  • 1. Data: 2005-10-19 07:38:20
    Temat: Nowe bledy nowego systemu (Lukas)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Tym razem nie po to żeby się skarżyć, że leży (bo leży), ale żeby
    pochwalić kreatywność.
    Już wcześniej wskazywano tutaj różne zabawne komunikaty, które nowy
    system generuje. Dzisiaj wygenerowało mi co następuje:
    "Błąd działania systemu. (EMCI:40002)"
    Niby nic zabawnego. Ale, kiedy z ciekawości (czyżby był to 40002 rodzaj
    błędu nowego systemu?) nacisnąłem znak zapytania, to otrzymałem
    następujące wyjaśnienie:
    "Błąd. Proszę spróbować ponownie."

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 2. Data: 2005-10-19 08:19:16
    Temat: Re: Nowe bledy nowego systemu (Lukas)
    Od: "Admit" <b...@b...pl>

> [...]
    > Niby nic zabawnego. Ale, kiedy z ciekawości (czyżby był to 40002 rodzaj
    > błędu nowego systemu?) nacisnąłem znak zapytania, to otrzymałem

    Mam to samo, ale jak pomylę hasło to jest inny błąd. Dajmy chłopakom jeszcze
    trochę
    czasu, żeby to dopracowali. Jak się będą śpieszyć to coś spierdolą. Na razie
    wstrzymuję
    się z przelewami i czekam aż zacznie funkcjonować.

    Admit

  • 3. Data: 2005-10-19 08:26:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-19 10:19- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Admit, gdy pisał(a):
    > Dajmy chłopakom jeszcze trochę
    > czasu, żeby to dopracowali. Jak się będą śpieszyć to coś spierdolą.

    Jeszcze coś?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-10-19 11:20:14
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Admit" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > wstrzymuję
    > się z przelewami i czekam aż zacznie funkcjonować.
    >
    > Admit

    Chyba juz spierd..... po całości. :)

  • 5. Data: 2005-10-19 13:06:32
    Od: "Admit" <b...@b...pl>

    Użytkownik "m@rio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Admit" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > razie

    > Chyba juz spierd..... po całości. :)

    Panowie, zakładam że "nie działa" jest dużo lepsze od "źle działa".

    Admit

  • 6. Data: 2005-10-19 13:17:46
    Od: "Ewa" <n...@u...to.interia.pl>

    Użytkownik "Admit" napisał

    > Panowie, zakładam że "nie działa" jest dużo lepsze od "źle działa".

    Słusznie, ale w moim przypadku źle działa. Od tygodnia wydzwaniam do nich i
    informuję, że chciałabym widzieć swoje oszczędności - zginęła mi lokata.
    Dowiedziałam się, że informatycy już nad tym pracują.
    Jest to dla mnie lekko stresujące, zanim zaczęli pracować, pieniądze były.
    Boję się, że jak skończą, będę bankrutem.
    Ewa

  • 7. Data: 2005-10-19 13:23:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-19 15:06- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Admit, gdy pisał(a):

    > Panowie, zakładam że "nie działa" jest dużo lepsze od "źle działa".
    >
    > Admit

    Zwłaszcza jak koniecznie musisz zrobić przelew. Nie żartuj z łaski
    swojej. Gdybym nie miał możliwości dokonywania operacji w innym banku,
    to już dawno (tydzień temu) bym się z nimi rozstał. A tak, to sobie
    patrzę i się śmieję...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 8. Data: 2005-10-19 13:25:50
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    > Panowie, zakładam że "nie działa" jest dużo lepsze od "źle działa".
    >
    > Admit

    Nie no spoko :-). Lepiej, że użytkownik wogóle nie ma dostępu do serwisu niż
    miałby spierd.. coś przy pomocy wadliwie działajacego oprogramowania w
    kontach, np innych klientów banku.
    Jeśli posiadałbym konto w Lukasie to na pewno jak najszybciej zamknąłbym je
    co by nie kusić losu :-)

  • 9. Data: 2005-10-20 05:52:21
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik yayco napisał:

    > A tak, to sobie patrzę i się śmieję...

    Ja rowniez choc wszystkie zlecenia i przelewy w tym okresie zrealizowano
    prawidlowo.Rowniez wplywy na konto ksiegowano prawidlowo.
    Nie korzystam jednak z VE, czy faktycznie system dziala online?
    darek

  • 10. Data: 2005-10-20 17:17:19
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > Nie korzystam jednak z VE, czy faktycznie system dziala online?

    dzisiaj sprawdzalem, dziala on line - od transakcji do sprawdzenia bylo
    tylko 10 minut