  • 11. Data: 2002-05-08 09:16:42
    Temat: Re: Re[4]: Nowe fundusze
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tlumaczylem juz ze jakosc odbioru byla bliska RWE w czasie pracy
    > zagluszarek (vide poprzednia Polityka) i ze wiele nie zrozumialem ale
    > jak wylapalem slowa "Robert Nejman", "fundusz" i "zwolnienie z
    > podatku" to mi sie lampka zaczela jarzyc ze moze ktos cos wiecej
    > bedzie wiedzial :))
    > Przepraszam za wprowadzenie w blad.
    > Pozdrawiam i zycze milego dnia
    > Konrad Inglot

    Ojoj, nic sie nie stało :-) tylko później w toku dyskusji Goosi zarzuciła
    mnie że nie będzie obelkowane itd .. a ja napisałam że wszystkie zyski z
    funduszy są i będą .. potem sie sprawa wyjaśniła - no problem

    Pozdroofka

  • 12. Data: 2002-05-08 20:28:45
    Temat: Re: Nowe fundusze (CU)
    Od: "Goosie" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości:

    > Ojoj, nic sie nie stało :-) tylko później w toku dyskusji Goosi zarzuciła
    > mnie że nie będzie obelkowane itd .. a ja napisałam że wszystkie zyski z
    > funduszy są i będą .. potem sie sprawa wyjaśniła - no problem

    pewnie, ze sie nie stalo :) to oficjalnie jest fundusz (jak ktos chce
    wspomoc kase panstwa, zawsze moze umorzyc jednostki w funduszu i odprowadzic
    belkowe jak nalezy); imho bardzo ciekawy produkt.

    Z nowosci: dzis CU przedstawilo program indywidualnych planow
    inwestycyjnych - na ich stronie mozna sobie zrobic test, jaka sklonnosc do
    ryzyka/horyzont i cel inwestycji i na tej podstawie dobiora portfel
    funduszy. Jedno z pytan brzmi: co bys wybral: 10 tys. zł od razu czy rzut
    moneta - orzel 30 tys. zł, reszka - dopłacasz 5 tys. zł.

    Moim zdaniem taka sztywna konstrukcja oferty (akcje x%, obligacje y%, rynek
    pieniezny z%) sie nie sprawdza w polskich warunkach (vide fatalne wyniki
    funduszy zrownowazonych), ale... znajac skutecznosc agentow CU, beda sie
    pewnie sprzedawac jak cieple buly
    MR