  • 61. Data: 2009-06-15 16:18:04
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tak, lata 90. Tesknie za tymi stronami w htmlu....
    > I akurat mam nadzieje, ze mbank nigdy nie pójdzie w strone inteligo.

    zeby zrobic dobra strone nie trzeba do tego javy i flash.
    Można zrobić stronę w html i dołożyć formatowanie w css. Tylko trzeba umiec.

  • 62. Data: 2009-06-15 16:20:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Osobnik posiadający mail o...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie bronie mbanku bo spieprzyli ale... nic nie trzeba klikac - jest
    > przeciez TAB

    I co ten TAB daje? Mi po 10 walnięciach nie chciał wskoczyć w pole
    loginu. Wiecej nie próbowałem.

    KJ

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 63. Data: 2009-06-15 16:37:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Vista bedzie jak Windows Me. Za pare miesiecy wejdzie Windows 7 i Vista
    > pojdzie w zqapomnienie. Microsoft liczy kase ilu frajerow dalo sie
    > naciagnac.

    No i co z tego ? Ważne, że system jest świetny. Dostałem VISTE razem z
    laptopem, więc jest mi obojętne ile będzie ona żyła (gdybym nie dostał
    VISTY to bym dostał co innego).

    --
    Mithos

  • 64. Data: 2009-06-15 16:39:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Właśnie jak Windows Me - mało używalne, powolne... Jak się tylko pojawi
    > następca to przestanie istnieć (w przeciwieństwie do windows 2000, które
    > długo było przez ludzi używane zanim XP nie stało się w miarę sensowne).

    Jak się ma słaby sprzęt to i XP będzie wolno działał. U mnie VISTA śmiga
    aż miło, a konfiguracje mam raczej przeciętną (Core2Duo 2,2 ghz + 4gb
    RAM + Radeon 512 mega). Co do małej używalności to nie wiem o co chodzi
    : VISTA działa szybko, sprawnie jest systemem intuicyjnym i ma sporo
    fajnych wodotrysków.

    --
    Mithos

  • 65. Data: 2009-06-15 19:51:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 01:13:09 -0700 (PDT), Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > powinna wyglądać: http://bravo11.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8TKsiGM1AhS
    > Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew

    O właśnie. Miejmy nadzieję, że mBank nie uniesie się dumą i jednak
    skorzysta z sugestii.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 66. Data: 2009-06-15 20:13:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 18:39:48 +0200, Mithos napisał(a):
> [...]
    > RAM + Radeon 512 mega). Co do małej używalności to nie wiem o co chodzi
    >: VISTA działa szybko, sprawnie jest systemem intuicyjnym i ma sporo

    Wodotryski Visty są fajne w takim samym stopniu jak rdzewiejący polonez
    pomalowany w płomienie ;) Mam dość świeżego i wydajnego notebooka, ale
    dopiero po przejściu z Visty na XP dostał skrzydeł - zdecydowanie szybsze
    uruchamianie, praca i stabilność systemu.

    Porównanie Visty do Me jest na tyle trafne, że ten system diabli wiedzą komu
    i po co - ot taki niepotrzebny przystanek po drodze do windows 7...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 67. Data: 2009-06-15 20:14:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 18:37:02 +0200, Mithos napisał(a):
    > No i co z tego ? Ważne, że system jest świetny. Dostałem VISTE razem z
    > laptopem, więc jest mi obojętne ile będzie ona żyła (gdybym nie dostał
    > VISTY to bym dostał co innego).

    Ja też dostałem z laptopem, ale wolałem zainstalować XP żeby mieć
    wygodniejszy i szybszy system :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 68. Data: 2009-06-15 20:19:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I co ten TAB daje? Mi po 10 walnięciach nie chciał wskoczyć w pole
    > loginu. Wiecej nie próbowałem.

    a to nie wiem.
    Mi wskazkuje po jednokrotnym nacisnieciu.

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

  • 69. Data: 2009-06-15 20:29:02
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 14 Cze, 09:59, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?
    Po co się pytacie ? Poważnie pytam. Przecież pracownik mB na waszym
    forum stwierdził wyraźnie, że klienci się przyzwyczają. Znać mbankowe
    podejście do klienta.

  • 70. Data: 2009-06-15 20:30:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > dopiero po przejściu z Visty na XP dostał skrzydeł - zdecydowanie szybsze
    > uruchamianie, praca i stabilność systemu.

    Co to znaczy wydajny notebook ? Na moim laptopie wszystko działa pięknie.

    Stabilność ? Szybsze uruchamianie ? Na Xp ? Jakieś bajki opowiadasz. Od
    września zeszłego roku system zawiesił mi się RAZ, zero blue screenów,
    zero problemów z czymkolwiek, laptop miewał okresy że działał non stop
    72h i z systemem zero problemów.
    Wszystko jest tam gdzie powinno, totalna intuicyjność. System idealny.

    > Porównanie Visty do Me jest na tyle trafne, że ten system diabli wiedzą komu
    > i po co - ot taki niepotrzebny przystanek po drodze do windows 7...

    Mi osobiście znudził się szaro-bury XP. VISTA to jak dla mnie powiew
    świeżości i lepszego systemu na PC jeszcze nigdy nie było.

    --
    Mithos