  • 1. Data: 2010-01-12 19:15:48
    Temat: Nowe terminale na Neste
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Ma ktoś z was fotkę tego cuda, o którym piszą na ich stronie? :)

  • 2. Data: 2010-01-12 20:49:03
    Temat: Re: Nowe terminale na Neste
    Od: Marek <m...@s...pl>

    On 12 Sty, 20:15, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > Ma ktoś z was fotkę tego cuda, o którym piszą na ich stronie? :)

    Rzadko fotografuję terminale z których korzystam, ale widziałem i
    korzystałem już z niego w Bytomiu na Chorzowskiej. Wygląda nieźle jest
    czytelny, i potrafi korzystać z kart zbliżeniowych. Po za tym terminal
    jak terminal...

  • 3. Data: 2010-01-12 21:16:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Marek"
    n.googlegroups.com

    > Rzadko fotografuję terminale z których korzystam

    Jak będziesz miał możliwość to pstryknij fotkę telefonem ;)

    > ale widziałem i korzystałem już z niego w Bytomiu na Chorzowskiej. Wygląda
    nieźle jest
    > czytelny, i potrafi korzystać z kart zbliżeniowych. Po za tym terminal
    > jak terminal...

    W takim razie kilka pytań:
    1. terminal nadal jest umiejscowiony tak jak jego poprzednicy tj. w budce
    przed dytrybutorem, czy też zamontowany oddzielny terminal po każdej stronie
    dystrybutora?
    2. jak prezentuje się "czytelność" menu? Czy Neste poprawiło jego
    "intucyjność"? Jest bardziej czytelne?
    3. transakcja idzie z chipa czy z paska?
    4. czy wraz ze zmianą terminali zmieniła się kwestia blokad tj. od razu
    miałeś przyblokowane tyle za ile zatankowałeś czy też tyle ile
    zadeklarowałeś?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-01-13 11:14:09
    Od: "Mron" <p...@p...pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message news:hiin96$uev$1@news.interia.pl...
> [...]
    > przed dytrybutorem, czy też zamontowany oddzielny terminal po każdej stronie
    Tak jak było, czyli budka

    > 2. jak prezentuje się "czytelność" menu? Czy Neste poprawiło jego
    > "intucyjność"? Jest bardziej czytelne?
    Tak jak było - trochę inna kolejność i czasami wybiera się na dzień dobry kwota za
    jaką chcesz tankować
    > 3. transakcja idzie z chipa czy z paska?
    nie wiem
    > 4. czy wraz ze zmianą terminali zmieniła się kwestia blokad tj. od razu
    > miałeś przyblokowane tyle za ile zatankowałeś czy też tyle ile
    > zadeklarowałeś?
    Tak jak było - ile zadeklarowałeś.

    --
    Pozdrawiam.
    Piotrek

  • 5. Data: 2010-01-14 18:14:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Valdi"
    > Ma ktoś z was fotkę tego cuda, o którym piszą na ich stronie? :)

    na rogu Płowieckiej i Korkowej są te nowe
    - menu całkiem inna kolejnosc ale reszta taka sama
    *** blad ***