  • 1. Data: 2004-05-31 12:08:07
    Temat: Nowosci w INGOnLine
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uwazam ze bardzo przydatne rozwiazania wprowadzili :-) (szczegolnie pkt 2)

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 31 maja br. została wdrożona
    modyfikacja systemu ING BankOnLine. Wprowadzono nowe funkcje:
    1. Zapisywanie przelewów wzorcowych bez konieczności
    ich podpisywania.
    2. Tworzenie polecenia przelewu z listy zrealizowanych
    transakcji dostępnych w historii rachunku.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-05-31 12:13:00
    Temat: Re: Nowosci w INGOnLine
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    JaKi wrote:

> [...]
    > modyfikacja systemu ING BankOnLine. Wprowadzono nowe funkcje:
    > 1. Zapisywanie przelewów wzorcowych bez konieczności

    Ale to 1 to polemizowałbym czy takie dobre. Zwłaszcza, że (IIRC)
    modyfikacja wzorcowego przelewu nie wymaga podpisu.

    > 2. Tworzenie polecenia przelewu z listy zrealizowanych
    > transakcji dostępnych w historii rachunku.
    Fajne. Szkoda tylko że nie mam tam (używalnego ) konta :-)

    KJ

  • 3. Data: 2004-05-31 17:25:34
    Temat: Re: Nowosci w INGOnLine i w BPH też
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)