  • 11. Data: 2002-08-07 23:13:57
    Temat: Re: Nowa prowizja w Lukasie :-(
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Użytkownik Tobi <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:air8n0$c7h$...@n...tpi.pl...
    > czesem sa inne sprawy do zalatwienia osobiscie w oddziale oprocz wplat
    > gotowkowych, gdybys czytal mojego posta od poczatku do konca sam bys
    pokumal
    Np. napić się kawy, dostać potwierdzenie przelewu bez opłaty 1 zet ...
    posiedizec w klimatyzowanym pomieszczeniu gdy upał dookoła...
    Raz byłęm zły bo jeszcze sie kawa nalewała a już prawi byłem obsłużony:( i
    musiąłem poczekac az wypuiję w środku:( bo padał deszcz.. za szybcy byli

  • 12. Data: 2002-08-07 23:15:15
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Użytkownik MK <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:airpoi$pdk$...@n...tpi.pl...
    > Czyli co to za e-konto skoro trzeba i tak biegac do banku? Zaloz sobie
    > rachunek w mBanku i nie bedziesz musial stac w kolejkach z emerytami.
    > Wszystko zalatwisz telefonicznie :).
    Wpłąte gotókową też???????
    W Lukasie tez mozna telefonicznie, ale w odróznieniu od mBanku nie trzeba
    kombinowac, by zrobić wpłatę bez prowizji
    Noi konto zakąłdasz w kilka(naście,dziesiąt) minut a nie dniami

  • 13. Data: 2002-08-08 06:52:18
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    i dostajesz pozyczek w koncie bez wygorowanych wymagan i to calkiem niezlej
    wysokosci

    Tobi

  • 14. Data: 2002-08-08 06:53:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@n...e.pl> napisał w wiadomości

    > Wpłąte gotókową też???????

    A na co mi to???????

    > W Lukasie tez mozna telefonicznie, ale w odróznieniu od mBanku nie trzeba
    > kombinowac, by zrobić wpłatę bez prowizji

    j/w

    > Noi konto zakąłdasz w kilka(naście,dziesiąt) minut a nie dniami

    Nie stanowi to dla mnie problemu.
    1/ nie zdarzylo mi sie jakos jeszcze abym musial uzywac rachunku 5 minut po
    jego otwarciu
    2/ jest to czynnosc jednorazowa

    Dla odmiany... przy zamykaniu rachunku do mBanku nie musisz 2 razy jezdzic
    ;p

    Maciej

  • 15. Data: 2002-08-08 09:21:42
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    MK wrote:

    > Dla odmiany... przy zamykaniu rachunku do mBanku nie musisz 2 razy jezdzic

    Do Lukasa też nie:-))

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2002-08-14 01:12:45
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Thu, 8 Aug 2002 08:52:18 +0200, "Tobi" <z...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >i dostajesz pozyczek w koncie bez wygorowanych wymagan i to calkiem niezlej
    >wysokosci

    i po trzech miesiącach kartę kredytową :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski