  • 11. Data: 2008-03-19 12:15:31
    Temat: Re: Nowosci w mBanku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ja kiedys probowalem, ale jakos nigdy mi sie nie udalo (wtedy telefon
    > Siemens s55 - mLinia twierdzila, ze Siemsnsy sa be)...
    > Nie twierdze, ze korzystanie z WAPu bylo niemozliwe, ale wlasnie pytam -
    > na ile jest to popularne...

    Kanał wap w mbanku ma jeszcze takie ograniczenia, że np. nie wykonasz
    przelewu. Jest to raczej kanał informacyjny, niż transakcyjny.

    > Bo chyba ten WAP w ogole sie nie przyjal.
    > A pamietam tak z 10 lat temu, jak kolega przekonywal mnie, ze to jest b.
    > przyszlosciowa technologia i bylo to dla mnie jednym z kryteriow wyboru
    > telefonu.

    Faktycznie strony wap nie są powszechne. Obecnie rozwój telefonów
    idzie raczej w kierunku dostępu do standardowych stron internetowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-03-19 12:32:19
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > Kanał wap w mbanku ma jeszcze takie ograniczenia, że np. nie wykonasz
    > przelewu. Jest to raczej kanał informacyjny, niż transakcyjny.

    Naprawde?
    http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/index
    .html

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2008-03-19 12:36:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Prof_Ex pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Naprawde?
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/index
    .html

    A co Ci nie pasuje? Nawet na podstawie tej tabelki można
    wywnioskować, że przez wap przelewu dowolnego nie wykonasz.

  • 14. Data: 2008-03-19 12:44:51
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > A co Ci nie pasuje? Nawet na podstawie tej tabelki można
    > wywnioskować, że przez wap przelewu dowolnego nie wykonasz.

    Teraz piszesz dokladniej. Dowolnego nie wykonasz - to prawda
    ale zdefiniowany jak najbardziej tak.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 15. Data: 2008-03-19 12:45:02
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

  • 16. Data: 2008-03-19 14:08:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 3...@h...goo
    glegroups.com

    : wyklucac na mlinii

    Nie rozumiem, jak można kogoś kłuć przez telefon? ;)
    Chyba trzeba się pofatygować ze szpadą do oddziału. ;)
    Lub przynajmniej z widelcem. ;) I to ostrym!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-03-19 14:21:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 7...@i...goo
    glegroups.com

    : Akcji ze SFI chyba nie moga sprzedac?...;)

    Najchętniej sprzedają samochody, :) bo w razie czego mieszkania nie mogą
    licytować, gdyż zadłużenie karty jest dużo mniejsze niż wartość mieszkania. :)

    Przerabiałem to ze swoim dłużnikiem (Tomaszem Purzeckim) kilka lat
    temu -- mimo mojej nieustępliwości, komornikowi udało się pohamowanie
    moich zapędów :) rewindykacyjnych i dom dłużnika nie poszedł na licytację. :)

    -=-

    BTW samochodu -- znam przypadek odebrania samochodu przez Urząd Skarbowy
    (lub raczej jakiś urząd podległy US). Ponoć scena jak z filmu -- podjechali,
    zastawili wyjazd, zatrzymali, spytali o nazwisko, zażądali dokumentów, odebrali
    cześć z nich i odebrali samochód -- na ulicy, na oczach zdezorientowanych ludzi!

    I mnie podobają się takie akcje. :)
    Szkoda tylko, że US odebrał bez trudu swoje pieniądze a prywatni wierzyciele
    (i poręczyciele) tegoż dłużnika chyba po grób będą poszkodowani. Ja na szczecie,
    choć znam ,,biznesmena'' osobiście, nie straciłem pieniędzy na kontakcie z nim.

    Zyskałem natomiast w oczach ludzi (ach, ci ludzie!!) bo na samym początku
    znajomości z ,,biznesmenem'' zauważyłem, że dziwny z niego człowiek. :)

    W tamtych czasach zarabiałem sporo i **nikt** mnie nie kantował. :)
    A nie kantował, bo starannie dobierałem tych, z którymi współpracowałem. :)
    Może bywały jakieś nieporozumienia, ale kantów nad kantami nie było. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-03-19 14:34:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    T...@s...in.the.world
    T...@n...onet.pl

    > A pamietam tak z 10 lat temu, jak kolega przekonywal mnie, ze to jest b.
    > przyszlosciowa technologia i bylo to dla mnie jednym z kryteriow wyboru telefonu.

    Dla mnie też -- świadomie wybrałem bez WAP. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-03-19 14:46:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    > licytować, gdyż zadłużenie karty jest dużo mniejsze niż wartość mieszkania. :)

    A z czego to ograniczenie wynika?

    Faktycznie wierzyciel powinien wybrać sposób egzekucji najmniej
    uciążliwy dla dłużnika, ale jeśli dłużnik nic oprócz mieszkania nie ma,
    to i za 1000zł można mu je zlicytować, oddając nadwyżkę oczywiście.

    L.

  • 20. Data: 2008-03-19 17:15:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 18 Mar 2008 23:18:10 +0100, MarekZ wrote:

    > Co za beznadziejna cecha. Widzę tu od razu taki potencjalny problem, że w
    > przypadku zajęcia rachunku, karta staje się niespłacalna, gdy nie chcemy
    > uregulować kwoty zajęcia.

    Byl taki przypadek "z życia wzięty" opisywany na grupie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki