  • 1. Data: 2013-07-02 09:58:09
    Temat: Nowa promocja BZWBK dla wybranych
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

    Płac i zarabiaj z Kontem Godnym Polecenia:

    "Nawet 500 zł z Kontem Godnym Polecenia

    Tylko teraz za aktywne korzystanie z kart płatniczych wydanych do Konta
    Godnego Polecenia można otrzymać
    nagrodę w wysokości 5% wartości płatności wykonanych kartą.
    Co trzeba zrobić?
    Wystarczy zrealizować płatności kartą MasterCard Omni lub MasterCard
    PAYBACK Omni wydaną do Konta
    Godnego Polecenia.
    Aby otrzymać nagrodę, płatności kartą należy realizować w terminie od 1
    lipca do 31 sierpnia 2013 r.
    Maksymalna wartość nagrody może wynieść aż 500 zł.
    Szczegóły Promocji znajdują się w Regulaminie.
    Zachęcamy Pana do korzystania z możliwości, jakie daje Konto Godne
    Polecenia.
    Więcej na stronach Banku"

  • 2. Data: 2013-07-02 10:20:31
    Temat: Re: Nowa promocja BZWBK dla wybranych
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Pablo25 wrote:
    > Płac i zarabiaj z Kontem Godnym Polecenia:

    Ciekawe jakim kluczem dobieraja docelowa grupe ktora dostaje promocje?
    U mnie ruch na rachunku jakis jest, regulaminowy prawie (dla 50zl).
    Promocji dodatkowych brak.

  • 3. Data: 2013-07-02 11:24:09
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

    > Ciekawe jakim kluczem dobieraja docelowa grupe ktora dostaje promocje?
    > U mnie ruch na rachunku jakis jest, regulaminowy prawie (dla 50zl).
    > Promocji dodatkowych brak.

    zapewne jest dla tych co nie korzystaja z okreslonych produktow bankowych.
    jak do tej pory karta do konta zaplacilem moze 2 razy
    faktem jest ze promocja jest rzeczywiscie zachecajaca

  • 4. Data: 2013-07-02 11:26:48
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

    > faktem jest ze promocja jest rzeczywiscie zachecajaca

    na pierwsza promocje konta godnego nie zalapalem sie, wiec moze to tez jest
    dodatkowym czynnikiem

  • 5. Data: 2013-07-02 12:17:36
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 09:58:09 UTC+2 użytkownik Pablo25 napisał:
> [...]
    > Godnego Polecenia mo�na otrzyma�
    > nagrod� w wysoko�ci 5% warto�ci p�atno�ci wykonanych kart�.
    > Co trzeba zrobiďż˝?
    > Wystarczy zrealizowa� p�atno�ci kart� MasterCard Omni lub MasterCard
    > PAYBACK Omni wydanďż˝ do Konta
    > Godnego Polecenia.
    > Aby otrzyma� nagrod�, p�atno�ci kart� nale�y realizowa� w terminie od
    1
    > lipca do 31 sierpnia 2013 r.
    > Maksymalna warto�� nagrody mo�e wynie�� a� 500 z�.
    > Szczeg�y Promocji znajduj� si� w Regulaminie.
    > Zach�camy Pana do korzystania z mo�liwo�ci, jakie daje Konto Godne

    Zapodaj link do tego regulaminu jak możesz...

  • 6. Data: 2013-07-02 13:04:34
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

    > Zapodaj link do tego regulaminu jak możesz...
    Wiadomosc z poczy skasowalem,ale ponizej jest kopia tekstu z regulaminu:

    Regulamin ,,Płac i zarabiaj z Kontem Godnym Polecenia"
    1
    § 1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin (,,Regulamin") okresla warunki, na jakich odbywa sie
    Promocja ,,Płac i zarabiaj z
    Kontem Godnym Polecenia" (dalej ,,Promocja").
    2. Organizatorem Promocji jest Bank Zachodni WBK S.A. z siedziba we
    Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950
    Wrocław, zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej we
    Wrocławiu, Wydział VI
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000008723. NIP: 896 000
    56 73. Wysokosc
    kapitału zakładowego i wpłaconego: 935 450 890 zł. (dalej ,,Organizator",
    ,,Bank").
    3. Promocja trwa w okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 sierpnia 2013 r.
    (,,Okres trwania Promocji").
    § 2. Definicje
    1. Uczestnik - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadajaca pełna zdolnosc do
    czynnosci prawnych, spełniajaca
    łacznie ponisze warunki:
    a) jest Posiadaczem Konta Godnego Polecenia i Karty wydanej do tego Konta;
    b) Otrzyma komunikat SMS oraz informacje o Promocji za posrednictwem
    Skrzynki odbiorczej w
    usługach bankowosci elektronicznej BZWBK24;
    c) Spełni warunki Promocji okreslone w § 3.
    2. Konto - rachunek o charakterze oszczednosciowo-rozliczeniowym w złotych
    o nazwie Konto Godne
    Polecenia.
    3. Posiadacz Konta - osoba fizyczna, na imie której Bank prowadzi Konto.
    4. Posiadacz Karty - osoba fizyczna, która na podstawie umowy o Karte
    dokonuje w swoim imieniu i na
    swoja rzecz operacji przy uyciu Karty.
    5. Karta - karta debetowa MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni
    wydana przez Bank Zachodni
    WBK do Konta Godnego Polecenia.
    6. Transakcja bezgotówkowa Karta - dokonanie płatnosci za towary lub usługi
    przy uyciu Karty wydanej do
    Konta Godnego Polecenia.
    7. Nagroda - nagroda pieniena w wysokosci 5% wartosci Transakcji
    bezgotówkowych wykonanych Karta
    wydana do Konta W Okresie Trwania Promocji, nie wiecej jednak ni kwota 500
    zł.
    8. Promocja - sprzeda premiowa polegajaca na nagradzaniu Uczestników za
    aktywne korzystanie
    z Konta i Karty przez ich Posiadaczy, w formie nagród pienienych
    przekazywanych na Konto, zgodnie
    z zasadami Promocji okreslonymi w § 3.
    Regulamin ,,Płac i zarabiaj z Kontem Godnym Polecenia"
    2
    § 3. Zasady Promocji
    1. W Promocji uwzglednione zostana Transakcje bezgotówkowe zrealizowane
    Karta w Okresie Trwania
    Promocji z zastrzeeniem punktu 2 poniej.
    2. W Promocji biora udział Transakcje bezgotówkowe, o których mowa w § 3
    ust.1 rozliczone na Koncie
    Uczestnika do 10 wrzesnia 2013 r.
    3. W Promocji nie moga uczestniczyc pracownicy Organizatora. Pracownikiem w
    rozumieniu niniejszego
    Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona przez Organizatora na podstawie
    umowy o prace, jak
    i osoba współpracujaca z Organizatorem na podstawie umowy cywilnoprawnej (w
    szczególnosci na
    podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).
    § 4. Nagrody w Promocji
    1. Nagroda w Promocji jest nagroda pieniena w wysokosci 5% wartosci
    Transakcji bezgotówkowych
    wykonanych Karta w Okresie Trwania Promocji, nie wiecej jednak ni kwota
    500 zł.
    2. Uczestnik moe otrzymac tylko jedna Nagrode w Promocji.
    3. Nagroda bedzie wypłacona Uczestnikowi jednorazowo na Konto w terminie do
    30 wrzesnia 2013 r.
    4. Warunkiem przekazania Nagrody jest posiadanie Konta i Karty w momencie
    jej wypłata.
    5. Wartosc Nagród w Promocji jest zwolniona z podatku dochodowego od osób
    fizycznych na podstawie
    art.21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od
    osób fizycznych (Dz.U.
    z 2010 r Nr 51, poz.307 z pózn. zm.).
    § 5. Reklamacje
    1. Reklamacje dotyczace Promocji moga byc składane listownie na adres: Bank
    Zachodni WBK S.A.,
    Zespół Reklamacji, Pl. Andersa 5, 61-894 Poznan a take ustnie w siedzibie
    Banku, dowolnej jednostce
    organizacyjnej Banku zajmujacej sie obsługa klienta, pisemnie na adres
    Banku lub jego dowolnej
    jednostki organizacyjnej zajmujacej sie obsługa klienta, telefonicznie lub
    w formie elektronicznej.
    Odpowiednie adresy, w tym poczty elektronicznej, oraz numery telefonów
    dostepne sa w jednostkach
    organizacyjnych Banku zajmujacych sie obsługa klienta oraz wskazane na
    stronie internetowej Banku
    www.bzwbk.pl.
    2. Reklamacje powinny zawierac imie, nazwisko i dokładny adres Uczestnika,
    jak równie opis
    i wskazanie przyczyny reklamacji.
    Regulamin ,,Płac i zarabiaj z Kontem Godnym Polecenia"
    3
    3. Odpowiedz na reklamacje, w zalenosci od charakteru sprawy, zostanie
    udzielona przez Bank pisemnie,
    telefonicznie, ustnie lub w formie elektronicznej, bez zbednej zwłoki,
    jednak nie pózniej ni w terminie 30
    dni od daty otrzymania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin
    udzielenia odpowiedzi moe
    zostac wydłuony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjasnieniu
    Uczestnikowi przyczyn opóznienia
    i wskazania okolicznosci wymagajacych dodatkowego ustalenia.
    § 6. Pozostałe postanowienia
    1. Niniejszy Regulamin bedzie dostepny w placówkach BZWBK o oraz przesłany
    zostanie na skrzynke
    odbiorcza w Usługach Bankowosci Elektronicznej BZWBK24 do Uczestników
    Promocji.
    2. Bank Zachodni WBK S.A. z siedziba we Wrocławiu (50-950), Rynek 9/11,
    jako Organizator i administrator
    danych, informuje, e w Okresie trwania Promocji bedzie przetwarzał dane
    osobowe Uczestników w celu
    realizacji Promocji. Uczestnikom przysługuje prawo dostepu do danych oraz
    prawo ich poprawienia.
    3. Własciwym dla Banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego.
    4. Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie Promocji i jej
    prawidłowy przebieg.
    5. Bank zastrzega sobie prawo do przedłuenia Promocji.
    6. Posiadacz moe zwrócic sie o bezpłatna pomoc prawna do Miejskich lub
    Powiatowych Rzeczników
    Konsumenta.
    7. Spory pomiedzy Posiadaczem a Bankiem moga byc rozstrzygane polubownie
    przed Arbitrem Bankowym
    przy Zwiazku Banków Polskich, o ile wartosc przedmiotu sporu nie jest
    wysza ni 8000 zł.
    8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maja
    powszechnie
    obowiazujace przepisy prawa.

  • 7. Data: 2013-07-02 13:29:53
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 13:04:34 UTC+2 użytkownik Pablo25 napisał:
    > Wiadomosc z poczy skasowalem,ale ponizej jest kopia tekstu z regulaminu:
    [ciach]
    Szkoda, że usunąłeś. A weź może wrzuć pdfa z regulaminem na jakiś serwer jeszcze...

  • 8. Data: 2013-07-02 14:13:57
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-07-02 13:29, pws pisze:
    > [ciach]
    > Szkoda, że usunąłeś. A weź może wrzuć pdfa z regulaminem na jakiś serwer jeszcze...

    tutaj link do regulaminu

    <http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.p
    l/542_regulamin-plac_i_zarabiaj_z_kontem_godnym_pole
    cenia.pdf>

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2013-07-02 16:19:05
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 14:13:57 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > tutaj link do regulaminu
    > <http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.p
    l/542_regulamin-plac_i_zarabiaj_z_kontem_godnym_pole
    cenia.pdf>

    Dzięki.

  • 10. Data: 2013-07-02 16:23:15
    Od: pws <p...@g...com>

    Nic tylko iść do Płaza i wydać 10k... :) Szkoda, że nie jestem "wybrańcem".

    Swoją drogą, ciekawe czy dostał to również ktoś, kto ma jednocześnie ,,Nawet 700´´ w
    KGP.