  • 21. Data: 2005-05-17 18:36:35
    Temat: Re: Nowy sposob odmowy zamkniecia konta przez Citi
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Sure! Tylko tak Ci się przypadkiem skręciło na Twoj ulubiony temat, no nie
    > :-) ? Radziu - ja Ci nawet fundnę te 50 PLN na arbitra, jak będziesz zamykał
    > wiadome konto :-)

    Widać biedak cierpi na inkoherencję ;-)
    A ten jego ulubiony temat
    to już z lekka stereotypią zalatuje,
    więc lepiej daj mu już spokój,
    bo jeszcze przypadkiem kakatonii dostanie ;-)

  • 22. Data: 2005-05-17 18:38:47
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Tam stoi o otwieraniu i prowadzeniu -- nie ma nic o zamykaniu.

    IMHO jest tam też mowa o 'innych czynnościach'.

  • 23. Data: 2005-05-17 18:39:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:33:12 +0200, w <d6dddo$523$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No chyba nie chcesz byc Bartolem z komórką wrzeszczącą po każdej wypłacie 20
    > PLN z bankomatu i po każdym zakupie kartą jogurtu na śniadanie?

    Do zakupów ma kartę od Lukasa :)

    > Ergo - konto
    > Inteligo będzie Cię kosztowało 0,99 PLN miesięcznie (karta). Na stówę
    > trzymaną na rachunku chyba Cię stać, czy też mam zasponsorować :-)

    Oczywiście. Zwrócę z odsetkami zagwarantowanymi przez Inteligo... ale dopiero
    gdy mi podpadną :)

    > ? Podaj
    > numer konta, o ile obiecasz, że zamkniesz konto w mb. :-D

    Na pewno? ;> Ale za 1 rok z góry, żebym znowu nie musiał otwierać konta :)

  • 24. Data: 2005-05-17 18:48:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na pewno? ;> Ale za 1 rok z góry, żebym znowu nie musiał otwierać
    > konta :)

    Na pewno :-) I oczywiście skan wypowiedzenia będę mogła obejrzeć :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-05-17 18:50:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > więc lepiej daj mu już spokój,
    > bo jeszcze przypadkiem kakatonii dostanie ;-)

    Spoko! Radziu twardy jest ;-) Jak to Wrocławiak ;-))) A te parę złotych
    warto wydać - będzie się biedny musiał powstrzymywać na pbb od swojego
    ulubionego tematu ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 26. Data: 2005-05-17 18:54:52
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Spoko! Radziu twardy jest ;-) Jak to Wrocławiak ;-))) A te parę złotych
    > warto wydać - będzie się biedny musiał powstrzymywać na pbb od swojego
    > ulubionego tematu ;-)

    Czyżby gdzieś Ci to uroczyście poprzysiągł?;-)

  • 27. Data: 2005-05-17 18:59:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czyżby gdzieś Ci to uroczyście poprzysiągł?;-)

    Nie :-) Ale jak będzie po zamknięciu konta pyskował, to się mu powie żeby
    zamknął paszczę nt. banku, w którym nie ma konta :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 28. Data: 2005-05-17 19:06:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:59:11 +0200, w <d6deuh$cmc$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Nie :-) Ale jak będzie po zamknięciu konta pyskował, to się mu powie żeby
    > zamknął paszczę nt. banku, w którym nie ma konta :-D

    Hehe, nie da rady -- rodzice też mają konta. Trzeba dbać o wynik Najjaśniej Nam
    Panującego Banku ;))

  • 29. Data: 2005-05-17 19:12:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    17 May 2005 20:36:35 +0200, w <5...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Widać biedak cierpi na inkoherencję ;-)

    Hmmm, poproś Glenn o słownik wyrazów obcych, bo z głową u ciebie nietęgo...

    > A ten jego ulubiony temat
    > to już z lekka stereotypią zalatuje,

    stereotypia -- metoda wykonywania odlewów składu druk. (stereotypów) dla druku
    wielkich nakładów a. dalszych, nie zmienianych wydań.

    Niech to będzie wydanie uzupełnione i poszerzone słownika ;)

    Ja wiem -- OnetNiusy zwalniają ze sprawdzania wyrazów bliskoznacznych, to tak
    jakby posiadać zaświadczenie o dysX (za X wstawić dowolne wybrane schorzenie)
    ;)

  • 30. Data: 2005-05-17 19:15:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:48:23 +0200, w <d6dea8$t0$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Na pewno :-) I oczywiście skan wypowiedzenia będę mogła obejrzeć :-) ?

    Oczywiście. Dam nawet wydruk obciążenia belkowym do uregulowania, żeby nie było
    że zawyżam :) (nie martw, ostatnia mała lokata, dużo nie będzie ;)