  • 1. Data: 2010-02-02 17:11:42
    Temat: Nowe porządki w BPH
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Czas pożegnać się....

    Mam u nich KK od wieeeelu lat z nienaganną historią (spłata zawsze w
    GP). W styczniu trafiło się (a bywało i drzewiej), ze spłata poszła w
    dniu ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia
    wieczorem mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować
    dnia następnego przywalając prowizji (49zl) i odsetek na łącznie grubo
    ponad stówę. Jak już wspomniałem wcześniej nie było takich numerów.

    Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę
    drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie
    są szanse powodzenia? Były precedensy?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2010-02-02 18:21:48
    Temat: Re: Nowe porządki w BPH
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Jeśli wysłałeś pieniądze III sesją to nie otrzymali ich tego samego dnia, o
    ile spłata nie była wewnętrzną operacją (konto BPH).

  • 3. Data: 2010-02-02 19:55:19
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > dniu ostatecznym wychodząc z innego banku III sesją (czyli tego dnia
    > wieczorem mieli kasę). No i nowy BHP był uprzejmy sobie to zaksięgować

    Przecież zawsze BPH księgowała III sesję następnego dnia

    Darek

  • 4. Data: 2010-02-02 21:03:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę
    > drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie są
    > szanse powodzenia? Były precedensy?

    dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
    zamierzam wracac do tego banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-02-02 21:03:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Błażej" <e...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Jeśli wysłałeś pieniądze III sesją to nie otrzymali ich tego samego dnia,
    > o ile spłata nie była wewnętrzną operacją (konto BPH).

    Otrzymali. BPH uczestniczy w III sesji, a jedynie księguje ją następnego
    dnia roboczego. IMO 80% dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

  • 6. Data: 2010-02-02 21:06:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież zawsze BPH księgowała III sesję następnego dnia

    Kwestia ksiegowania jest wewnetrzna sprawa banku. Wazne jest kiedy pieniadze
    znalazly sie w dyspozycji banku.
    Moja przyjaciolka miala taka sama sytuacje kilka lat temu, wiec nie jest cos
    co nagle sie pojawilo teraz. Reklamacja ustna zlozona w oddziale zostala
    odrzucona. Pomoglem jest napisac reklamacje i zostala ona uznana na poziomie
    centrali banku.

    MK

  • 7. Data: 2010-02-02 21:14:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hka3ue$2c5v$1@opal.icpnet.pl

    > dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
    > zamierzam wracac do tego banku

    czytając tą grupę oraz inne fora, których tematyka porusza kwestie związane
    z szeroko rozumianą bankowością dochodzę do wniosku, że nie masz czego
    żałować a twoja decyzja o rozbracie z ww. bankiem jest słuszna. Ty zapewne
    podobnie się na to zapatrujesz :)

  • 8. Data: 2010-02-03 07:48:26
    Od: "Dan W" <m...@w...pl>

    > dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
    > zamierzam wracac do tego banku

    Biorąc pod uwagę, że BPH i GE to teraz ten sam bank więc z dobrą wolą może
    nie być dobrze.
    Pozdrawiam Dan

  • 9. Data: 2010-02-03 11:12:26
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Lut, 22:03, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > dobra wola banku, moze zrobia jakis wyjątem...ja z GE przegralem i nie
    > zamierzam wracac do tego banku

    Ja wziąłem w grudniu w GE kredyt samochodowy u dealera 0 % 50/50 i
    jestem zadowolony ;-) Przy kontakcie z infolinią Pani chciała mnie
    scross-sellować na kk lub kredyt gotówkowy ale grzecznie odmówiłem.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2010-02-03 20:06:58
    Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    > Czas pożegnać się....
    dochodzę do podobnego wniosku
> [...]
    > dnia następnego przywalając prowizji (49zl) i odsetek na łącznie grubo
    > ponad stówę. Jak już wspomniałem wcześniej nie było takich numerów.
    od momentu fuzji prawnej oraz zmian poczynionych /widocznych dla zjadacza
    chleba/ w systemach internetowych nastąpiły też zmiany w obsłudze przez BPH.
    Zmiany niestety na "GORSZE" pracownicy tłumaczą że będzie lepiej...
    Niestety Nie W Tym Banku i Nie W Tym Wieku...
    Kultura GE niszczy to co BPH wypracował...
    > Tak więc jutro dostają wymówienie.... I zapewne reklamację, która będę
    > drążył do upadłego po wszystkich możliwych instancjach. Ciekaw jakie
    > są szanse powodzenia? Były precedensy?
    Precedensy były /byłem pracownikiem BPH/ i Ci co składali pisma i pilnowali
    mieli pozytywnie rozpatrzone podobne problemy.

    Ja z "Nowym BPH" mam 2 inne problemy z tym że każdemu polecam sprawdzenie jeśli
    macie raty w walucie, kwoty po której sprzedają wam walutę.
    U mnie wyszło że żadna z cen "franka" w przeddzień i w dzień księgowania raty
    nie była tą po której Bank BPH mi sprzedał CHFy... zresztą ze stratą dla mnie...
    Składam reklamację ponieważ jest to już następna taka sytuacja, jeśli nie
    dostanę satysfakcjonującej odpowiedzi zamierzam powiadomić Nadzór bankowy.
    pzdr
    Paweł