  • 11. Data: 2009-11-15 12:32:13
    Temat: Re: Nowe logo BPH.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Papkin"

    > Porjektowal je pewnie ktos z autyzmem.
    >
    > Dla mnie to logo przedstawia kręgielnie, ogladalem ich strony i demo
    > bankowosci online. Porażka jakich mało. Mogliby sie uczyc chociaz od
    > BZ WBK.

    BPH tak to wyjaśnia:
    "Filozofia nowej marki opiera się na myśleniu o Banku i Klientach w
    kontekście bliskiej, osobistej relacji. Symbolem i kluczem tej jedności
    jest linia wywodząca się ze stylistyki Franciszki Themerson, światowej
    sławy polskiej graficzki i ilustratorki. Linia stanowi motyw przewodni
    wizualizacji połączonego Banku. W nowym logo jest ona widoczna jako dwie
    zwrócone do siebie postaci, które symbolizują dialog, wzajemne
    zrozumienie i związek pomiędzy Bankiem a jego Klientami."

    to ma być ich wspolne logo po polaczeniu sie z GE Money Bankiem
    *** blad ***

  • 12. Data: 2009-11-15 12:46:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-15 13:32, blad pisze:
> [...]
    > zrozumienie i związek pomiędzy Bankiem a jego Klientami."
    >
    > to ma być ich wspolne logo po polaczeniu sie z GE Money Bankiem

    Dobrze, że wyjaśniłeś, bo ja myślałem, całkiem poważnie, że to dwie ręce
    z uniesionymi kciukami - że niby BPH OK.

  • 13. Data: 2009-11-15 16:24:09
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    blad pisze:
    > to ma być ich wspolne logo po polaczeniu sie z GE Money Bankiem

    Uwielbiam tą tzw. sztukę. Jak ci nie powiedzą co to jest to nie ma
    takiej możliwości, żeby na to wpaść. Jak dla mnie kręgle.

    --
    Raf

  • 14. Data: 2009-11-15 16:52:39
    Od: Ra <a...@a...com>

    blad pisze:
    > to ma być ich wspolne logo po polaczeniu sie z GE Money Bankiem
    > *** blad ***
    bph ma się połączyć z ge ? to super będę miał ich 2 oddziały pod domem