  • 101. Data: 2009-06-18 08:06:42
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 02:22:23 -0500, witek napisał(a):
    > to sobie zmien.

    Po co, skoro mogę mieć lepszy system - XP? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 102. Data: 2009-06-18 08:17:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    [...]

    > W 2002 XP konkurowało z windows 2000, w stosunku do którego było
    > zapluskwione i przebajerowane. Dopiero SP2 w XP zmienił je na tyle, że
    > zostało ostatecznie zaakceptowane...

    LOL. To poczytaj sobie jak ludzie psioczyli na SP2. :)
    XP był lepszy na nowszym sprzęcie, bo potrafił wykorzystać jego możliwości.
    Tylko tyle i aż tyle.

    Postawisz XP [1] na stacji graficznej z 8GB RAM?

    [1] Od razu piszę, że XP x64 to jest dopiero pomyłka.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 103. Data: 2009-06-18 08:19:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Po co, skoro mogę mieć lepszy system - XP? :)

    Narzekasz na opcję którą można wyłączyć dwoma kliknięciami
    w panelu użytkownika.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 104. Data: 2009-06-18 09:42:43
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jun 18, 8:24 am, Marx <M...@n...com> wrote:

    > Uzywam na codzien i Viste i XP - Vista to pozeracz RAMu, i jest

    akurat to bzdurny argument przeciw Viście. Pożera i co z nim robi?
    Przetrawia i wydala? RAM sie bardziej zużywa?
    Być może ma to znaczenie przy wirtualizacji wielu Vist na jednym
    komputerze, ale chyba nie to miałeś na myśli.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 105. Data: 2009-06-18 12:34:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 18 Jun 2009 10:17:59 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > Postawisz XP [1] na stacji graficznej z 8GB RAM?
    > [1] Od razu piszę, że XP x64 to jest dopiero pomyłka.

    Vista 32bit też nie widzi 8GB :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 106. Data: 2009-06-18 12:51:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-18, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Vista 32bit też nie widzi 8GB :)

    Nie pisałem, że widzi. Pytałem "co tam postawisz" :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 107. Data: 2009-06-18 12:55:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

> [...]
    > Być może ma to znaczenie przy wirtualizacji wielu Vist na jednym
    > komputerze, ale chyba nie to miałeś na myśli.

    Ja sie nie znam na Viscie ale nie widze nic bzdurnego w pozeraniu RAMu.
    Z tym ze moze chodzic o rozne rzeczy, np. o "wycieki" pamieci, albo po
    prostu sam system moze zajmowac wiecej niz powinien.

    Swoja droga w przypadku Linuksa sa potencjalnie dokladnie takie same
    mozliwosci - np. Fedora 11 32-bit (= najnowsza wersja, wlasnie
    opublikowana) bez problemu dziala na starym laptopie P333 + 128 MB RAM,
    ale z malo wymagajacym "managerem okien" (np. openbox). Jakby ktos
    chcial odpalac na tym Gnome albo inne KDE, i pewnie jeszcze
    trojwymiarowe desktopy (w sensie np. Compiza) to by chyba bylo
    cieniutko.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 108. Data: 2009-06-18 19:06:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Narzekasz na opcję którą można wyłączyć dwoma kliknięciami
    > w panelu użytkownika.

    Dla niektórych "fachowców" to zbyt trudne.

    Ważne, że XP jest lepsze, szybsze i fajniejsze, bo tak, a VISTA to
    szajs, a jak twierdzisz inaczej to jesteś leszcz, nie masz pojęcia o
    czym piszesz i w ogóle to plonk :)

    --
    Mithos

  • 109. Data: 2009-06-19 06:18:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-06-18, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie pisałem, że widzi. Pytałem "co tam postawisz" :)

    Linuxa + wmvare :D
    Albo 4GB sprzedam i postawie XP
    Marx

  • 110. Data: 2009-06-19 06:19:55
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > akurat to bzdurny argument przeciw Viście. Pożera i co z nim robi?

    swapuje. Wciaz w kolko swapuje.

    Marx