  • 11. Data: 2009-06-14 09:47:02
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 09:59:50 +0200, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?
    Pierwszy poważny błąd jaki mi się napatoczył to błędne wyświetlanie
    numerów kart. Np. dotychczas był podawany poprawnie pełen numer eKarty, a
    teraz z nieznanego mi powodu wyświetlane są jakieś gwiazdki.

  • 12. Data: 2009-06-14 10:03:00
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 14, 11:47 am, Paweł Tyll <p...@w...75.pl> wrote:

    > Pierwszy poważny błąd jaki mi się napatoczył to błędne wyświetlanie
    > numerów kart. Np. dotychczas był podawany poprawnie pełen numer eKarty, a
    > teraz z nieznanego mi powodu wyświetlane są jakieś gwiazdki.

    "That's not a bug, it's a feature"

  • 13. Data: 2009-06-14 11:08:42
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 14, 9:59 am, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Jeszcze jedno - coś mnie wkurzało, ale dopiero teraz się bliżej
    przyjrzałem. Niech mnie ktoś poprawi, ale czy wcześniej layout strony
    był rozciągany w javascript czy po prostu był zrobiony tak, że
    zajmował całą szerokość ekranu? Wydaje mi się, że po prostu się
    "wylewał" na całą szerokość.
    Teraz każde kliknięcie oznacza otworzenie strony w szerokości ok
    1024px a następnie jest to rozciągane na max. z poziomu javascript.
    Efekt jest po prostu beznadziejny - "miganie" ekranu po każdym
    kliknięciu. Całość zrobiona jest dosyć nieudolnie bo rozciąganie
    odpalone jest dopiero po wyświetleniu htmla (body onload). Może gdyby
    robić to zaraz po załadownaiu DOM byłoby lepiej (bez migotania). Im
    więcej klikam tym jestem bardziej zawiedziony.
    Jak ktoś ma ekran 1024px to pewnie nic nie widzi. Przy szerokości
    1400px efekt jest dosyć uciążliwy. Przy 1600px i większych musi
    wyglądać komicznie...

  • 14. Data: 2009-06-14 11:20:05
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 14 Cze, 11:47, Paweł Tyll <p...@w...75.pl> wrote:

    > Pierwszy poważny błąd jaki mi się napatoczył to błędne wyświetlanie
    > numerów kart. Np. dotychczas był podawany poprawnie pełen numer eKarty, a
    > teraz z nieznanego mi powodu wyświetlane są jakieś gwiazdki.

    Paweł nie jest to błąd
    Obecnie tak będzie to wyglądać

  • 15. Data: 2009-06-14 11:50:12
    Od: Ra <a...@a...com>

    Bungiel pisze:

> [...]
    > Jak ktoś ma ekran 1024px to pewnie nic nie widzi. Przy szerokości
    > 1400px efekt jest dosyć uciążliwy. Przy 1600px i większych musi

    Też to zauważyłem odświeżanie działa niby szybko a widać migotanie oraz
    jak się renderuje strona IMHO irytujące

  • 16. Data: 2009-06-14 12:10:01
    Od: AlekO <e...@g...pl>

    MałgosiaK wrote:
> [...]

    Generalnie - dużo lepiej.

    Co do błędów, moim zdaniem błędem jest to, że w lewym menu pozostaje
    otwarte submenu w kontekście np. otwartego rachunku pomimo wybrania
    innej funkcji/menu aż do wybrania nowego kontekstu.
    Np.
    1 - klikam na rachunku
    2 - klikam na rachunek np. eMax - otwierają się szczegóły rachunku, w
    lewym menu por pozycją Rachunki rozwija się sub-menu
    3 - klikam np. karty - w lewym menu wcześniej rozwinięte sub-menu
    pozostaje otwarte co jest moim zdaniem błędem, a na pewno wprowadza
    zamieszanie, bo jest nadal w kontekście rachunku eMax, gdy ja oczekuję
    czegoś na temat kart...

    Moim zdaniem kontekst lewego menu powinien być kasowany w kroku 3, i
    submenu powinno zostać zamknięte...

    Pozdrawiam. AlekO.

  • 17. Data: 2009-06-14 12:50:28
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    MałgosiaK wrote:

    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Może być ale (to co napisałem w sąsiednim wątku)

    - strona niepoprawnie się skaluje jeśli w przeglądarce ma ustawiony zoom
    (np. w operze zoom 130% - powinno nadal skalować do szerokości ekranu, a
    skaluje do szerokości ekranu*130%)

    - zdefiniowani odbiorcy nie są wspólni dla wielu rachunków

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 18. Data: 2009-06-14 15:01:27
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    MałgosiaK pisze:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Przestał działać mTransfer (przynajmniej z doładowania.playmobile.pl)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 19. Data: 2009-06-14 15:08:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MałgosiaK wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?
    >
    > Małgorzata Kowalska

    Kicz był kicz jest i kicz będze dopóki nie zatrudnicie jakiegoś platyka,
    żeby wam ten ohydny interfejs przeprojektował.

  • 20. Data: 2009-06-14 15:18:21
    Od: mmarcin <t...@g...com>

    Moim zdaniem rację ma Bungiel i Kamil Jońca - najbardziej uciążliwym
    bugiem jest brak focusu w polu login - trzeba najeżdzać i klikać
    myszką - warto byłoby to zgłosić do poprawki, poza tym faktycznie
    rozwinięte wcześniejsze submenu po przejściu do innej kategorii z menu
    jest niepotrzebne i tworzy bałagan.