  • 11. Data: 2006-04-19 17:40:05
    Temat: Re: Nowy program: Powiadamiacz mBank
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 18 Apr 2006 18:28:51 +0200 Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    wrote:

    > pomyśl chwilę: jaką korzyść miałby bank z czegoś takiego? Gdyby
    > naprawdę chcieli wesprzeć dostęp off-line to na pewno nie byłoby to w
    > ten sposób zrobione, a raczej np. przy pomocy usług web (web
    > services).

    pytanie brzmi raczej: jaką korzyść odniosłaby większość klientów banku?
    jak na razie odpowiedź to albo 'za małą' albo 'żadną'.
    W innych bankach klienci korporacyjni/vipy mają multicash, ale mbank to detal i
    nie ma tu zapotrzebowania na tego typu usługę.

  • 12. Data: 2006-04-19 18:01:31
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

[...]

    Skąd ty masz takie wiadomości ?

    Tomek

  • 13. Data: 2006-04-19 19:22:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 Apr 2006 12:13:26 +0200, Michal M JJ <w...@...pl> wrote:

    >"job runnera"/timera ;-) - i aplikacja gotowa! nawet pod linuxem pojdzie ;-)

    a co to, C# nie pójdzie? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2006-04-20 09:04:45
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    anonim wrote:
    > W innych bankach klienci korporacyjni/vipy mają multicash, ale mbank
    > to detal i nie ma tu zapotrzebowania na tego typu usługę.

    A ja potrzebuje. Moj kolega i koleżanka też. Do tego baardzo potrzebuje
    czegoś co będzie mi bedzie zapamietywało dokładne zmiany w funduszach.
    Niestety asystent inwestycyjny w mBanku nadaje sie najwyzej do monitorowania
    kolekcji kapsli.

  • 15. Data: 2006-04-20 11:16:58
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 20 Apr 2006 11:04:45 +0200 "Piotrek" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Niestety asystent inwestycyjny w mBanku nadaje sie najwyzej do monitorowania

    Ależ oczywiście, zgadzam się w całej rozciągłości. Ja też bym chciał mieć taki
    sofcik. Ale czy dla 50 osób w kraju opłaca się coś takiego robić?

    Taki mBank musiałby włożyć trochę kasy w swój system żeby jakikolwiek ciężki
    klient zadziałał. Z drugiej strony, żeby zrobić programowy dostęp do mBanku bez
    ich współpracy trzeba regularnie zmieniać kod, bo kod strony się zmienia; jesteś
    gotów płacić abonament za taki programik? ile osób jest?

  • 16. Data: 2006-04-20 13:35:02
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Apr 2006 13:16:58 +0200, anonim napisał(a):

> [...]
    > ich współpracy trzeba regularnie zmieniać kod, bo kod strony się zmienia; jesteś
    > gotów płacić abonament za taki programik? ile osób jest?

    A tu masz bez zadnych abonamentow:

    http://wyciagi.sokaris.pl

    i do tego kilkanascie bankow, czyli jednak sie da bez kasy, nie trzeba
    zaraz wszystkiego przeliczac na zysk.

    pzdr
    Johnny

  • 17. Data: 2006-04-20 14:38:00
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 20 Apr 2006 15:35:02 +0200 Johnny <m...@g...pl> wrote:

    > A tu masz bez zadnych abonamentow:
    >
    > http://wyciagi.sokaris.pl
    >
    > i do tego kilkanascie bankow, czyli jednak sie da bez kasy, nie trzeba
    > zaraz wszystkiego przeliczac na zysk.

    przetestowałbym, ale nie działa pod wine.
    ma export do qif?

  • 18. Data: 2006-04-20 19:41:48
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Apr 2006 16:38:00 +0200, anonim napisał(a):

    > przetestowałbym, ale nie działa pod wine.
    > ma export do qif?

    a co to za format?

    pzdr
    Johnny

  • 19. Data: 2006-04-21 01:14:13
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 20 Apr 2006 21:41:48 +0200 Johnny <m...@g...pl> wrote:

    > a co to za format?

    dosyć popularny format wymiany danych finansowych, wspiera go ms money, quicken,
    gnucash, citibank, chyba ing i na pewno wiele innych

  • 20. Data: 2006-04-21 11:21:05
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    anonim wrote:
> [...]
    > dostęp do mBanku bez ich współpracy trzeba regularnie zmieniać kod,
    > bo kod strony się zmienia; jesteś gotów płacić abonament za taki

    Oczywiscie nie miałbym ochoty placic abonamentu. Osob pewnie by sie
    znalazlo jednak duzo, duzo wiecej - wszak SFI ma sporo 'klientow'. Najlepiej
    by bylo, gdyby inicjatywa wyszla ze stron mBanku, w ramach wzbogacenia ich
    oferty, a to juz moze sie przelozyc na zyski dla nich.

    Informatyka to moja branza i nie sadze, zeby wykonanie takiej aplikacji
    bylo wielkim projektem. Nawet prosta historia zmian jednostek udzialowych -
    ich asystent inwestycyjny robi cos podobnego. Problem w dokladnosci -
    wykresy maja za duza skale, przy pewnej kwocie linia wygladajaca na prosta
    moze oznaczac zmiany o dosc pokaznye kwoty. To akurat jest drobnostka -
    jedynie kwestia prezentacji danych, ktore i tak ich system juz przechowuje.
    Gdyby wygladalo to na przyklad tak, jak na stronie z notowaniami... Mała
    rzecz, a cieszy. A raczej moglaby cieszyc.