  • 31. Data: 2009-10-11 19:45:46
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie zapominaj, ze wiezniowie to spory elektorat. Na PO glosowalo 95% z nich.

    D.

  • 32. Data: 2009-10-11 19:46:13
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Gonzo pisze:
    > Nowe punkty do programu:
    > - Przymusowa praca wiezniow
    > - Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)
    > - Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
    > - Stosowanie oprogramowania Open source w administracji publicznej

    Jeszcze tylko dodaj , że ta przymusowa praca będzie na Żuławach i punkt
    o wiodącej roli ZSRR i zacznie mi to coś przypominać :)

  • 33. Data: 2009-10-11 19:48:29
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dieter wrote:
    > Nie zapominaj, ze wiezniowie to spory elektorat. Na PO glosowalo 95% z nich.

    Oj chlopie, jak Ty tak rozumiesz statystyke...

  • 34. Data: 2009-10-11 19:49:27
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Jerzy Olszewski wrote:
    > Jeszcze tylko dodaj , że ta przymusowa praca będzie na Żuławach i punkt
    > o wiodącej roli ZSRR i zacznie mi to coś przypominać :)

    A tak na serio to co o tym myslisz?

  • 35. Data: 2009-10-11 19:54:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Moze zle zrozumiales?

    D.

  • 36. Data: 2009-10-11 19:58:24
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Gonzo wrote:

    > - Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)

    Pensja minimalna w kapitalizmie ?

    > - Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych

    Robin Hood ?

    --
    in

  • 37. Data: 2009-10-11 20:02:47
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    sorden wrote:
    > Robin Hood ?
    Przy obecnych cenach te nizsze emerytury to zart.

  • 38. Data: 2009-10-11 20:03:29
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Gonzo pisze:

    > A tak na serio to co o tym myslisz?

    Na serio, to myślę, że przymus pracy nawet dla więźniów , jest nie do
    przyjęcia dla jakiejkolwiek nie totalitarnej partii.

    Pozostałe punkty też są kompletnie nie do zaakceptowania.

    - Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)

    W normalnym kraju takie pojęcie , jak płaca minimalna nie jest w ogóle
    potrzebne i sprzeczne z rynkowym podejściem do pracy, jako zasobu. Jest
    to pojecie typowo socjalistyczne.

    - Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych

    Niczym nie uzasadnione ingerowanie w prawa nabyta - totalitaryzm.

    - Stosowanie oprogramowania Open source w administracji publicznej

    To, to już wręcz jak u Orwella ...

    Widzisz, nie jest wcale tak łatwo, jak by się wydawało. Chodzi o to , by
    tak konstruować program, by bez żadnych nakazów i zakazów posterować
    sprawami publicznymi we właściwą stronę. Żeby urzędnicy sami dla swojego
    dobra wybierali tańsze rozwiązania informatyczne. Żeby więźniów ogólnie
    było mniej i opłacało im się pracować zamiast zbijać bąki. Żeby
    przedsiębiorcom zależało na dobrych pracownikach i w wyniku tego
    podnosili im uposażenia, a skarb państwa zamiast być trwoniony
    bezmyślnie mógł lepiej zasilić emerytury dla osób starszych.

  • 39. Data: 2009-10-11 20:19:19
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Na serio, to myślę, że przymus pracy nawet dla więźniów , jest nie do
    > przyjęcia dla jakiejkolwiek nie totalitarnej partii.
    Wiec moze wprowadzmy zakaz pracy dla wiezniow? A pobyt w wiezieniu niech
    bedzie liczony do emerytury?

> [...]
    >
    > W normalnym kraju takie pojęcie , jak płaca minimalna nie jest w ogóle
    > potrzebne i sprzeczne z rynkowym podejściem do pracy, jako zasobu. Jest
    Z jednej strony sie z Toba zgadzam, z drugiej to godpodarka jest dla
    czlowieka a nie odwrotnie. Ktos ma jeszcze jakies argumenty za i
    przeciw? Chetnie poslucham.

    > - Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
    >
    > Niczym nie uzasadnione ingerowanie w prawa nabyta - totalitaryzm.
    A ja mysle, ze nie uzasadnione sa emerytury gdzie oplaceniu lekow i
    rachunkow brakuje na jedzenie.

  • 40. Data: 2009-10-11 21:10:28
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 11-10-2009 o 22:02:47 Gonzo <g...@n...nn> napisał(a):

    > Przy obecnych cenach te nizsze emerytury to zart.

    wszystkim jedną niską kołchozową emeryture ? tabletki na eutanazje w
    komplecie tez.
    Moze chodzi CI o problem ich rewaloryzacji, to co innego. Oszustwo i
    krętactwo przez lata.

    Co do pracy więźniów, zasadniczo mi się podoba, ale jako częśc kary,
    zasądzanej indywidualnie. Jak cięzkie roboty. Inna sprawa że koszty takiej
    pracy przewyższają
    nieraz dochody. Trudno pogodzic mi sie z tym ze nowoczesne więzienia to
    niemal sanatoria w porównaniu
    z choćby szpitalami.

    Z.