  • 11. Data: 2007-10-15 09:35:41
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla płacących kk
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > obstawiam nowa dziewczynę wiceprezesa ;)
    nazywajmy sprawy po imieniu.... nowa dz.... wiceprezesa

  • 12. Data: 2007-10-15 15:20:00
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla paccych kk
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:feutk0$g1t$1@news.dialog.net.pl...

    > Ja to raczej na starcie szans nie mam, bo citek wcisnął mi kk, na której
    > 4 ostatnie cyfry to 0000 :/

    to zgloś na citiphone zgubienie cc, zastrzegą ją, wyślą Ci bezpłatny
    duplikat... ze zmienioną koncówką nr kk. Będziesz miał 0018 :-)

    Pozdr
    Ewa

  • 13. Data: 2007-10-15 15:37:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 15 Oct 2007 11:06:24 +0200, MarekZ wrote:

    > Anyway, myślę że nie wprowadzili w algorytmie zmian aby pożądany kod się nie
    > mógł wygenerować, po to aby zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych. Zbyt duże
    > prawdopodobieństwo że to by wyszło na jaw. Chociaż w tym kraju to już sam
    > nie wiem.... :-)

    Aż tak źle nie jest - samochód rozlosują 28.01.2008 wśród wszystkich, jeśli
    do końca roku 2007 nikt nie zgłosi 6 zgodnych cyfr.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2007-10-15 15:48:28
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Aż tak źle nie jest - samochód rozlosują 28.01.2008 wśród wszystkich,
    > jeśli
    > do końca roku 2007 nikt nie zgłosi 6 zgodnych cyfr.

    No ale wiesz, idąc dalej w kierunku paranoi, jak algorytm generowania kodu
    jest zabezpieczony przed przypadkowym wygenerowaniem kodu wygrywającego, to
    dla pewnej konkretnej transakcji nie sztuka wygenerować go ręcznie lub wręcz
    wpisac taki przypadek szczególny do algorytmu. :]

    marekz

  • 15. Data: 2007-10-15 17:15:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Ewa" <e...@w...pl> wrote in message news:ff00d2$ajl$1@achot.icm.edu.pl...

    > to zgloś na citiphone zgubienie cc, zastrzegą ją, wyślą Ci bezpłatny
    > duplikat... ze zmienioną koncówką nr kk. Będziesz miał 0018 :-)

    A czy to zmieni statystycznie szanse na wygrana? chyba nie :). Sam tez mam
    mam duzo zer w ostatnich 6 cyfrach.

    MK

  • 16. Data: 2007-10-15 17:17:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Damian" <x...@o...pl> wrote in message

    > trafila mi sie zgodnosc 2 cyfr wiec wtedy to bylo 50zl nagrody... ale
    > nagrody nie dostalem , bo miejsce transakcji bylo oblsugiwane przez zlego
    > "operatora" i transakcji mojej citi bank nie widzial on-line zaraz po
    > zakupach
    > teraz regulaminu nie czytalem ale wtedy po rozmowie z infolinia wczytalem
    > sie i rzeczywiscie tak bylo

    Licza sie tylko transakcje autoryzowane online. Przy dummy authorization
    nagrody nie ma.

    MK

  • 17. Data: 2007-10-15 17:22:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

> [...]
    > to dla pewnej konkretnej transakcji nie sztuka wygenerować go ręcznie lub
    > wręcz wpisac taki przypadek szczególny do algorytmu. :]

    Bzdura, statystyczne prawdopodobienstwo jest bardzo male, ze taki kod
    trafisz. Mimo wszystko przez te kilka m-cy bedziesz jak najczesciej placil
    karta, a bank na tym zarabia :).
    Nie podejrzewasz, ze losowania lotto sa tez ustawiane? Przeciez przed
    losowaniem juz wiedza jakie liczby obstawiali uczestnicy?

    MK

  • 18. Data: 2007-10-15 17:29:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ewa napisał(a):
    > to zgloś na citiphone zgubienie cc, zastrzegą ją, wyślą Ci bezpłatny
    > duplikat... ze zmienioną koncówką nr kk. Będziesz miał 0018 :-)

    Czy duplikat ma inna date waznosci ?

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-10-15 17:41:35
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:20071014234247.20d7369a.bart@hashzero.net...

    > Chyba nie było na grupie, albo ja niezbyt dokładnie archiwum
    > przeglądnąłem:
    > http://www.online.citibank.pl/portal/karta_kredytowa
    _citibank2.html
    > Do zgarnięcia Audi TT :)

    zajrzałem do slipów:

    kody autoryzacji nie mają 6 cyfr, tylko literę i pięć cyfr.
    nie mam szans na tetetkę.

    przy okazji:

    dlaczego nie ma 6 cyfr tylko litera i pięć cyfr? skąd ta różnica? mam np.
    RXXXXX (X to cyfra)

  • 20. Data: 2007-10-15 17:45:53
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy okazji:
    > dlaczego nie ma 6 cyfr tylko litera i pięć cyfr? skąd ta różnica? mam np.

    wpadłem w paranoję, sprawdzam wszystkie slipy... :

    wszędzie jest litera R zamiast pierwszej z sześciu cyfr...