  • 11. Data: 2012-05-17 18:19:43
    Temat: Re: Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 17 Maj, 10:33, " Konfabulator" <w...@g...pl>
    wrote:
    > http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedza
    nie/msaver/

    Oni nie potrafią skonstruować ani nawet objaśnić porządnego produktu
    oszczędnościowego, ale 100 baniek na "rewolucję" to lekką rączką
    potrafią wydać.

  • 12. Data: 2012-05-17 19:08:46
    Temat: Re: [mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 17 May 2012 18:02:20 +0200, MK wrote:

    > Wyglada to na kopie poduktu, ktory ma juz kilka lat Citi.

    Miał, już nie ma. Najwidoczniej nie było na niego chętnych.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2012-05-17 19:25:26
    Od: "Robert" <b...@g...pl>

    > http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedza
    nie/msaver/

    Ja wszedłem na strony dot. tego mSaver z poziomu swojego konta, po jakimś
    przelewie.
    I ciekawostka: antywirus NOD zgłosił trojana. Po kliknięciu w kolejny link
    dotyczący symulacji mSaver - kolejne ostrzeżenie o trojanie.
    Wyskoczyło komuś takie cuś? ;-)

  • 14. Data: 2012-05-17 21:13:14
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik " Konfabulator" napisał:
    > http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedza
    nie/msaver/

    > Kto rozkmini co autor tego produktu chciał osiągnąć zostanie guru pl.b.b.

    Gdzie jest mowa o jakimkolwiek produkcie? Ja tam wyczytałem tylko o usłudze.
    Czyżby już coś zmienili?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 15. Data: 2012-05-17 21:44:54
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Akarm <a...@w...pl> napisał(a):

    > Gdzie jest mowa o jakimkolwiek produkcie? Ja tam wyczytałem tylko o usłudze.
    > Czyżby już coś zmienili?

    Ciężko powiedzieć o co Ci chodzi. Chodzi Ci, że nazwałem to produktem? Więc
    usługa też to nie jest, bo to program regularnego oszczędzania. Tylko co to
    zmienia?

    Produktem powiązanym z tym programem jest rachunek
    oszczędnościowo-rozliczeniowy o tej samej nazwie mSaver.

  • 16. Data: 2012-05-17 22:20:59
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jp3kfl$cuj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zmienia?
    >
    > Produktem powiązanym z tym programem jest rachunek
    > oszczędnościowo-rozliczeniowy o tej samej nazwie mSaver.

    LOL
    Jedynym produktem zwiazanym z bankowością są pieniądze i karty, banki po
    prostu świadczą usługi.
    Ale żeby to wiedzieć, należałoby najpierw o własnych siłach ukończyć szkołę
    podstawową. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 17. Data: 2012-05-17 22:43:47
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Akarm <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > prostu świadczą usługi.
    > Ale żeby to wiedzieć, należałoby najpierw o własnych siłach ukończyć szkołę

    Bo twój horyzont kończy się na tym, że produktem jest tylko to co można wziąć
    do łapy, ale niestety już od dziesięcioleci produktami mogą być twory
    abstrakcyjne, zwane potocznie wirtualnymi, ale o tym to akurat obecnie wiedzą
    już przedszkolaki, ale nie taki BUC, jak ty. Ale wybaczam ci twoją ułomność.

    PS. Ukończenie wyższej szkoły lansu i bansu to naprawdę osiągnięcie, które co
    najwyżej może budzić moje wątpliwości co do sprawności twojego umysłu.

  • 18. Data: 2012-05-18 00:02:44
    Od: gral <n...@e...pl>

    Robert napisał(a):
> [...]
    > I ciekawostka: antywirus NOD zgłosił trojana. Po kliknięciu w kolejny
    > link dotyczący symulacji mSaver - kolejne ostrzeżenie o trojanie.

    mi po przelewie wyskoczył spam: wykonałes przelew na xxxx,xx. gdybys
    mial msavera w ciagu 25 lat uzbieralbys xxxxxxxxxxxxx... bleeeeee
    beda teraz zawsze spamowac?

  • 19. Data: 2012-05-21 21:53:22
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z mbanku już nie korzystam. Gówniana oferta i niemozność załatwienia
    > prostych spraw przez konsultanta.
    >
    > Wolę bank, który przy dobrej obsłudze internetowej ma też placówki, gdzie
    > mogę "walnąć pięścią w stół" i sprawa jest załatwiona i co ważne, mam na
    > to papier.
    > Nikt mi tam nie mówi, ze pismo polecone nie dotarło, że nie wykonali
    > mojego zlecenia, bo to nie mój podpis i tym podobne pierdoły.
    > A w mbanku to wszystko przerabiałem.
    > W tym ich niby kiosku nic nie załatwisz. On jest tylko po to zeby był.
    > No i przede wszystkim gówniana oferta depozytowa.

    I jaki to teraz bank?
    Pytam z ciekawości, co jest godnego, co ma to co mbank i wiecej?

  • 20. Data: 2012-05-21 22:05:54
    Od: Clegan <c...@g...com>

    Dzisiejsze info ze strony pracownika mB na ichnim forum przeszło bez
    echa ? Przecież to hit sezonu.
    Otóż jeśli ktoś ma kredyt odnawialny to kwoty na mSavera idą (po
    wyczerpaniu środków z konta) w ramach tego kredytu. No kurczę co za
    genialny wynalazek - brać kredyt na jakieś 16% po to, że te pieniądze
    wpłacić na niecałe 4%.
    No cóż za innowacyjny bank.