  • 31. Data: 2009-06-14 19:07:04
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: zgred <z...@n...com>

    witek pisze:

    > Potwierdzam.
    Nie potewierdzam :)
    U mnie (1280x800) wchodzi gładko i nic nie mruga.
    Osobiście wolałbym więcej treści zamiast "BOLD" literek.
    No i życzyłbym sobie móc w historii filtrować wg zawartości stringu w
    tytule przelewu.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 32. Data: 2009-06-14 19:19:58
    Od: zgred <z...@n...com>

    zgred pisze:

    Sam sobie jeszcze dopowiem:
    Nie podoba mi się, że nrb "sklejają" się z nazwami rachunków.
    Ponumerowałem sobie emaxplusy i końcówka nazwy emaxplusa (cyfra) zlewa
    mi się, skleja z numerem rachunku. Błeee...
    Powinno być zróżnicowanie kroju/koloru/czegokolwiek.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 33. Data: 2009-06-14 20:00:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 00:59:50 -0700 (PDT), MałgosiaK wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Jezeli kiedys kliknalem ,,usun'' na wiadomosci, i dodatkowo kliknalem po
    tym ,,zatwierdz'', to chyba nie po to, aby mi w nowej wersji przypominac
    o odrzuconych przelewach od 2004r?

    Strzelam: to tak ma byc?

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 34. Data: 2009-06-14 20:19:19
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "MałgosiaK" napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    >Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    >przebudowie.
    >Jak Wasze odczucia?

    1. Mniej przejrzysty
    2. Jak juz ktos wczesniej wspomnial problem ze skalowaniem w Operze.
    3. Brak informacji o saldzie FI na stronie glownej.

    Pzdr

  • 35. Data: 2009-06-14 20:55:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    MałgosiaK <m...@g...com> wrote:

    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Pojawiła mi się wiadomość o odrzuconym przelewie z przed miesiąca, ale
    to i tak lipa, bo ktoś ma info o przelewie odrzuconym z 2004 ;)
    Na pierwszej stronie link do przelewu dowolnego, także użyteczna opcja,
    szkoda tylko, że ja nie będę korzystał, no ale sami na
    to zapracowaliście, niestety.

    Lifting pewnie i potrzebny, ale żółtą koszulkę lidera to chyba
    straciliście ;)

    Xenocide

  • 36. Data: 2009-06-14 20:58:26
    Od: sunmoon <s...@g...pl>

    MałgosiaK pisze:

    > Jak Wasze odczucia?

    jest gorzej :-) konkretne uwagi, z którymi się zgadzam, koledzy już
    przekazali w poprzednich postach...

  • 37. Data: 2009-06-14 21:19:19
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    sunmoon pisze:
    > jest gorzej :-) konkretne uwagi, z którymi się zgadzam, koledzy już
    > przekazali w poprzednich postach...

    To mi przypomina narzekanie na Office 2007. Nie jest gorzej, jest
    inaczej. I tylko z czasem mozna ocenic czy teraz jest łatwiej czy nie. I
    łatwo mi mówić, bo ledwie parę groszy zostawiłem w mBanku ;>

    --
    Raf

  • 38. Data: 2009-06-14 21:59:43
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    MałgosiaK wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.

    Mnie tylko ciekawi, czy da się poruszać na stronach w operze mini.
    Dziś już nie sprawdzę...

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 39. Data: 2009-06-14 22:08:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:

    > Nie potewierdzam :)
    > U mnie (1280x800) wchodzi gładko i nic nie mruga.

    A u mnie na 9720 mruga jak cholera.

  • 40. Data: 2009-06-14 22:10:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał wrote:

    > To mi przypomina narzekanie na Office 2007. Nie jest gorzej, jest
    > inaczej. I tylko z czasem mozna ocenic czy teraz jest łatwiej czy nie. I
    > łatwo mi mówić, bo ledwie parę groszy zostawiłem w mBanku ;>

    Office 2007 inaczej? No zgadza się. To tak jak sprawny inaczej.
    Office 2007 jest cięzko upośledzony a nie inaczej.