  • 21. Data: 2008-01-08 10:31:04
    Temat: Re: Nowe konto Direct w ING
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:flvj8q$9vk$1@flis.man.torun.pl...

    > Wysłałem niemal ćwierć setki tysiąca postów, ale nie pamiętam,

    Mógłbyś to po polsku napisać?

    S.

  • 22. Data: 2008-01-08 10:40:33
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Slavekk" flvjha$90$...@i...gazeta.pl

    > Mógłbyś to po polsku napisać?

    To już jest po polsku. Ćwierć -- to jedna czwarta. Setka -- to sto.
    Co Ci jeszcze przetłumaczyć z polskiego na polski? Pomnóż sobie sto
    przez tysiąc i podziel wynik przez cztery. Może masz z arytmetyką
    trudności, nie z polskim?

    Bez tego postu (który piszę teraz) naliczyłem 24113 sztuk.

    A może nie wiesz, co to post na grupie dyskusyjnej?

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 23. Data: 2008-01-08 11:12:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 00:47:48 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Ciekawe czy i jesli to jaka bedzie oferta BPH ?

    No też mnie ciekawi ich ruch, bo www mieli bardzo dobre, ale jak
    przypomne sobie kłopoty z przejściem na nowy system (Sezam) i inne
    kwiatki to ... poza tym podobno dwa razy do tej samej rzeki się nie
    wchodzi ;)

    Xenocide

  • 24. Data: 2008-01-08 11:24:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" flvc41$r0$...@n...dialog.net.pl

    > Na szczęście niewielu podziela Twój pogląd.
    > Wysłałem niemal ćwierć setki tysiąca postów, ale nie pamiętam,
    > kiedy czytałem ostatni raz opinię podobną do Twojej.

    Na tą grupę? Śmiem wątpić. Wiedziałbyś przynajmniej, że złodziej ma
    pewne określone znaczenie. Inne od np. "zdzierca".
    KJ

  • 25. Data: 2008-01-08 11:25:29
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:flvjvd$pca$1@news2.task.gda.pl...

    > "Slavekk" flvjha$90$...@i...gazeta.pl

    TYSIĘCY palancie a nie tysiąca

    > To już jest po polsku.

    G...o prawda

    S.

  • 26. Data: 2008-01-08 12:03:00
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Kamil Jońca" flvmh7$7sh$...@a...kjonca

    > Na tą grupę? Śmiem wątpić. Wiedziałbyś przynajmniej, że złodziej ma
    > pewne określone znaczenie. Inne od np. "zdzierca".

    Nie na tę grupę. :)

    Złodziej, to ten, który podbiera ukradkiem, czyli kradnie. :)

    Nie piszę o zdzieraniu, lecz o okradaniu, czyli pobieraniu wbrew ustaleniom,
    a czasami nawet wbrew zapewnieniom.

    Innymi słowy -- piszę o złodziejach, nie o zdziercach. :)

    -=-

    Na dodatek niemal każda informacja przekazywana przez bank Sygma mija się z prawdą.
    :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 27. Data: 2008-01-08 12:14:24
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Slavekk" flvmnc$e19$...@i...gazeta.pl

    > TYSIĘCY palancie a nie tysiąca

    > G...o prawda

    0. A to po Twojemu. :)

    1. Tego rodzaju błędów naliczysz więcej w moich wypowiedziach. :)
    Innych nie zauważyłeś, czy inne są wg Ciebie mniej rażące?

    2. Jak już napisałem -- nie piszę tego do ludzi Twego pokroju, lecz
    do potencjalnych klientów tych (Lukas, Sygma, PeKaO, Śląski) banków, :)
    więc Twoje inwektywy nie przeszkadzają mi. :)

    3. Nadawałbyś się na pracownika banku Lukas. :)

    4. Równie dobrze jest to część (ćwierć) tysiąca, jaki i część setki.
    (jeśli łapiesz, o czym piszę, w co wątpię)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 28. Data: 2008-01-08 12:15:06
    Od: Paul_Nitze <a...@g...com>

    Wszystko fajnie ale przy zakładaniu kartę zamówić trzeba :(

  • 29. Data: 2008-01-08 13:24:21
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:flvpf7$m0g$2@news2.task.gda.pl...

    > "Slavekk" flvmnc$e19$...@i...gazeta.pl

    > 4. Równie dobrze jest to część (ćwierć) tysiąca,

    setka ćwierci tysiąca

    > jaki i część setki.

    ćwierć setki tysięcy

    > (jeśli łapiesz, o czym piszę, w co wątpię)

    ;-)

    Sam się złap.
    Za łeb

    S.

  • 30. Data: 2008-01-08 13:43:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sty, 12:12, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > przypomne sobie kłopoty z przejściem na nowy system (Sezam) i inne
    > kwiatki to ... poza tym podobno dwa razy do tej samej rzeki się nie

    W zwiazku z perspektywa wchloniecia przez pko sa przygotowalem sie do
    ewakuacji, ktore to przygotowania trwaja dalej w zwiazku z
    nieokreslonymi zmianami czekajacymi po fuzji z gemoney.
    W pierwszym kwartale wg mnie powinni odswiezyc oferte, zamrozona przez
    pko sa.
    to powinno dac jakies pojecie o kierunku przyszlego rozwoju.

    System jest prawie OK - ma pewne niescislosci w godzinach nocnych, ale
    gdy sie juz wie o co chodzi....