  • 1. Data: 2008-09-09 08:58:32
    Temat: Nowy Raiffeisen Online
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    Witam,

    Nieoficjalnie jest juz dostepna nowa wersja Online dla
    klientow indywidualnych.
    Aby zalogowac sie do nowej wersji trzeba zamiast klienta
    indywidulanego, wybrac
    male firmy, i podac dotychczasowe dane.

    Ciekawostka jest to iz wraz z nowym systemem mamy w koncu
    dostep do
    hasel SMS oraz sporo nowej funkcjonalnosci.

    Pzdr
    Szacho

  • 2. Data: 2008-09-09 09:23:29
    Temat: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szacho pisze:
    [...]

    > Ciekawostka jest to iz wraz z nowym systemem mamy w koncu dostep do
    > hasel SMS oraz sporo nowej funkcjonalnosci.

    I też we flaszce tak jak strony informacyjne?

  • 3. Data: 2008-09-09 09:51:46
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "Kamil Jońca" wrote in message

    > I też we flaszce tak jak strony informacyjne?

    tak, z tymze troche lepszym layautem :)

    http://img293.imageshack.us/my.php?image=rbanknx9.jp

    Pzdr
    Szacho

  • 4. Data: 2008-09-09 09:54:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szacho" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > indywidualnych.
    > Aby zalogowac sie do nowej wersji trzeba zamiast klienta indywidulanego,

    Kurcze, u mnie to nie działa.

    marekz

  • 5. Data: 2008-09-09 10:21:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szacho pisze:

    > tak, z tymze troche lepszym layautem :)

    to niech się ugryzą w c....
    KJ

  • 6. Data: 2008-09-09 10:27:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Sep 2008 11:51:46 +0200, Szacho napisał(a):
    > tak, z tymze troche lepszym layautem :)

    Co za porażka... Cóż za idiota wymyślił wepchnięcie flasha na stronę gdy już
    się raczej odchodzi od tej poronionej technologii?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2008-09-09 11:53:14
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Co za porażka... Cóż za idiota wymyślił wepchnięcie flasha
    > na stronę gdy już
    > się raczej odchodzi od tej poronionej technologii?

    Moglbys podac jakies twarde argumenty potwierdzajace Twoja
    opinie ??

    Osobiscie uwazam, ze aplikacje we flashu sa idiooodporne a
    przez
    dynamike prezentacji - atrakcyjne. Dodatkowo dochodzi
    wieksze
    bezpieczenstwo w stosunku do tradycyjnych serwisow. Większa
    odporność
    na phising i ataki MID, nie wspomne już o praktycznie
    wyelimiowaniu problemów
    związanych z cashem przeglądarek itp.

    Faktem jest ze flash nie rozpowszechnil sie tak bardzo,
    jakby pragnelo tego
    adobe, ale przypadkiem widzialem juz kilka serwisow we
    flashu (eg. UPC) i
    oprocz tego iz trzeba zainstalowac flasha to nie mam im nic
    do zarzucenia.
    Czy to jest aż taka _porazka_ jak napisales ??

    Pzdr
    Szacho

  • 8. Data: 2008-09-09 11:53:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Sep 2008 13:53:14 +0200, Szacho napisał(a):

    > Osobiscie uwazam, ze aplikacje we flashu sa idiooodporne a przez
    > dynamike prezentacji - atrakcyjne.

    Nigdy Ci się nie zdarzyło, że jakiś flesz nie poszedł, bo miałeś inną,
    niż założył sobie twórca stronki wersję?

    Co do atrakcyjności owej dynamiki -- rzecz względna. Mnie to odrzuca.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2008-09-09 12:14:01
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "Olgierd" <n...@r...org> wrote in message

    > Nigdy Ci się nie zdarzyło, że jakiś flesz nie poszedł, bo
    > miałeś inną,
    > niż założył sobie twórca stronki wersję?

    Po wpisaniu adresu, przegladarka wyswietlila monit i sama
    pobrala odpowiednia
    wersje.

    > Co do atrakcyjności owej dynamiki -- rzecz względna. Mnie
    > to odrzuca.

    Fakt, rzecz gustu. jedni wola mercedesa sprzed 20 lat z
    czysta mechanika
    inni marza o samochodzie z wbudowana nawigacja, czujnikami
    parkowania
    tylnia kamerka, komputerem pokladowym, SRS, EBD itp itd.

    Pzdr
    Szacho

  • 10. Data: 2008-09-09 12:27:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Sep 2008 14:14:01 +0200, Szacho napisał(a):

    > Fakt, rzecz gustu. jedni wola mercedesa sprzed 20 lat z czysta mechanika
    > inni marza o samochodzie z wbudowana nawigacja, czujnikami parkowania
    > tylnia kamerka, komputerem pokladowym, SRS, EBD itp itd.

    Doskonały przykład!
    Jestem zwolennikiem steampunkowego internetu! ;-)