  • 11. Data: 2005-05-12 12:28:23
    Temat: Re: Nowy program "Przyjaciele na Twoje konto" w VW
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Remigiusz Babicz napisał(a):

    > No właśnie nie do końca :-) To mają być transakcje _bezgotówkowe_..

    Sugerujesz, że przelew jest transakcją gotówkową?

  • 12. Data: 2005-05-12 12:51:14
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Sugerujesz, że przelew jest transakcją gotówkową?

    Sugeruję, że byłoby to zbyt piękne, żeby było prawdziwe i że spece z VW
    mieli na myśli zakupy przy wykorzytaniu karty.

    reik.

  • 13. Data: 2005-05-12 13:07:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Remigiusz Babicz napisał(a):

    > Sugeruję, że byłoby to zbyt piękne, żeby było prawdziwe i że spece z VW
    > mieli na myśli zakupy przy wykorzytaniu karty.

    Skoro napisali, że chodzi o transakcje bezgotówkowe, to wchodzą w to
    przelewy.

  • 14. Data: 2005-05-12 13:34:56
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-05-11 23:21, Użytkownik MariuszJ napisał:
    > cytat z regulaminu:
    > § 4 2. Konkurs trwa do momentu pozyskania przez Uczestników łącznie 4 000
    > Aktywnych
    > Kont e-direct otwartych przez Nowych Klientów, lecz nie dłużej niż do dnia
    > 30 listopada
    > 2005 r.

    Czyżby tylu klientów im odpadło po wprowadzeniu opłaty ??

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2005-05-12 13:44:44
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    > Skoro napisali, że chodzi o transakcje bezgotówkowe, to wchodzą w to
    > przelewy.

    wystarczy zadać sobie trochę trudu przeczytania Regulaminu konkursu, żeby
    wiedzieć, że chodzi o transakcje kartowe...

  • 16. Data: 2005-05-12 15:54:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    azghar napisał(a):

    > wystarczy zadać sobie trochę trudu przeczytania Regulaminu konkursu, żeby
    > wiedzieć, że chodzi o transakcje kartowe...

    Remigiusz napisał _bezgotówkowe_ i nawet podkreślił. Do tego się
    odnosiłem, a regulaminu, faktycznie, nie czytałem. Aż do tej pory... i
    stwierdzam, że coraz bardziej lubię ten bank. Na stronie informacyjnej
    napisali o transakcjach bezgotówkowych... tylko zapomnieli dopisać
    "wykonanych za pomocą kart Visa", co sprytnie ukryli w regulaminie.

    Przecież to zakrawa na kpinę z klientów. A moim zdaniem także na
    reklamację, gdyż materiały marketingowe są SPRZECZNE z regulaminem.
    Przelew _jest_ transakcją bezgotówkową.