  • 61. Data: 2011-02-04 10:35:08
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iigjcc$b55$1@inews.gazeta.pl...

    > To też jest dla mnie ciekawe. Urzędnik między 16, a 8 to zwykły człowiek
    > ze
    > wszystkimi jego przywarami i niedoskonałościami. Ale między 8, a 16 to
    > klękajcie narody. Wie wszystko, na wszystkim się zna i zna najlepsze
    > rozwiązania dla każdego. A tacy zwykli nie-urzędnicy w rozmowie z
    > urzędującym urzędnikiem wyłączają myślenie, a może to ten urzędnik im je
    > wyłącza. Fajnie jest to wszystko obserwować.

    Nooo szczególnie, że podobno TEN właśnie inwestuje na giełdzie, na przykład.
    Zapewne jako prywatny człowiek po 16 i przed 8.

    Ale widać inni prywatni ludzie, nie będący urzędnikami muszą mieć urzędniczy
    nakaz grania na giełdzie za pomocą OFE, bo są za głupi żeby dysponować
    swoimi własnymi pieniędzmi wg swego własnego uznania.
    Ludzie nie wiedzą, czy za 10 lat akcje sklopią o 50% czu urosną o 100%; nie
    wiedzą także jak się ukształtuje kurs Franciszka.
    Bo są za głupi.

    Ale urzędnik i OFE są tak mądrymi podmiotami, że to po prostu wiedzą i jest
    to wiedza niepodważalna.
    Taki q..a aksjomat.

  • 62. Data: 2011-02-04 10:42:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    --

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    >
    > Poziom znudzenia biurokratów osiaga niebezpieczny pułap.
    > Pomysłodawcę należałoby wysterylizować aby się kretyni nie mnożyli.
    >
    > --
    > marfi

    swoją drogą ciekawe czy komisja parlamentarna powołana przez wiadomo którą
    partię uzna te posty za obrazę kogoś czy nie
    i co powie o postach nt topienia wieloryba
    raczej nic, ale to mało ważne

    jak widać już ogólnie, nasza cudowna demokracja stara się dobrać do
    Internetu jak nie od przodu to o d... więc w końcu jej się uda
    ostatecznie to nie Egipt i nas amerykanie nie zrobią w konia z ominięciem
    rutowania w guglach bo to nasz sojusznik

  • 63. Data: 2011-02-04 16:39:48
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Tak właśnie wygląda folwark zwierzęcy Orwell'a od środka, w
    > rzeczywistości.
    > Dobrym przykładem są rekomendacje dla banków komu udzielać kredytu, a komu
    > nie. Wiem, że w przygotowaniu jest Rekomendacja SZ. Pan Kluza zaleci, w
    > tej
    > rekomendacji, kiedy wychodzić z domu bez szalika, a kiedy trzeba go mieć
    > bezwzględnie na szyi. Będą też podane warunki kiedy szalik można mieć w
    > kieszeni lub warunkowo w torbie. O owce trzeba dbać.

    Nastepna bedzie rekomendacja SZG (spier...lac za granice)
    Przemek

  • 64. Data: 2011-02-04 23:23:54
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 4 Feb 2011 10:25:07 +0100, "skippy" <m...@t...moon> wrote:

    >tak robią od pewnego czasu

    Zdecyduj się: kiedy piszesz o Polsce, a kiedy o Nowej Zelandii? Bo to
    wbrew pozorom dwa odrębne kraje.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 65. Data: 2011-02-04 23:39:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zdecyduj się: kiedy piszesz o Polsce, a kiedy o Nowej Zelandii? Bo to
    > wbrew pozorom dwa odrębne kraje.

    to było o Polsce

  • 66. Data: 2011-02-22 23:19:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaki jest cel wypłacania świadczenia
    > emerytalnego w równej wysokości każdemu? Jaki ma w takim postępowaniu

    Żeby oszczędzić społeczeństwu widoku biedaków. Są ludzie, którzy pracowali
    ale w jakiś sposób nie załapali się na emeryturę. Mieli pecha itp.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 67. Data: 2011-02-22 23:20:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > trafiają niezwłocznie na konta emerytów. Nic nie brakuje ze 189 mld. Dla

    Brakuje około 11%. Tyle wynosi koszt działalności ZUS.