  • 11. Data: 2008-02-13 21:15:34
    Temat: Re: Nowe konto on-line
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 22:02, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > krzysztofsf <k...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > To że są używane certyfikaty to akurat fajne. Tylko, że jednie pod IE ...

    Z instalowaniem i odinstalowywaniem sa problemy (przynajmniej tak tu
    pisza) - to dodatkowy minus.

    No...poczekamy zobaczymy - jak Polbank ruszal, to tez bylo sporo
    zachwytow, a teraz zostala nieliczna grupka fanow.

    Osobiscie, jeszcze przez jakis czas bede czekal na Sezam Direct ;)
    Zaloza najpozniej i bedzie najlepsze konto. 5 zl miesiecznie dla
    klienta za zalozenie i regularne wplywy w kwocie 500 zl. Inaczej tylko
    bezplatne ;)

  • 12. Data: 2008-02-14 06:58:34
    Temat: Re: [eurobank] Nowe konto on-line
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Parl Dro pisze:
    > Witam.
    > Z eurobankiem mam mieszane doświadczenia, ale ich nowa propozycja w postaci
    > konta on-line może zarządzić (http://eurobank.pl/#products,konto,konto_online) -
    > 0 zł za prowadzenie, bezpłatne przelewy, wypłaty z obcych bankomatów za 1 zł i
    > oprocentowanie 5,55%(!) :D Chyba się z nimi przeproszę...

    Ale za karte 95 groszy meisiecznie czy zle widze ?

  • 13. Data: 2008-02-14 08:02:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Feb 2008 15:50:29 +0100, Parl Dro napisał(a):

> [...]
    > bezpłatne przelewy, wypłaty z obcych bankomatów za 1 zł i oprocentowanie
    > 5,55%(!) :D Chyba się z nimi przeproszę...

    Mi EB to się kojarzy z reklamą kredytu na Mango (leciało to chyba na
    przemian z mBankiem, kiedyś namiętnie wciągałem ten kanał to pamiętam) i
    raczej jakieś mam takie mieszane uczucia. Pamiętam z zeszłego roku jak im
    system padł i była niezła jatka przez kilka dni. No poczekamy jakie będę
    opinie na grupie od użytkowników. Mi kiedyś koleżanka powiedziała co tam
    pracuje/pracowała, że podobno ma ich pekao kupić? Być może to tylko
    plotki - ciężko powiedzieć. Jak dla mnie trochę mało bankomatów w
    porównaniu do mBank lub Nordea ;) No i ten token. Ja mam Nokię 6310i i
    1200 i nie zamierzam się z nimi rozstawać a tutaj trzebaby mieć
    odpowiedni telefon. Poza tym ciekawe co się dzieje jak telefon padnie/
    zginie/ukradną?
    Jak widać kolejny bank wszedł ostro do gry, oby tak dalej no i czekamy na
    resztę, oczywiście prócz pko/pekao, bo tutaj raczej nie ma co liczyć.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-02-15 11:06:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 13 Feb 2008 21:29:11 +0100, Parl Dro napisał(a):

    > Byłem w placówce, podpisałem umowę, dostałem kartę, zainstalowano mi token GSM i
    > testuję :)

    > Konto jest bezpłatne jak wpływy miesięczne są min. 800 zł (wystarczy nawet z
    > innego banku jednorazowo zrobić przelew ;) Jedyna opłata za faktyczne

    [ciach]

    A są jakieś powiadomienia SMS/email w sensownych cenach?
    Trochę mnie niepokoi główna strona banku - w ogóle nie działa pod operą...
    Czy przypadkiem strona obsługi internetowej nie jest też tak niepotrzebnie
    przebajerzona?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 15. Data: 2008-02-15 11:27:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 12:06, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > A są jakieś powiadomienia SMS/email w sensownych cenach?
    > Trochę mnie niepokoi główna strona banku - w ogóle nie działa pod operą...

    Piszesz o Operze Linuxowej? Windziana dziala (tj przegladanie strony -
    konto online nie wiem) a Opera Linuxowa ma problemy z flash od kilku
    wersji :(

  • 16. Data: 2008-02-15 15:35:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 03:27:37 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Piszesz o Operze Linuxowej?

    Tak.

    > Windziana dziala (tj przegladanie strony - konto online nie wiem) a Opera
    > Linuxowa ma problemy z flash od kilku wersji :(

    Konkretniej to ma problemy z flashem nowszym niż 7.0 :(

    Nie zmienia to faktu, że robienie głównej strony banku wyłącznie we flashu
    jest chorym pomysłem - w ogóle robienie strony we flashu, ale tu to już
    zupełne przegięcie...

    I ponawiam pytanie: wiadomo coś o powiadomieniach SMS/email? Patrzyłem w
    tabeli opłat i niczego na ten temat nie znalazłem...

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2008-02-15 23:24:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ciekawe jak z tym token gsm na komorke?
    > Jakas aplikacje java trzeba sobie sciagac i zainstalowac - potem
    > koszty polaczen internetowych z komorki? Ktos cos wie?
    > Czekam na informacje od pierwszych tesujacych konto :))

    ściągasz aplikację na komórkę, a później korzystasz juz gratis, zwyczajnie
    odpalasz aplikację wpisujesz pin i wybierasz kod, który cię interesuje, czy
    do logowania czy do operacji - fajna sprawa ;-)

    ale jak ktoś chce to bank zwykły-sprzetowy również wydaje (ale już płatna
    wersja)

  • 18. Data: 2008-02-15 23:27:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I ponawiam pytanie: wiadomo coś o powiadomieniach SMS/email? Patrzyłem w
    > tabeli opłat i niczego na ten temat nie znalazłem...

    nie ma takich, albo aplikacja w komórce albo token sprzetowy

  • 19. Data: 2008-02-17 09:02:41
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    powiedzial/a:

    > Hmmm... Chyba trzeba będzie wykorzystać
    > http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_gw
    arancja_najwyzszego_oprocentowania.pdf

    no to trzeba sie spieszyc, bo promocja trwa do konca lutego!

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 20. Data: 2008-02-17 10:46:02
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Caldrith pisze:
    > tata, a Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    > powiedzial/a:
    arancja_najwyzszego_oprocentowania.pdf
    > no to trzeba sie spieszyc, bo promocja trwa do konca lutego!
    czy nie przesadzasz? Ile dostaniesz zwrotu - kilka złotych czy mniej?