  • 21. Data: 2009-06-22 10:51:38
    Temat: Re: Nowe oferta lokat - Getin
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On Jun 22, 12:45 pm, Mariusz Tasarz <m...@g...com> wrote:

    > to widzę, że wszyscy mają ten sam problem :) weekendowe zmiany coś się
    > jeszcze ne zakończyły ...

    pojawił się opis:

    Lokata Codzienna

    Krótki przegląd cech

    * Lokata imienna
    * Zawierana na okres od 1 dnia
    * Przedłużenie lokaty na okres następny nie wymaga dyspozycji i
    następuje automatycznie
    * Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zł (dla lokat zakładanych w
    placówkach) lub 1 000 zł (dla lokat zakładanych przez internetowy
    kanał dostępu GB24)
    * Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zł (nie ma
    ograniczenia liczby lokat zakładanych przez Klienta)