  • 21. Data: 2005-09-20 11:10:52
    Temat: Re: Nowa uĹĽyteczno�œ�? dla kart kredytowych
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Bo nie zaznaczyłem, że nie chodzi mi o obciążanie wypłatą rachunku
    > KK, lecz konta :)

    W sumie niegłupie-dla banków ograniczenie kosztów wydawania kart, dla
    klientów wygoda. Może jeszcze jakieś przełączanie funkcji SMSem? Typu :
    wypłata z konta, wypłata z limitu do KK.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 22. Data: 2005-09-20 12:20:04
    Temat: Re: Nowa uĚĽyteczno�œ�? dla kart kredytowych
    Od: maho <m...@p...net>

    Glenn wrote:

    > W sumie niegłupie-dla banków ograniczenie kosztów wydawania kart, dla
    > klientów wygoda. Może jeszcze jakieś przełączanie funkcji SMSem? Typu :
    > wypłata z konta, wypłata z limitu do KK.

    ee tam smsem. na karcie powinien być przycisk, przełącznik :).

    Albo karta powinna być dwustronna, na jednej stronie pasek od
    kredytowej, na drugiej od tzw. debetowej.

    pozdrav

    maHo

  • 23. Data: 2005-09-20 14:12:32
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:dgoupe$fuc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    maho napisał(a):

    > Albo karta powinna być dwustronna, na jednej stronie pasek od
    > kredytowej, na drugiej od tzw. debetowej.

    W Credit Agricole jest hybryda chipowo-magnetyczna. Sluzy do wyplat z bankomatu,
    dokonywania transakcji z multimatu, jako kredytowa tez.

  • 24. Data: 2005-09-21 13:04:31
    Temat: Re: Nowa użyteczność dla kart kredytowych
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Badanie Opinii Publicznej" <p...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:308b.00000809.432d3f22@newsgate.onet.pl...
    > To jest badanie opinii użytkowników grupy pl.biznes.banki. Jakie
    > funkcjonalności
    > powinna mieć Twoja wymarzona karta kredytowa? Jaką funkcjonalność byś
    > dodał,
    > gdybyś miał taką realną możliwość? Odpowiedzi proszę uzasadnić w paru
    > zdanianiach.
    >
    > Dziękuję tym, którzy wezmą aktywny udzial w ankiecie.

    CashBack przy zakupach. Ale w Polsce chyba nie ma co liczyc na to banki sa
    zbyt pazerne.

    D.

  • 25. Data: 2005-09-21 18:13:38
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 15:04:31 +0200, Dave napisal/a:

    > CashBack przy zakupach. Ale w Polsce chyba nie ma co liczyc na to banki sa
    > zbyt pazerne.
    dokładnie takich nie ma, ale sa oferty typu premium club, allekarta
    --
    Krzysztof Lerski

  • 26. Data: 2005-09-21 18:27:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-21 20:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Krzysztof Lerski, gdy pisał(a):

    > dokładnie takich nie ma, ale sa oferty typu premium club, allekarta

    A co to ma wspólnego z cashback'iem? Moim zdaniem nic.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 27. Data: 2005-09-21 19:01:38
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 20:27:09 +0200, yayco napisal/a:

    > A co to ma wspólnego z cashback'iem? Moim zdaniem nic.
    od czegoś trzeba zacząć:)
    --
    Krzysztof Lerski

  • 28. Data: 2005-09-21 19:51:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-21 21:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Krzysztof Lerski, gdy pisał(a):

    > od czegoś trzeba zacząć:)
    No to w tym wypadku rozpocząłeś od odkrycia Ameryki. Równie dobrze
    mogłeś napisać, że można dostać rabat. To też nie miało by nic wspólnego
    z cashback'iem.
    Nawiasem mówiąc cashback w szczątkowej formie w Polsce funkcjonuje.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 29. Data: 2005-09-21 21:57:37
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 21:51:12 +0200, yayco napisal/a:

    > Nawiasem mówiąc cashback w szczątkowej formie w Polsce funkcjonuje.
    no więc być może się nie zrozumieliśmy, miałęś na mysli wypłatę
    pieniędzy kartą przy okazji zakupów (co chyba jest prawidłowym
    okresleniem) czy zwrot czesci płaconej kwoty( co chyba się
    nazywa tak potocznie)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 30. Data: 2005-09-22 04:57:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-21 23:57- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
> [...]
    > pieniędzy kartą przy okazji zakupów (co chyba jest prawidłowym
    > okresleniem) czy zwrot czesci płaconej kwoty( co chyba się

    OK, tak właśnie mają gdzie niegdzie karty (ale niekoniecznie kredytowe) BZ

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****