  • 21. Data: 2011-09-03 11:04:51
    Temat: Re: Nowe w KK Citi
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 03 Sep 2011 10:53:59 +0200, RobertS napisał(a):

    > empik może i jest drogi, ale jak się kupi w necie i odbierze osobiście
    > to przebija większość ofert z alledrogo, natomiast merlin oferuje czasem
    > interesujące promocje, kupuję tam ale nie tak często jak kiedyś

    Proponuję poszukać, są znacznie tańsze księgarnie: http://selkar.pl
    (ostatnio trochę zdrożało) http://szczytnicka.pl (ci mają dodatkowy plus u
    mnie bo mogę na miejscu odebrać) :).

    --
    Kojer

  • 22. Data: 2011-09-03 12:35:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.09.2011 13:04), Robert Kois wrote:

    > Proponuję poszukać, są znacznie tańsze księgarnie: http://selkar.pl
    > (ostatnio trochę zdrożało) http://szczytnicka.pl (ci mają dodatkowy plus u
    > mnie bo mogę na miejscu odebrać) :).

    Szczytnicka to spamerzy. Zarejestruj się tam, a do końca życia będziesz
    dostawać *codziennie* jakieś ich newslettery. Czasem częściej niż raz
    dziennie.

    Poza tym, doliczają dodatkową opłatę (bodajże 3%) za płatność kartą i
    dowiedziałem się o tym dopiero jak przychodziło do płacenia.

    p. m.

  • 23. Data: 2011-09-04 19:24:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-02 19:56, RobertS wrote:
    > a z cashbacku z IB korzystasz? jako prowadzący DG mógłbyś dostać 2% od
    > wszystkich transakcji bez żadnych limitów ;-)

    No ja juz "jak Pan Bog przykazal" etatowiec ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 24. Data: 2011-09-05 07:24:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 21:51, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:
    > W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i
    > oprocentowania. Przyszla dzisiaj nowa TOiP. Chyba to bedzie nowy trend
    > na rynku (miesieczna oplata zamiast rocznej). Po (bezplatnej) wymianie
    > na zblizeniowe przyszly do mnie jakis czas temu KK Citi z podpisem na
    > awersie i zdjeciem - mimo ze nie zamawialem. Zdjecie wyciagniete z karty
    > ZTM. Oczywiscie wygladam jak "nie podchodz" ;)

    Ciekawe jak w przypadku, gdy mam zwolnienie przy odnowieniach za
    wykonanie okreslonego limitu w roku poprzedzajacym??

    Na wyciagoach podaja ile jeszcze trzeba zakupow wykonac, zeby bylo
    zwolnienie od oplat przy przedluzeniu .

  • 25. Data: 2011-09-05 18:29:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-05 09:24, krzysztofsf wrote:
> [...]
    > wykonanie okreslonego limitu w roku poprzedzajacym??
    >
    > Na wyciagoach podaja ile jeszcze trzeba zakupow wykonac, zeby bylo

    Ro nie jet standardowa oferta, wiec cie dalej obowiazuje - tak sie
    dowiedzialem na infolinii (zmniejszajac limity na dwoch kartach ;)

  • 26. Data: 2011-09-05 20:18:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 02 Sep 2011 23:58:45 +0200, Rafał wrote:

    > H&M. Nie, dziękuję.

    Fajne koszulki polo sprzedają :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 27. Data: 2011-09-05 21:31:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:58:45 +0200, Rafał napisał(a):

    > Najpierw to by Multikino musiało u mnie być. Merlin to najdroższy sklep
    > w polskiej sieci (obok empik.com). Douglas to taka koszmarna drożyzna,
    > że aż żal zaglądać, a Intersport to nawet nie wiem co to. Na TUI mnie
    > nie stać, a telefon mam służbowy. To co mi zostało? Aaaa, H&M. Nie,
    > dziękuję.

    MC World ma program z nagrodami a na starcie jak się wykona w określonym
    czasie bodajże jedna transakcję to wskakuje ileś tam punktów co przekłada
    się na to, że jak dostukamy drugie tyle to mamy zakupy z cashback 1%.
    Później bez tego wstępnego bonusa jest już tylko 0,5% no ale lepsze to
    niż nic.

    Xenocide

  • 28. Data: 2011-09-06 05:55:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 20:29, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > Ro nie jet standardowa oferta, wiec cie dalej obowiazuje - tak sie
    > dowiedzialem na infolinii (zmniejszajac limity na dwoch kartach ;)

    Swietnie - czyli do czasu az "mojego modelu karty" (silver MC) nie
    wycofaja z oferty, to powinna zostac na takich warunkach jak
    uzgodnione :)

  • 29. Data: 2011-09-06 20:58:04
    Od: " " <n...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > to tylko 2 zł więcej niż raport zamówiony bezpośrednio w BIK, a zobaczę
    > co tam mam ;-)

    BIK'o'maniacy? ;) Jak jest sens zamawiania raportu z BIK częściej niż raz na
    pół roku? ;) Bezpłatna 'informacja ustawowa' wprost z BIK - dawnej tzw.
    Raport Standard nie wystarcza? ;) Też potrafi mieć kilkadziesiąt stron ;p

    A może chodzi o 'scoring' (cokolwiek to znaczy ; )))

  • 30. Data: 2011-09-07 04:41:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-06 22:58, n...@g...pl wrote:

> [...]
    > Raport Standard nie wystarcza? ;) Też potrafi mieć kilkadziesiąt stron ;p
    >
    > A może chodzi o 'scoring' (cokolwiek to znaczy ; )))

    Zlikwidowalem 3 KK + zmnejszylem mocno limity na 2KK - i teraz moge
    sobie za chwile sprawdzic, czy wszystkie te banki poza zamknieciem
    rachunku kredytowego, rowniez poinformowaly BIK o tym. Kiedys mialem w
    jednym banku (zreszta jego KK zlikwidowalem wlasnie), ze mi tego z BIKu
    nie wycieli, tlumaczac sie, ze owszem karte zamkneli, ale limitu do niej
    nie, bo trzeba zlozyc pisemna rezygnacje...