  • 1. Data: 2007-10-23 05:37:11
    Temat: Re: Nowy konkurs VISA
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Paź, 21:33, "Jan-w" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Brałem udział w poprzednim konkursie VISA.
    > Wygrałem. Zatelefonowali. Przysłali mi do wypełnienia formularze.
    > Odesłałem je i na tym kontakt się zakończył.
    > Nagrodę pewnie jak zwykle w takich konkursach otrzymała kuzynka dyrektora.

    Niedawno (stosunkowo) byly publikowane informacje, ze polski US
    podwazyl zasadnosc wpisania przez banki jako koszty "skladki" na
    sfinansowanie tego konkursu. Stad zapewne siermieznosc obecnego.

    Przy okazji jesli cos nie moze byc kosztem a znika z konta jak
    powyzsze to co to jest wg US? Defraudacja, strata?

  • 2. Data: 2007-10-23 07:12:01
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Przy okazji jesli cos nie moze byc kosztem a znika z konta jak
    powyzsze to co to jest wg US? Defraudacja, strata?

    Normalna sprawa, to że coś jest kosztem finansowym nie oznacza, że jest też
    kosztem podatkowym. Przykładowo dla 1-os dg cały obszar "nieodliczalnego
    VAT'u" funkcjonuje na tej zasadzie.

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-24 10:22:22
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 09:12:01 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Normalna sprawa, to że coś jest kosztem finansowym nie oznacza, że jest też
    > kosztem podatkowym. Przykładowo dla 1-os dg cały obszar "nieodliczalnego
    > VAT'u" funkcjonuje na tej zasadzie.

    No nie, nieodliczalny VAT jest na ogół odliczalny od podatku dochodowego.