  • 11. Data: 2009-11-03 08:15:32
    Temat: Re: Ale fajna pulapka w TOiP :)))
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 09:10, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > taki jest wlasnie zamysl banku, jak ktos chce miec tanio lub nawet
    > gratis to niech sie ze swoimy przelewami trzyma z daleka od placowek i
    > nawet telefonu

    Sadze, ze podstawowym zalozeniem jest zachecenie do zainwestowania w
    karte debetowa.
    Osoba planujaca wyplaty gotowkowe w kasie a nie platna (przy
    niespelnieniu warunkow) karta debetowa, zostanie zaskoczona kosztem
    wyplaty zblizonym do kwartalnej oplaty za karte.

  • 12. Data: 2009-11-03 08:17:10
    Temat: Re: Nowe konto Direct w BPH za zero zeta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 21:18:12 +0000, K. napisał(a):

    > Zauwazylem ze bepehowcy po cichu wrzucili nowy rachunek w ramach
    > wprowadzania nowego logo ;-) Nie widzialem jeszcze zadnego niusa w
    > Internecie wiec daje znac na liste
    >
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/sezam_direct

    > Na pierwszy rzut oka dosyc ciekawe - brak opalt za prowadzenie, zero za
    > przelewy internetowe, i karta przy 4 transakcach bezgotowkowych tez for
    > free.

    Zrobili coś aby być w miarę na czasie i mieć konto ze słowem "direct" w
    nazwie - w tym sezonie jest to już obowiązkowe. Patrząc na TOiP i to co
    konto oferuje, to jakby go nie było, też by się nic nie stało. Jak dla
    mnie daleko jeszcze do peletonu ;)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2009-11-03 09:23:59
    Temat: Re: Nowe konto Direct w BPH za zero zeta [OT]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-03 09:17, xbartx wrote:

> [...]
    > nazwie - w tym sezonie jest to już obowiązkowe. Patrząc na TOiP i to co
    > konto oferuje, to jakby go nie było, też by się nic nie stało. Jak dla

    Ale czy nie jest to budujące, że GE Money przy okazji fuzji
    rezygnuje z własnej nazwy ? Amerykanie dołem, nasi górą ;-)

    witrak()

  • 14. Data: 2009-11-03 11:18:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Lis, 09:15, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > niespelnieniu warunkow) karta debetowa, zostanie zaskoczona kosztem
    > wyplaty zblizonym do kwartalnej oplaty za karte.

    Tylko po co to zmuszanie do płacenia kartą debetową?
    Żeby klient nie płacił KK?

  • 15. Data: 2009-11-03 11:32:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 12:18, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Tylko po co to zmuszanie do płacenia kartą debetową?
    > Żeby klient nie płacił  KK?

    bank ma prowizje od transakcji.
    Jednoczesnie klient musi trzymac srodki na nieoprocentowanym ROR.

  • 16. Data: 2009-11-03 12:35:43
    Od: orcio <o...@N...pl>

    witrak() pisze:

    > Ale czy nie jest to budujące, że GE Money przy okazji fuzji rezygnuje z
    > własnej nazwy ? Amerykanie dołem, nasi górą ;-)
    >
    > witrak()

    Zrobili tak żeby sie z amerykańskim kryzysem nie kojarzyło.
    orcio

  • 17. Data: 2009-11-03 21:09:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2009-11-03 12:18, Krzysiek stwierdził, że:

    > Tylko po co to zmuszanie do płacenia kartą debetową?
    > Żeby klient nie płacił KK?

    3.
    Za obsługę karty

    bez opłat

    Uwaga: W przypadku nie rozliczenia przez Bank minimum 4 transakcji
    bezgotówkowych w poprzednim miesiącu kalendarzowym dokonanych przez
    posiadacza/ użytkownika dowolną posiadaną kartą (w tym kartą kredytową),
    pobierana jest opłata w wysokości 3 zł.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 18. Data: 2009-11-03 21:31:53
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Lis, 12:32, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > bank ma prowizje od transakcji.
    > Jednoczesnie klient musi trzymac srodki na nieoprocentowanym ROR.

    przy kk bank też ma prowizję a jednocześnie jest szansa, ze sie
    zadłuży;)

  • 19. Data: 2009-11-03 21:33:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Lis, 22:09, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

> [...]
    > bezgotówkowych w poprzednim miesiącu kalendarzowym dokonanych przez
    > posiadacza/ użytkownika dowolną posiadaną kartą (w tym kartą kredytową),
    No to właśnie tak powinno być w każdym banku ;)

  • 20. Data: 2009-11-04 03:38:26
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Krzysiek pisze:

    > przy kk bank też ma prowizję a jednocześnie jest szansa, ze sie
    > zadłuży;)

    Totez przy innych kontach (sadze, ze w direct podobnie) jesli klient ma
    kk bph zakupy nia robione zastepuja limity ilosciowe karta debetowa.
    Jest to chyba jedyny bank, ktory tak zamiennie przenosi limity ilosciowe.