  • 41. Data: 2009-06-14 22:27:09
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Office 2007 inaczej? No zgadza się. To tak jak sprawny inaczej.
    > Office 2007 jest cięzko upośledzony a nie inaczej.

    A mnie Office 2007 odpowiada dużo bardziej niż poprzednia wersja.
    Podobnie jak i VISTA jest 100 razy lepsza od XP.

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2009-06-15 00:46:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > A mnie Office 2007 odpowiada dużo bardziej niż poprzednia wersja.
    > Podobnie jak i VISTA jest 100 razy lepsza od XP.

    Vista bedzie jak Windows Me. Za pare miesiecy wejdzie Windows 7 i Vista
    pojdzie w zqapomnienie. Microsoft liczy kase ilu frajerow dalo sie
    naciagnac.

  • 43. Data: 2009-06-15 03:44:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 22:55:18 +0200, xbartx wrote:
    > Pojawila mi sie wiadomosc o odrzuconym przelewie z przed miesiaca, ale
    > to i tak lipa, bo ktos ma info o przelewie odrzuconym z 2004 ;)

    Info o odrzuconych *przelewach* *od* 2004r. :/

    Kilkadziesiat szt. wiadomosci do skasowania bo jakis kołek w banku mial
    ,,wizje''. A ze mBank lubi tym kanalem posrac reklamami, to skasowanie
    wiadomosci to nie jest operacja na jeden klik...

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 44. Data: 2009-06-15 07:42:36
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    Podstawowa sprawa: po wejsciu na strone logowania kursor byl w starej
    wersji w polu loginu a teraz nie jest i trzeba klikać! Strasznie
    denerwuje to leniwych:) Przede wszystkim też to po co to boldowanie
    numerów rachunków?? Do tego ta szara linia między rachunkiem a
    operacjami powoduje że całość jest nieczytelna i przepełniona. Po co
    ją tam daliście??

  • 45. Data: 2009-06-15 08:06:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Znacznie gorzej niż było. Jedyne zalety, to lepsza opcja spłaty kart -
    "kwota pozostała" i podgląd starych wyciągów.
    Potem same wady: zła czytelność, niepotrzebny ekran wiadomości, zagmatwane,
    niepotrzebne linki pod nazwami przelewów.
    Nie podoba mi się!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 46. Data: 2009-06-15 08:13:09
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    Facet na forum mbanku zrobil w parę godzin po zmianach strone tak, jak
    powinna wyglądać: http://bravo11.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8TKsiGM1AhS
    Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew
    pt. nowy system transakcyjny mBanku!

  • 47. Data: 2009-06-15 08:24:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 01:13:09 -0700, Grzegorz napisał(a):

    > Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew pt.
    > nowy system transakcyjny mBanku!

    Faktycznie, z tym, że teraz mBank nie będzie mógł zajumać tego
    projektu ;-))

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 48. Data: 2009-06-15 08:40:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-15, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Vista bedzie jak Windows Me. Za pare miesiecy wejdzie Windows 7 i Vista
    > pojdzie w zqapomnienie. Microsoft liczy kase ilu frajerow dalo sie
    > naciagnac.

    Jak już szukać analogii, to bardziej jak Windows 2000.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 49. Data: 2009-06-15 08:50:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    przebudowie.
    Jak Wasze odczucia?

    Menu po lewej OK, ale ta zbieranina danych i opcji po prawej przyprawia o
    zawrót głowy :)

    Robert Wicik

  • 50. Data: 2009-06-15 09:27:23
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > powinna wyglądać: http://bravo11.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8TKsiGM1AhS
    > Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew

    O! I to mi się podoba :-)

    --
    Mateusz Bogusz