  • 1. Data: 2011-12-01 20:18:23
    Temat: Nowy token z VW
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
    afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2011-12-01 20:23:34
    Temat: Re: Nowy token z VW
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
    >afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

    A jaki miałeś termin ważności?

  • 3. Data: 2011-12-01 21:06:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 21:23:34 +0100, mx napisał(a):

    > A jaki miałeś termin ważności?

    2015

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-12-01 21:48:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    >
    > Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
    > afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

    co zrobiłeś ze starym?

    erator/

  • 5. Data: 2011-12-01 22:14:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 22:48:50 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > co zrobiłeś ze starym?

    Nic. Leży obok monitora i się kurzy, bo na to konto zaglądam kontrolnie
    raz na kilka miesięcy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-12-01 22:26:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > 2015

    Mam też 2015, dokładniej 09/30/15, nowego nie dostałem.

    a.

  • 7. Data: 2011-12-01 23:10:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Mam też 2015, dokładniej 09/30/15, nowego nie dostałem.

    31/05/14 i dobrze mi ze starym. To cudo w porównaniu z digipicem optimy.

  • 8. Data: 2011-12-01 23:46:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
    > afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

    Seedow. A to moze byc jeszcze powazniejsza?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2011-12-02 00:41:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 00:46:47 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Seedow. A to moze byc jeszcze powazniejsza?

    Fakt, seedów. Poważniejsza, niż starano się wmówić ludziom.

    Poczekajcie, może wasze też są na czarnej liście ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2011-12-02 06:08:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 00:10:09 +0100, mx napisał(a):

    > 31/05/14 i dobrze mi ze starym. To cudo w porównaniu z digipicem optimy.

    Nowy jest taki sam - też dostałem.

    AK