  • 11. Data: 2005-01-27 20:23:04
    Temat: Re: Nowe prestiżowe karty w ofercie PKO BP?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Jak były stare numery, to panienki nawet mnie nie pytały o numer, że nie
    > wspomnę o DO czy podpisie. Ale po zmianie to nawet takie zawodniczki nie
    > chcą sobie głowy zawracać zapamiętywaniem tasiemców.

    Czyli co, teraz jest jak w banku? Tzn. klient podaje dowód, pracownik
    wyszukuje produkt?

  • 12. Data: 2005-01-27 20:23:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Czyli co, teraz jest jak w banku? Tzn. klient podaje dowód, pracownik
    > wyszukuje produkt?

    Albo po prostu ludzie zamiast pamiętać numer noszą go na karteczkach? :-)))

  • 13. Data: 2005-02-01 12:25:22
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > Albo po prostu ludzie zamiast pamiętać numer noszą go na karteczkach?
    > :-)))

    Ja akurat mam numer w telefonie - oczywiście mógłbym poznęcać się nad
    kasjerką i kazać jej czytać z dowodu, ale ja mam rozwiniętą inteligencję
    emocjonalną ;-). Ale nie jest to duże obciążenie - jestem w banku raptem 2-3
    razy w miesiącu, żeby wpłacić kasę (jakoś nie ufam wrzutomatom). A kiedy mam
    sprawę nie na internet - idę do mojej doradczyni bankowej, a ona pamięta mój
    stary numer i ma możliwość z niego korzystać (w przeciwieństwie do panienki
    w kasie).

    T.