  • 21. Data: 2006-04-21 12:17:28
    Temat: Re: Nowy program: Powiadamiacz mBank
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 21 Apr 2006 13:21:05 +0200 "Piotrek" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiscie nie miałbym ochoty placic abonamentu. Osob pewnie by sie
    > znalazlo jednak duzo, duzo wiecej - wszak SFI ma sporo 'klientow'. Najlepiej
    > by bylo, gdyby inicjatywa wyszla ze stron mBanku, w ramach wzbogacenia ich
    > oferty, a to juz moze sie przelozyc na zyski dla nich.
    >
    > Informatyka to moja branza i nie sadze, zeby wykonanie takiej aplikacji
    > bylo wielkim projektem.

    aplikacja kliencka to jest malutki projekcik, ale po stronie bankowych serwerów
    to zupełnie inna sprawa.

    > Nawet prosta historia zmian jednostek udzialowych -
    > ich asystent inwestycyjny robi cos podobnego. Problem w dokladnosci -
    > wykresy maja za duza skale, przy pewnej kwocie linia wygladajaca na prosta
    > moze oznaczac zmiany o dosc pokaznye kwoty. To akurat jest drobnostka -
    > jedynie kwestia prezentacji danych, ktore i tak ich system juz przechowuje.
    > Gdyby wygladalo to na przyklad tak, jak na stronie z notowaniami... Mała
    > rzecz, a cieszy. A raczej moglaby cieszyc.

    Myślę, że dla bardziej zaawansowanych użytkowników to są domy maklerskie i to
    bynajmniej nie mbankowy :->

    ale mówimy tu o różnych rzeczach;
    -operacji na FI nie robi się codziennie, ja te dane wprowadzam ręcznie do
    gnucasha i wyniki czytam w tabelce - superdokładnej :-)
    -mnie w mBanku najbardziej brakuje eksportowalnej historii operacji takiej jak
    w citi, jest to komunikacja tylko w 1 stronę.
    -fajnie by było móc podpiąć HomeCash (komunikacja w 2 strony) lub coś podobnego
    pod nasze konta bankowe, chodzi mi o możliwość zlecania operacji z grubego
    klienta, a ideałem byłby do tego jakiś silnik skryptów.
    rozmarzyłem się :->

  • 22. Data: 2006-04-21 13:27:44
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    anonim wrote:
    > ale mówimy tu o różnych rzeczach;
    > -operacji na FI nie robi się codziennie, ja te dane wprowadzam
    > ręcznie do gnucasha i wyniki czytam w tabelce - superdokładnej :-)

    Ja również... i czuje, ze odwalam mase uczciwej i zbednej pracy.
    Stracilem na to wiecej czasu, niz gdybym miał sam napisac dla nich skrypt do
    eksportu. Nie ma sensu dublowac funkcji, ktore i tak są juz dostepne w
    innych narzedzich. Tylko ten eksport... :(

  • 23. Data: 2006-04-21 18:53:03
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 21 Apr 2006 15:27:44 +0200 "Piotrek" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > eksportu. Nie ma sensu dublowac funkcji, ktore i tak są juz dostepne w
    > innych narzedzich. Tylko ten eksport... :(

    skoro mBank tego nie ma, tzn, że jest za mało chętnych na taką funkcję, albo
    jest dużo chętnych, ale bank o tym nie wie.
    Jeśli to drugie, to jest przecież Rada Kolaborantów mBanku ;-)
    Gdyby chociaż w tym wątku udzieliło się więcej osób, można by zorganizować jakąś
    petycję, wniosek czy cokolwiek.

  • 24. Data: 2006-04-22 20:45:15
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    anonim napisał(a):
> [...]
    > Jeśli to drugie, to jest przecież Rada Kolaborantów mBanku ;-)
    > Gdyby chociaż w tym wątku udzieliło się więcej osób, można by zorganizować jakąś

    Pomysl godny uwagi. Ale czy nas 2 to już wystarczajaco duzo chetnych?