  • 11. Data: 2005-10-12 16:18:43
    Temat: Re: Nowy Lukas jest fatalny
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-12 18:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Sabat, gdy pisał(a):

    > A wiesz moze jak wyslac przelew?bo ja cholera nie chce zadnego
    > potwierdz4enia a oprocz przycisku potwierdz i zrezygnuj nie ma "wyslij
    > przelew _bez_ potwierdzenia"
    >
    > ma ktos jakis faq do tego banku? ;)

    Jak w kwadratowych okienkach nic nie zaptaszkujesz, to IMHO wyjdzie bez
    potwierdzenia. Ale nie wiem na pewno, bo postanowiłem zaniechać używania
    Lukasa na jakiś czas
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 12. Data: 2005-10-12 16:27:00
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 18:18:43 +0200, yayco napisał(a):

    > Jak w kwadratowych okienkach nic nie zaptaszkujesz, to IMHO wyjdzie bez
    > potwierdzenia.

    Masz chyba racje. THX

    > Ale nie wiem na pewno, bo postanowiłem zaniechać używania
    > Lukasa na jakiś czas

    Chodzi teraz calkiem szybko, nawet przelewy poszly.
    na biezaco tez zdejmuje z konta..

    --
    Sabat
    JID:SamSabat | GG:87338 | ICQ:81749963