończyło -
    na polityce grubej kreski

    Rozłucki - przypominam sobie manipulacje giełdą (zmiana sposobu naliczania
    C/Z aby ukryć przewartościowanie spółek)

    Sądzę że L.Wałęsa miał niechlubny okres w swoim życiu
    Później też różnie było - kto nie pamięta falandyzacji prawa (pomroczność
    jasna syna Lecha W.)
    Osiągnięcie - pokojowy Nobel za dyscyplinę sportową (skok przez płot).

    IWSP

  • 29. Data: 2009-10-11 19:33:04
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > pytanie dlaczego odpowiada, że się nie da albo, że takie działanie nic nie
    > da. Narzekają bo lubią ale ta rzeczywistość odpowiada przytłaczającej

    Gdyby to było takie proste to od setek lat byśmy żyli w świecie
    bezproblemowym.

  • 30. Data: 2009-10-11 19:40:51
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Nowe punkty do programu:
    - Przymusowa praca wiezniow
    - Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)
    - Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
    - Stosowanie oprogramowania Open source w administracji publicznej