  • 21. Data: 2009-06-14 15:20:23
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: zgred <z...@n...com>

    witek pisze:
    > Kicz był kicz jest i kicz będze dopóki nie zatrudnicie jakiegoś platyka,
    > żeby wam ten ohydny interfejs przeprojektował.

    Nie pieprz. To bank, a nie serwis randkowy. Ma być siermiężny, lekki,
    przejrzysty i szybki.
    Kicz i kicha, to jest na stronach robionych we Flashu.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 22. Data: 2009-06-14 15:27:52
    Od: mmarcin <t...@g...com>

    On 14 Cze, 17:08, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Kicz był kicz jest i kicz będze dopóki nie zatrudnicie jakiegoś platyka,
    > żeby wam ten ohydny interfejs przeprojektował.

    Kicz to jest system Kredyt Banku - powolny, nieczytelny i ogólnie
    beznadziejny. mbank co by o nim nie sądzić akurat ma dobry system, na
    pewno lepszy niż jego brat Multibank....nie mówiąc o systemach pełnych
    spamu jak Pekao24

  • 23. Data: 2009-06-14 15:32:57
    Od: "J" <j...@W...gazeta.pl>

    > Jak Wasze odczucia?

    Jedyna zmiana, która mnie cieszy, to to, że pojawiło się podsumowanie sald i
    dostępnych środków na dole.

    Reszta mnie irytuje - widok rachunków stracił przejrzystość, przez te:
    "Przelew jednorazowy", "Historia operacji" "Odbiorcy zdefiniowani".

    Żeby zobaczyć historię operacji trzeba dokładnie tyle razy kliknąć co kiedyś,
    po co więc ta dodatkowa "Historia operacji"?

    Wszystko się zlewa do kupy, można było przynajmniej te niektóre kreski
    pogrubić, żeby od razu wiadomo było czy te: "Przelew jednorazowy", "Historia
    operacji" "Odbiorcy zdefiniowani" tyczą się rachunku powyżej, czy poniżej.
    Strasznie nieprzejrzyste to wyszło, aby choć trochę temu zaradzić powpisywałem
    sobie kreseczki w nazwach rachunków, wtedy ich numery idą trochę na prawo.

    Z rzeczy denerwujących to jeszcze te wiadomości u góry, które nie znikają po
    przeczytaniu ale dopiero po usunięciu. A ja chciałbym ich nie widzieć, a nie
    usuwać na zawsze, no i co? Nie wolno tak.

    Nie wiem też czemu określenie "Przelewy zdefiniowane" było brzydkie, a
    "Odbiorcy zdefiniowani" jest już ładne.

    Myślałem, że wybierając z historii niektóre operacje, stworzy się plik z nimi
    na jednej stronie, niestety robi się ileś tam stron, każda operacja na jednej.
    Czy to faktycznie jakieś rewolucyjne ułatwienie? Nie sądzę.

    Za to byk ortograficzny w potwierdzeniu operacji jak był, tak jest ("Ustawy
    Prawo Bankowe".

  • 24. Data: 2009-06-14 16:10:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MałgosiaK wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?
    >
    > Małgorzata Kowalska

    Brak historii odnawialnych lokat.
    Nie da sie zobaczyc kwot naliczanch w poszczegolnych odnowieniach lokaty.

  • 25. Data: 2009-06-14 16:12:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bungiel wrote:

> [...]
    > Teraz każde kliknięcie oznacza otworzenie strony w szerokości ok
    > 1024px a następnie jest to rozciągane na max. z poziomu javascript.
    > Efekt jest po prostu beznadziejny - "miganie" ekranu po każdym
    > kliknięciu. Całość zrobiona jest dosyć nieudolnie bo rozciąganie
    > odpalone jest dopiero po wyświetleniu htmla (body onload). Może gdyby
    > robić to zaraz po załadownaiu DOM byłoby lepiej (bez migotania). Im
    > więcej klikam tym jestem bardziej zawiedziony.
    > Jak ktoś ma ekran 1024px to pewnie nic nie widzi. Przy szerokości
    > 1400px efekt jest dosyć uciążliwy. Przy 1600px i większych musi

    Potwierdzam.

  • 26. Data: 2009-06-14 16:24:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:

    > Nie pieprz. To bank, a nie serwis randkowy. Ma być siermiężny, lekki,
    > przejrzysty i szybki.
    > Kicz i kicha, to jest na stronach robionych we Flashu.

    o tak tak
    szczególnie ta siermiężność jest dopracowana w szczegółach.
    niebieski, zgniły zółty, granatowy i czerowny to fantastyczny dobór
    jeśli chodzi o siermiężnośc.

  • 27. Data: 2009-06-14 16:25:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mmarcin" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > beznadziejny. mbank co by o nim nie sądzić akurat ma dobry system, na
    > pewno lepszy niż jego brat Multibank....nie mówiąc o systemach pełnych

    nie dość że spam, to bardzo nieprzejrzysty
    nie miałem przyjemności z kredyt bankiem

  • 28. Data: 2009-06-14 16:34:13
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 13:20:05 +0200, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Paweł nie jest to błąd
    No co Ty? ;)
    Drugi błąd jest taki, że dezinfolinia chciała mi sprzedać nową eKartę
    zamiast podać 8 brakujących cyfr, dodatkowo bezczelnie podejrzewając mnie
    o składowanie odpadków w postaci bezużytecznego kawałka plasticzku (Proszę
    sobie sprawdzić na karcie...).

    > Obecnie tak będzie to wyglądać
    A co działającego od lat zepsujecie następnym razem? Żebym sobie to zdążył
    skopiować...

  • 29. Data: 2009-06-14 17:23:48
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    > Z rzeczy denerwujących to jeszcze te wiadomości u góry

    Rzeczywiscie te wiadomosci nie sa w najleszym miejscu. Mnie tez irytowaly,
    wiec musialem je usunac.

  • 30. Data: 2009-06-14 18:14:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moim zdaniem rację ma Bungiel i Kamil Jońca - najbardziej uciążliwym
    > bugiem jest brak focusu w polu login - trzeba najeżdzać i klikać
    > myszką

    mnie działa TAB (co nie znaczy ze nie zgadzam sie, iz focus powinien byc)

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare