  • 1. Data: 2005-10-11 20:40:52
    Temat: Nowy Lukas?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    czy w tym nowym systemie tez sa ograniczenia kwoty dziennej i jednej trans.
    przez internet? Nie moge znalezc zakladki ktora pokazywalaby takie limity.

  • 2. Data: 2005-10-11 20:44:11
    Temat: Re: Nowy Lukas?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-11 22:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Krzysztof, gdy pisał(a):
    > czy w tym nowym systemie tez sa ograniczenia kwoty dziennej i jednej trans.
    > przez internet? Nie moge znalezc zakladki ktora pokazywalaby takie limity.

    Są, nawet to dziś znalazłem, ale nie pamiętam gdzie...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-10-11 21:32:39
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Są, nawet to dziś znalazłem, ale nie pamiętam gdzie...

    konto, karty płatnicze, klikasz w nr karty, u dołu klawisz "zmień"

    janke

  • 4. Data: 2005-10-11 21:34:41
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > konto, karty płatnicze, klikasz w nr karty, u dołu klawisz "zmień"

    poprawiam siebie:
    klikasz w "VISA Electron Lukas Bank", w nowym oknie pojawisię klawisz
    "zmień"

    janke

  • 5. Data: 2005-10-11 21:45:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-11 23:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    janke, gdy pisał(a):

    > konto, karty płatnicze, klikasz w nr karty, u dołu klawisz "zmień"
    >
    > janke

    Bardzo pięknie, ale chyba nie chodziło o limity karty, ale o limity
    transakcji z konta...
    To oczywiście nie obniża wartości porady.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-10-11 22:21:24
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Bardzo pięknie, ale chyba nie chodziło o limity karty, ale o limity
    > transakcji z konta...

    się nie doczyta - się wygłupi ;)
    płonię się, wstyd

    janke

  • 7. Data: 2005-10-12 06:18:02
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bardzo pięknie, ale chyba nie chodziło o limity karty, ale o limity
    > transakcji z konta...
    > To oczywiście nie obniża wartości porady.

    ustawienia, kanały dostępu, w kolumnie LUKAS e-Bank kliknąć na pole
    "Aktywny"

    Witek