  • 31. Data: 2006-12-19 10:18:09
    Temat: Re: Nowe konto internetowe w Citi
    Od: robbi <r...@n...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No i potestowac mozna :) Probujcie, bo od piatku dziala.

    No wlasnie - pytanie do tych co zalozyli - jakie wrazenia, odczucia i
    czy zamierzacie to konto jakos intensywniej uzywac?

    --
    pzdr
    robbi

  • 32. Data: 2006-12-19 10:40:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No wlasnie - pytanie do tych co zalozyli - jakie wrazenia, odczucia i
    > czy zamierzacie to konto jakos intensywniej uzywac?

    złozylem wniosek jakis czas temu, spotkalem sie z kolesiem, wypelnilem
    papiery i czekam, mialem je dostac w zeszlym tygodniu, ale nic nie
    przyszlo, dzisiaj przy okazji rozmowy nt kk zapytalem co z kontem i
    ponoc juz je mam tylko jeszcze nie dostalem dokumentow...

    jak tylko bede mogl korzystac to sie podziele doswiadczeniami

    --
    pozdrawiam
    RobertS