  • 31. Data: 2007-10-15 18:46:17
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla płacących kk
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "quwert" <q...@x...gazeta.pl> wrote in message
    news:t3ihjykkrh86.ww9lwgkprkdq.dlg@40tude.net...

    > Wynikają z tego takie wnioski:
    > -TT już jest zaklepana

    Widze, ze kolejny Ziobro nam rosnie. Pamietaj, ze jesli ty oszukujesz to nie
    znaczy, ze wszyscy oszukuja.

    > -są szanse na 30 lub 50 złotych :))
    > -warto czytać p.b.b.

    Dla takich postow nie warto.

    MK

  • 32. Data: 2007-10-15 18:47:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zauwazylem, ze kod autoryzacji pojawia sie na terminalu zanim jeszcze
    zloze podpis na slipie. Czyli jesli ktos ma terminal, to moze sprobowac
    zwiekszyc szanse na wygrana, tzn. - pojawil sie niewygrywajacy kod
    autoryzacyjny, to anulowanie transakcji (bledny podpis) i ponowna proba.
    Czy sie myle?

    a.

  • 33. Data: 2007-10-15 18:47:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > Co bzdura?

    Bzdura jest to, ze sugerujesz, ze bank specjalnie podmienil algorytm
    generowani kodow autoryzacji.

    MK

  • 34. Data: 2007-10-15 18:52:22
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Bzdura jest to, ze sugerujesz, ze bank specjalnie podmienil algorytm
    > generowani kodow autoryzacji.

    A gdzie taka sugestia się znajduje? Rozumiesz z grubsza co oznacza
    sformułowanie "idąc dalej w kierunku paranoi", czy też może znowu wyraziłem
    się niejasno? Czytałeś wcześniejsze posty wątku? ;-)

    marekz

  • 35. Data: 2007-10-15 18:55:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwiekszyc szanse na wygrana, tzn. - pojawil sie niewygrywajacy kod
    > autoryzacyjny, to anulowanie transakcji (bledny podpis) i ponowna proba.

    Wygląda, że masz rację. Wyobraźmy sobie teraz te noce spędzane przez ludzi
    przy terminalach autoryzujących transakcje na 50,01 zł po 100 razy. :-)
    Można by wręcz zakupić terminal i autoryzować transakcję swoją kartą do
    skutku. :-))) Lepsze niż Eternity II.

    marekz

  • 36. Data: 2007-10-15 19:45:07
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Widze, ze kolejny Ziobro nam rosnie.
    już nie rosnę od paru ładnych wiosen
    i nie porównuj mnie do tego oszołoma
    jeżeli już musisz wolałbym np. Berie
    > Pamietaj, ze jesli ty oszukujesz to nie
    > znaczy, ze wszyscy oszukuja.
    JA oszukuje TY oszukujesz ONI uszukują
    Dalsza odmiana zbyteczna

    I nie traktuję tego jako oszukaństwo
    Ot dobra akcja promocyjna/marketingowa
    z dobrą *hipotetyczną* nagrodą
    I ja w przeciwieństwie do Ciebie
    nie wierzę w główną wygraną
    nie tylko zresztą w tej loterii

    > Dla takich postow nie warto.

    Twój wybór, wracaj więc do czytania slipów ;)

  • 37. Data: 2007-10-17 09:03:24
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    jest jeszcze loteria o milion mil z kartami Citi LOT

  • 38. Data: 2007-10-17 09:47:01
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    quwert <q...@x...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ewentualne losowanie odbędzie się za zamkniętymi drzwiami,
    > a losował będzie jakiś program (algorytm).
    > Citi płaci też podatek od wygranej!?? (tylko audi)
    > Wynikają z tego takie wnioski:
    > -TT już jest zaklepana
    > -są szanse na 30 lub 50 złotych :))
    > -warto czytać p.b.b

    i znowu uklady, sieci i teorie spiskowe...
    w poprzednim losowaniu byl 10 ! wygrywających zgodnych 6-cyfrowych kodów
    (wtedy chyba bmw bylo do wyjęcia) tylko nikt sie po nie zglosil. Wygral facet
    z losowania, 2 razy do niego dzwonili bo pierwszy telefon uznal ze ktos sobie
    jaja robi

  • 39. Data: 2007-10-17 11:25:53
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Wygral facet z losowania, 2 razy do niego dzwonili bo pierwszy telefon
    > uznal ze ktos sobie
    > jaja robi

    no jak zadzwonili do goscia z haslem, wygral pan BMW M3 to tez bym pomyslal
    o glupim dowcipie,
    powinni zaprosic do najblizszego oddzialu citi , a przez telefon jedynie
    zasugerowac niespodzianke mila

  • 40. Data: 2007-10-17 11:34:05
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla p?ac?cych kk
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Damian <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    > o glupim dowcipie,
    > powinni zaprosic do najblizszego oddzialu citi , a przez telefon jedynie

    Czesto dzwonia, ze maja dla mnie super hiper oferte, poszedlbys?

    a.